MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

veel van dat soort boosters mogen in de EU weer niet.. ik ga er even naar kijken. Vandaag toevallig nog de keurings dienst van waren over de vloer gehad. :D

Haha, niks gevonden neem ik aan:D
Jack3d mag volgens mij trouwens gewoon ingevoerd worden in NL, zag hem bij het googlen toevallig op een webshop staan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.043
Leveren jullie morgen ook met de wapenstilstand?

geen idee of DPD dan werkt..

ik zal binnekort een bestelling doen
met complex carbgainer dextrojuice en als ik het toch hier haal creatine.

zit alleen te twijfelen tussen creatine monohydraat en creapump.

wat raad je me aan?

Ik zou de creapump pakken.. geeft je zeker wat meer dan normale creatine.

Hey rené,

vandaag al de bestelling binnen nice ! ik miste wel de samples :( waren ze al op ?? verder prima service weer !

PS:
die shakers sluiten vrij moeilijk, gaat dat nog soepeler worden nadat ik ze vaker gebruik ?

greets

je hebt toch een extra dop gekregen bij de shaker? probeer die maar eens..
sample's weet niet of die op waren. ben er niet de hele tijd bij met inpakken.

Ik ga even bellen morgen waar onze whey samples blijven.

Haha, niks gevonden neem ik aan:D
Jack3d mag volgens mij trouwens gewoon ingevoerd worden in NL, zag hem bij het googlen toevallig op een webshop staan.

ik zal even kijken. soms staat het op site's maar mag het eigenlijk toch niet.

• #13.045
De bredere site is online.. ziet iemand vreemde dingen?

zie je wat geks.. geef het even door en met je browser en de versie daarvan..

thx!

Laatst bewerkt:

24ewgaf.png

dit

Dit gebeurde tijdens mijn bestelling vermoed ik.. Ik heb safari als browser en zag even codes boven aan de pagina.. Na 5 min was dit weg.

Trouwens 40731 is mijn bestellingsnr. Deze moet naar Duitsland Ipv België (zeg het hier nog is voor alle zekerheid :) )

• #13.048
Dit gebeurde tijdens mijn bestelling vermoed ik.. Ik heb safari als browser en zag even codes boven aan de pagina.. Na 5 min was dit weg.

Trouwens 40731 is mijn bestellingsnr. Deze moet naar Duitsland Ipv België (zeg het hier nog is voor alle zekerheid :) )

ok.. staat het bij de opmerkingen?

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

dat is denk omdat een deel van de site nog in je cache zit

Site XXLNutrition werkt niet ?

Hoi Rene, heb vandaag mijn bestelling netjes gekregen. Had een potje HGHup besteld en heb daar een vraag over -> het potje ziet vuil aan de binnenkant, precies alsof één (of meerdere) capsules zijn opengebroken. Heb het potje nog niet opengedaan om te kijken. Kan je eens checken of andere potjes die je hebt staan dat ook hebben?

• #13.055
Hoi Rene, heb vandaag mijn bestelling netjes gekregen. Had een potje HGHup besteld en heb daar een vraag over -> het potje ziet vuil aan de binnenkant, precies alsof één (of meerdere) capsules zijn opengebroken. Heb het potje nog niet opengedaan om te kijken. Kan je eens checken of andere potjes die je hebt staan dat ook hebben?

dat komt vaak voor bij capsules. als er 1 stuk is zit het hele potje eronder. maar het even open en kijk even hoeveel er stuk zijn.

Ik kan enkel op de paar laatste items klikken (vanaf Juggernaut). Kan niet op zoeken bv klikken... Heb firefox

Nu werkt ie weer wel :). Heb zelf niets veranderd. Vind het er beter uitzien de nieuwe site.

Ziet er goed uit, in Google Chrome doet hij het.

• #13.060
Terug
Naar boven