quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer zouden er nieuwe shakebekers komen, of wordt hier nog niet van gesproken ? Vind deze ontzettend onhandig, mijn vorige (de blauwe) is helaas kapot.
dat komt vaak voor bij capsules. als er 1 stuk is zit het hele potje eronder. maar het even open en kijk even hoeveel er stuk zijn.
wanneer komen de omega3 terug binnen ? anders moet ik die van olimp bestellen maar heb liever die van xxl
ik heb er net voor gemaild... bestel anders even die van NOW en zet in de opmerkingen dat je die van xxl wilt.. we hebben er nog enkele.
ok thx man ! is die basic bulk whey behoorlijk van smaak of is er veel verschil met de gewone instant ?
smaak is iets voller dan die van whey instant.. zeker goed te drinken,.. smaak lijken verder veel op elkaar.

De site ziet er een stuk frisser uit al zeg ik het zelf. De komende weken wordt de site verder uitgewerkt en komt het inloggen ook weer beschikbaar.
Vind het jammer dat je de nieuwe produkten nu niet meer kunt zien,vroeger kon je dat uit de lijst selecteren.
ok.. staat het bij de opmerkingen?
---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------
dat is denk omdat een deel van de site nog in je cache zit
Het is een hoge kwaliteit 100% whey concentraat, nu heb je een 100% whey isolaat. Het is zeker een goede whey, maar de isolaat neemt wel sneller op.
Ik zal em de volgende keer bestellen. 
Een nieuwe bestelling gedaan:
5 kg Complex Carb gainer (choco en aardbei)
2x Xtend Watermeloen
Alleen kreeg wel een bevestiging van Ideal maar niet van jullie (staat ook niet als spam).
Had het om 08:00 uur in de ochtend besteld (11-11).
Is hij dan wel aangekomen?
Hey, jullie nieuwe verpakking Whey Isolaat (2500 g) past niet meer in mijn keukenkastje![]()
Hey, jullie nieuwe verpakking Whey Isolaat (2500 g) past niet meer in mijn keukenkastje![]()