AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wanneer zouden er nieuwe shakebekers komen, of wordt hier nog niet van gesproken ? Vind deze ontzettend onhandig, mijn vorige (de blauwe) is helaas kapot.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.062
Ja, vind deze erg onhandig, er spuit steeds vloeistof uit. Heb echt al alle tips opgevolgd ...

wanneer komen de omega3 terug binnen ? anders moet ik die van olimp bestellen maar heb liever die van xxl

• #13.066
wanneer komen de omega3 terug binnen ? anders moet ik die van olimp bestellen maar heb liever die van xxl

ik heb er net voor gemaild... bestel anders even die van NOW en zet in de opmerkingen dat je die van xxl wilt.. we hebben er nog enkele.

• #13.070
De site ziet er een stuk frisser uit al zeg ik het zelf ;) . De komende weken wordt de site verder uitgewerkt en komt het inloggen ook weer beschikbaar.

Het is een hoge kwaliteit 100% whey concentraat, nu heb je een 100% whey isolaat. Het is zeker een goede whey, maar de isolaat neemt wel sneller op.

Dat het langzamer opneemt vind ik eigenlijk niet zo erg, kan me moeilijk voorstellen dat ik daardoor minder hard groei, wat ik me wel kan voorstellen is dat het mij behoorlijk scheelt in de portomonnee... :cool: Ik zal em de volgende keer bestellen. :D

hey Rene

Een nieuwe bestelling gedaan:

5 kg Complex Carb gainer (choco en aardbei)
2x Xtend Watermeloen

Alleen kreeg wel een bevestiging van Ideal maar niet van jullie (staat ook niet als spam).
Had het om 08:00 uur in de ochtend besteld (11-11).

Is hij dan wel aangekomen?

• #13.077
Een nieuwe bestelling gedaan:

5 kg Complex Carb gainer (choco en aardbei)
2x Xtend Watermeloen

Alleen kreeg wel een bevestiging van Ideal maar niet van jullie (staat ook niet als spam).
Had het om 08:00 uur in de ochtend besteld (11-11).

Is hij dan wel aangekomen?

dat is raar.. gisteren teste ik ideal en kreeg ik wel gewoon de bevestiging..
kan je die mail die je kreeg even doorsturen naar rvdzel@xxlnutrition.nl

Hey, jullie nieuwe verpakking Whey Isolaat (2500 g) past niet meer in mijn keukenkastje :(

• #13.079
Hey, jullie nieuwe verpakking Whey Isolaat (2500 g) past niet meer in mijn keukenkastje :(

ja ik ken dat probleem... die emmers waren gewoon handig.. duidelijk.
Alleen de uitstraling ervan zat ons in de weg en het feit dat we die met de hand zelf moesten labellen.

Terug
Naar boven