- Waardering
- 4.382
Een XXL Keuken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

René,
was handig geweest als bij Mega Bar ook de voedingswaardes vermeld zouden staan. ProteinBlock past qua aantal Kcal NET in m'n eetschema, maar heb geen idee of Mega Bar dat ook doet...
Site ziet er trouwens netjes uit!

ik ga even kijken of ik die info ergens kan vinden op het net en aanvullen.

Wanneer kan ik weer inloggen en iets bestellen, ik kan nog 1 dag doen met mn whey
Ik heb weer 5kg nodig en wat crea

Wanneer kan ik weer inloggen en iets bestellen, ik kan nog 1 dag doen met mn whey
Ik heb weer 5kg nodig en wat crea
..Daar moet jij helemaal niet aankomen Dwarfje, alleen voor bij de nieuwe 4daagse.René,
was handig geweest als bij Mega Bar ook de voedingswaardes vermeld zouden staan. ProteinBlock past qua aantal Kcal NET in m'n eetschema, maar heb geen idee of Mega Bar dat ook doet...
Site ziet er trouwens netjes uit!
Daar moet jij helemaal niet aankomen Dwarfje, alleen voor bij de nieuwe 4daagse.
dat is raar.. gisteren teste ik ideal en kreeg ik wel gewoon de bevestiging..
kan je die mail die je kreeg even doorsturen naar rvdzel@xxlnutrition.nl

Wel waar! Handig voor als ik moet eten en ik zit in de auto.
De vierdaagse was 1x en daarna nooit meer...
Vandaag unleash V2 sample gebruikt ,
man wat een invloed dat dat product heeft op je training . Qua energie moet het niet onderdoen voor NO explode .
Je krijgt ook een gevoel van grootheidswaanzin in de gym , goede pomps , ...
Maar wat me tegenhoud om het ooit te bestellen ; de smaak .
Voor mij moet een supp totaal geen goede smaak hebben , maar dit product elke (trainings)dag te nuttigen lijkt me echt geen plezier![]()

ff vraagje aan de sponsor. kreeg bij mn bestelling whey een sample met op het zakje de naam Nedvaa of Nedvar .. er zitten bronskleurige capsules in ik heb geen idee wat voor product het precies in. kan de naam ook nergens terugvinden...
ik weet dat rpm ook bronskleurige capsules zijn. Heb ik misschien deze ontvangen ? wil wel weten wat ik slik namelijk![]()

ProteinBlock heeft: 30% KH, 50% eiwit en de rest zijn goede vetten...
Normaal kijg ik ook een bevestiging maar helaas.
Heb het mailtje doorgestuurd van de Ideal bevestiging.
Gaat om 5 kg Complex Carb gainer ( 1 pot Choco en 1 pot Aardbei).
en 2 potten Xtend Watermeloen
Hopelijk is het pakje morgen in huis.
heej rene!
vind jouw Stacker C - Creatine Ethyl Ester topspul! gebruik het nu al ruim 8 weken. verstandig om even paar weken niet te gebruiken? of heeft het geen gezondheidsgevolgen als je het blijft gebruiken?
Ben nu een paar dagen unleash aan het nemen. Ik verwachte een nerveuze/opgewonden gevoel maar dat bleef uit. Tijdens de training merkte ik wel dat de gewichten opvallend vlotjes gingen. Had geen moeite om er enkele extra herhalingen uit te persen.
Enige nadeel: ik voel mij tijdens de training wel wat misselijk, wat een half uur na de training overgaat. Of zou dit te wijten kunnen zijn aan mijn brutal hardcore trainingssessies? Al bij al goed product
Vandaag unleash V2 sample gebruikt ,
man wat een invloed dat dat product heeft op je training . Qua energie moet het niet onderdoen voor NO explode .
Je krijgt ook een gevoel van grootheidswaanzin in de gym , goede pomps , ...
Maar wat me tegenhoud om het ooit te bestellen ; de smaak .
Voor mij moet een supp totaal geen goede smaak hebben , maar dit product elke (trainings)dag te nuttigen lijkt me echt geen plezier![]()
ff vraagje aan de sponsor. kreeg bij mn bestelling whey een sample met op het zakje de naam Nedvaa of Nedvar .. er zitten bronskleurige capsules in ik heb geen idee wat voor product het precies in. kan de naam ook nergens terugvinden... ik weet dat rpm ook bronskleurige capsules zijn. Heb ik misschien deze ontvangen ? wil wel weten wat ik slik namelijk![]()