XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.021
1kg whey protein instant & 1kg whey delicious zijn dezelfde prijs..
Maar van zodra er meer kg's worden besteld, lopen de prijzen wel uitéén.. Hoe komt dit?

• #13.023
1kg whey protein instant & 1kg whey delicious zijn dezelfde prijs.. Maar van zodra er meer kg's worden besteld, lopen de prijzen wel uitéén.. Hoe komt dit?

Wil je dat ik de whey delicious 1000gram in prijs verhoog? :D . Dat zijn keuzes die ik gemaakt heb, de whey delicious is duurder qua inkoop maar heb de 1000gram gelijk gezet.

Laatst bewerkt:
René,

ik heb je gisteren een PM gestuurd in verband met verkeerde afleveradres.
Heb je die nog ontvangen?

Bestelling 40411

• #13.026
http://www.xxlnutrition.nl/product/647/XXL-Nutrition/Basic-Bulk-Whey

5 kilo whey 65 euro, hele mooie prijs René, maar is dit écht goede whey? Gebruik nu namelijk al maaanden de isolaat van jullie, maar vind deze prijs heel aantrekkelijk ;). Should I switch?

Het is een hoge kwaliteit 100% whey concentraat, nu heb je een 100% whey isolaat. Het is zeker een goede whey, maar de isolaat neemt wel sneller op.

René,

ik heb je gisteren een PM gestuurd in verband met verkeerde afleveradres.
Heb je die nog ontvangen?

Bestelling 40411

heb ik net door gestuurd! komt goed.

aha vandaag dus.. als je bij de Fortis zit is het direkt op de rekening gekomen anders wordt het morgen bij geschreven denk ik.

Ja ik zit bij andere bank "centea". Dus vandaag zal ik niets meer krijgen dan :)
Tegen donderdag dan want morgen zullen jullie wel niet leveren?

rene die rpm moet je da op nuchtere maag nemen thanks

Moet niet maar is wel het verstandigst ik heb het beide een keer geprobeerd. Op lege maag hakt het er veel eerder in. Lekker gevoel zul je krijgen en knallen zul je zeker;)

Unleash VS NO-Xplode?

René,

ik heb van de week de meegeleverde sample van Unleash V2 geprobeerd. Zelf gebruik ik meestal NO-Xplode. Ik vond de smaak persoonlijk iets minder van Unleash (al is NO-Xplode ook moeilijk weg te krijgen) maar dat daar gelaten... Ik vroeg me af wat nou precies het verschil is tussen de 2. Beide pre WO booster, beide creatine, beide amino's, prijs is ook niet zo verschillend. Wanneer raad je Unleash aan en wanneer NO-Xplode?

Ik combineer zelf NO-Xplode met creatine, maar zag dat er in Unleash een behoorlijke dosering (6gr) zit. Dus ik zou daar niet zo snel creatine bij pakken. Is dat het grootste verschil?

Lees (met name op us boards) en hoor goede verhalen over USP labs,. vooral Jacked moet t*ring bruut zijn. Mss interessant om in je assortiment op te nemen René.

• #13.034

Moet niet maar is wel het verstandigst ik heb het beide een keer geprobeerd. Op lege maag hakt het er veel eerder in. Lekker gevoel zul je krijgen en knallen zul je zeker;)

Klopt helemaal.

René,

ik heb van de week de meegeleverde sample van Unleash V2 geprobeerd. Zelf gebruik ik meestal NO-Xplode. Ik vond de smaak persoonlijk iets minder van Unleash (al is NO-Xplode ook moeilijk weg te krijgen) maar dat daar gelaten... Ik vroeg me af wat nou precies het verschil is tussen de 2. Beide pre WO booster, beide creatine, beide amino's, prijs is ook niet zo verschillend. Wanneer raad je Unleash aan en wanneer NO-Xplode?

Ik combineer zelf NO-Xplode met creatine, maar zag dat er in Unleash een behoorlijke dosering (6gr) zit. Dus ik zou daar niet zo snel creatine bij pakken. Is dat het grootste verschil?

Het verschil is de samenstelling er zit toch degelijk verschil in..een pre workout is toch altijd een kwestie van proberen welke goed werkt voor jou. Beste is om er 2 in huis te hebben en deze af te wisselen.

Lees (met name op us boards) en hoor goede verhalen over USP labs,. vooral Jacked moet t*ring bruut zijn. Mss interessant om in je assortiment op te nemen René.

ik zal eens kijken ernaar..

Krijgt inderdaad waanzinnige reviews. Maar net als bij Crack komt dit door de hoge dosis Geranamine (1,3-Dimethylamylamine), al is Jack3d veel goedkoper!

Hey René, ik vroeg me af of No-Xplode NT ook hier binnenkort uitkomt.
Weet je daar iets van?

Gr

• #13.037
Hey René, ik vroeg me af of No-Xplode NT ook hier binnenkort uitkomt.
Weet je daar iets van?

Gr

die komt wel.. weet niet precies wanneer.

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

Krijgt inderdaad waanzinnige reviews. Maar net als bij Crack komt dit door de hoge dosis Geranamine (1,3-Dimethylamylamine), al is Jack3d veel goedkoper!

veel van dat soort boosters mogen in de EU weer niet.. ik ga er even naar kijken. Vandaag toevallig nog de keurings dienst van waren over de vloer gehad. :D

Leveren jullie morgen ook met de wapenstilstand?

ik zal binnekort een bestelling doen
met complex carbgainer dextrojuice en
als ik het toch hier haal creatine.

zit alleen te twijfelen tussen creatine monohydraat en creapump.

wat raad je me aan?

Hey rené,

vandaag al de bestelling binnen nice ! ik miste wel de samples :( waren ze al op ?? verder prima service weer !

PS:
die shakers sluiten vrij moeilijk, gaat dat nog soepeler worden nadat ik ze vaker gebruik ?

greets

Terug
Naar boven