MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vraagje,

(eerst even voorstellen; Rene, ik ben Frank)

Enkele jaren geleden was kokos een heel gangbare smaak, dit lijkt een beetje verdwenen. Heeft dat een reden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.482
's Ochtends bij het ontbijt en 's avonds na de training.

Dan is de isolaat theoretisch de beste keuze.

Rene,

hoe is jouw ervaring met Get Diesel Test 2010?? is dit vergelijkbaar/beter dan Alpha X hghup?

Het het een goede testbooster maar die andere middelen zijn deels testboosters deels iets anders dus moeilijk te vergelijken. Ik ken redelijk wat sporters die tevreden zijn over test2010.

Vraagje,

(eerst even voorstellen; Rene, ik ben Frank)

Enkele jaren geleden was kokos een heel gangbare smaak, dit lijkt een beetje verdwenen. Heeft dat een reden?

Hey Frank Rijkaart:D ... geen idee we hebben Whey Delicious nog steeds in cocos.

ik krijg sinds vandaag een hele lastige popup op de site die zegt dat ik mijn browser moet updaten...hij gaat ook niet weg.

das best ambetant want op het werk beslist de bass over de browser (en ik op welke site ik surf tussendoor :D )

alle gekheid bijeen, kan die ergerlijke melding afgezet worden? ik kan begot niet meer surfen op xxl! rampspoed!! :(

hey rene

hoe zit het met die riem van XXL zelf? want ik gebruik me riem altijd als ondersteuning en om extra gewicht aan te hangen voor pull ups/chins/dips is het ook mogelijk met die klittenband sluiting?

mijn vorige riem met gesp was echt een old school riem en is laatst gebroken :S

• #13.486
ik krijg sinds vandaag een hele lastige popup op de site die zegt dat ik mijn browser moet updaten...hij gaat ook niet weg.

das best ambetant want op het werk beslist de bass over de browser (en ik op welke site ik surf tussendoor :D )

alle gekheid bijeen, kan die ergerlijke melding afgezet worden? ik kan begot niet meer surfen op xxl! rampspoed!! :(

dan heb je IE6... de site werkt zo i zo niet met IE6... nog een paar weken en IE9 komt uit.. updaten die handel!

hey rene

hoe zit het met die riem van XXL zelf? want ik gebruik me riem altijd als ondersteuning en om extra gewicht aan te hangen voor pull ups/chins/dips is het ook mogelijk met die klittenband sluiting?

mijn vorige riem met gesp was echt een old school riem en is laatst gebroken :S

gewichten aan ophangen kan opzich wel.. doe je dat met een ketting of met een band?.. klittenband is enorm sterk..

hang het met een koord/kabel, een kabeltje van de cable machines bij ons(beetje inventief zijn:P)

maar goed als ik het vandaag bestel dan heb ik het maandag of dinsdag ?

Edit:

Bestelling geplaatst: 41896
Sampletjes AUB :D :P

Laatst bewerkt:

Het het een goede testbooster maar die andere middelen zijn deels testboosters deels iets anders dus moeilijk te vergelijken. Ik ken redelijk wat sporters die tevreden zijn over test2010.

rene,

ik zie dat er 2 verschillende zijn, test 2010 en hardcore. welke is beter?
ik gebruik ook nos ether de poedervorm

Vraagje.

Wat is 'beter'. Whey 1 uur voor je training, of 10gr vrije essentiële aminozuren en 1 gram citrulline malaat(EAS) voor je training?

Nog iets, kun je EAS poeder samen met dextro+glutamine poeder in een bakje doen en zo meenemen en als postworkout mixen allen zonder problemen? Van eas+dextro wist ik het al maar met glutamine niet namelijk..

Laatst bewerkt:
?

Nog iets, kun je EAS poeder samen met dextro+glutamine poeder in een bakje doen en zo meenemen en als postworkout mixen allen zonder problemen? Van eas+dextro wist ik het al maar met glutamine niet namelijk..
Ja, doe ik ook zo. Met EAS punch het lekkerst ;)

We zijn daar zeker bezig al maanden... maar dat spul is niet te zuipen. Nu krijgen we binnenkort samples van een niet bittere variant. Dus ik wacht daar even op, daar zijn ze al lang mee bezig. Maar ik verwacht de samples binnen nu en 2 weken.

Maar die ON whey is zo prijzig nog niet, deze whey gaat hier vrijwel tegen inkoopprijs weg .. en is ook niet duur als je weet van whey hydrolisaat kost als grondstof.
Hmm ok, ben benieuwd :)

En ik weet inderdaad niet wat de inkoopprijs is, ik vergelijk slechts (onterecht waarschijnlijk) met de andere soorten whey ;)

rene, ben je op de bureau? want heb 45 minuten de mail gestuurd met het nieuwe adres maar nog geen bevestiging gehad... en zou nog vandaag willen betalen snap je... :)

• #13.493

rene,

ik zie dat er 2 verschillende zijn, test 2010 en hardcore. welke is beter?
ik gebruik ook nos ether de poedervorm

test hardcore onderdrukt ook het oestrogeen.

rene, ben je op de bureau? want heb 45 minuten de mail gestuurd met het nieuwe adres maar nog geen bevestiging gehad... en zou nog vandaag willen betalen snap je... :)

ok... anders zet bij de betaling exact de naaam waarmee je ook besteld hebt dan vinden je wel terug.

Rene weet je al of ''41657'' de deur uit is ?

• #13.498
Terug
Naar boven