Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.462
Moet dat nou die "Bent u er van op de hoogte dat uw versie van Internet Explorer verouderd is?" boodschap...:eyes: Ik wil net gaan bestellen maar dat is nu onmogelijk met die ***banner ervoor (en ik heb het asap nodig nu kan ik nog een dag wachten :yawn:). Op het werk heb je niet altijd de mogelijkheid om een nieuwe browser te installeren en hiervoor werkte het prima.

Zo dat lucht op! :p

De siter werkt niet met IE6 daarom die melding ;)

Verkopen jullie ook BCAA in poedervorm Rene?

http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/BCAA-Powder-XXL-P557
ben er erg tevreden over... Meng het door men water voor tijdens de training

:thumbs:

Alles weer netjes ontvangen zonet!:thumbs: Bedankt voor de samples!!!

Laatst bewerkt:
rene, zou een adreswijziging willen doen van mijn bestelling...

Korte vraag: Whey isolaat of whey protein instant, wat te bestellen???

Hey Rene, die vitmin toevallig al binnengekregen(sorry voor mijn ongeduld hehe)

• #13.468
Ik heb ook maar weer eens wat besteld. Ik kon nog geen review vinden van de weightgainer. Zodra ik wat zinnigs kan roepen zal ik dat doen.

hey rene, gaat er ook een banaanversie komen van de bulkwhey?;)

en wat is nou precies het verschil tussen de bulkwhey en de protein instant? qua inhoud is de bulkwhey nog steeds veel 'cleaner' dan de meeste andere wheys op de markt..

• #13.471
rene waarom hebben jullie die italiaanse saus (dressing) niet meer

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

nog iets vergeten rene zou je die besteling willen annuleren men bestelnr is 41760 thanks

• #13.473
rene waarom hebben jullie die italiaanse saus (dressing) niet meer

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

nog iets vergeten rene zou je die besteling willen annuleren men bestelnr is 41760 thanks

weinig vraag en soms stuk tijdens verzenden...

ok! ik gooi je order eruit.

Hey Renétje,
Ik vroeg me toch af, je zei een tijd geleden dat er geen andere belts zouden komen... staat dit nog steeds vast of...?

Thx.:)

Al iets gehoord over die ''zero lactose proteine''?

En ga achter ''Jacked'' van usp labs aan. Heb laatst een schepje van een maat gepakt, de t*ring. No explode en crack verbleken erbij. Goed spul maar nergens in Nederland te verkrijgen ;)

Al eens overwogen een eigen merk gehydroliseerde whey isolaat toe te voegen? Ik vind die van optimum nutrition behoorlijk prijzig.

• #13.478
Al iets gehoord over die ''zero lactose proteine''?

En ga achter ''Jacked'' van usp labs aan. Heb laatst een schepje van een maat gepakt, de t*ring. No explode en crack verbleken erbij. Goed spul maar nergens in Nederland te verkrijgen ;)

Die komt maandag binnen... Jacked mag volgens mij niet in de EU. ik ga er nog even achteraan.

---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Al eens overwogen een eigen merk gehydroliseerde whey isolaat toe te voegen? Ik vind die van optimum nutrition behoorlijk prijzig.

We zijn daar zeker bezig al maanden... maar dat spul is niet te zuipen. Nu krijgen we binnenkort samples van een niet bittere variant. Dus ik wacht daar even op, daar zijn ze al lang mee bezig. Maar ik verwacht de samples binnen nu en 2 weken.

Maar die ON whey is zo prijzig nog niet, deze whey gaat hier vrijwel tegen inkoopprijs weg .. en is ook niet duur als je weet van whey hydrolisaat kost als grondstof.

Rene,

hoe is jouw ervaring met Get Diesel Test 2010?? is dit vergelijkbaar/beter dan Alpha X hghup?

Terug
Naar boven