AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.501
rene, klein vraagje:

Enig kans dat je de smaak van http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Allergy-Free-Protein-P405 zou kunnen omschrijven? van mij hoeft het niet perfect te smaken maar ik zit te overwegen het te kopen om 's ochtends door een shake te gooien, dan zou ik het toch wel enigszins smaakvol willen. thanks! :D

Er zit een soja smaak aan.. plantaardig.. ik zou niet weten hoe ik het moet omschrijven verder.

test hardcore onderdrukt ook het oestrogeen.

ok bedankt
bestelling is geplaatst ;)
diesel test hardcore + nos ether :D

grt
lennert

:thumbs: NOS smaakt wat vreemd maar is wel een topper,beiden goede supps overigens.

Hey Frank Rijkaart:D ... geen idee we hebben Whey Delicious nog steeds in cocos.

Ik kan t ook niet helpen;) Naam gratis gekregen.

Ik ga de sample meteen even proberen (is wel aarbei maar geeft wel een goed beeld over oplosbaarheid en algemene smaak etc)

Allles vanmorgen binnen gehad. Heb de weightgainer geprobeerd en ben zeer tevreden tot zover. Ik heb meteen een korte review gemaakt en ingezonden. Zal binnnekort wel verschijnen.

Sample whey dilicious net op, aardbei. Lekker zeg :)!
Potje van die whey gaat er zeker een keertje komen.

Rene, de supps zijn prima aangekomen, bedankt voor de sample delicious en het andere cadeau!
Dank u Sinterklaas!:thumbs::birthday:
2hhm4jc.jpg

Rene ik dacht dat ze op zaterdag niet kwamen bezorgen maar laatst heb ik toch een pakket (schoolboeken) gekregen op zaterdag. vroeg me af of TNT dit ook doet voor jullie?
kon er op hun site niks over vinden.

Rene ik dacht dat ze op zaterdag niet kwamen bezorgen maar laatst heb ik toch een pakket (schoolboeken) gekregen op zaterdag. vroeg me af of TNT dit ook doet voor jullie?

Als ik me niet vergis heb ik wel eens een XXL bestelling op zaterdag binnen gehad ;)

Beste René,

Misschien een rare vraag maar hebben jullie L-Tryptofaan samples? Mijn moeder kampt namelijk met slaapproblemen en ik heb hier veel goede reviews over gelezen. Misschien een andere aanrader?

Heb nog even snel een snelle bestelling gedaan voor de feestdagen ;)
Uw bestelnummer is: 41934

Groet.

• #13.509

Ja op zaterdag ook alleen geen rembours.

Als ik me niet vergis heb ik wel eens een XXL bestelling op zaterdag binnen gehad ;)

Beste René,

Misschien een rare vraag maar hebben jullie L-Tryptofaan samples? Mijn moeder kampt namelijk met slaapproblemen en ik heb hier veel goede reviews over gelezen. Misschien een andere aanrader?

Heb nog even snel een snelle bestelling gedaan voor de feestdagen ;)
Uw bestelnummer is: 41934

Groet.

Thx! ... nee ik heb helaas geen samples van tryptofaan.. ZMA helpt vaak goed ook..

Hey rené heb je misschien nog een sampletje van delicious voor mij ???

bestelnummer is: 41944

Ik heb woensdagavond iets bestelt om half 7 en had het vandaag wel binnen verwacht ,Nu twijfel ik of alles goed is gegaan(ik bestel eigelijk nooit op internet)het nummer is 41781,Zal je eens willen kijken voor de gein,met vriendelijke groet,Dennis

hey rene ik lees net dat er ook op zaterdag wordt bezorgt.

Dus wat ik vandaag heb besteld kan ik morgen verwachten?

Deze ochtend bestelling goed ontvangen!
ZMA straks testen.
Whey delicious is inderdaad delicious! Cappuccino & coco's al geprobeerd, lekker!

iemand ervaring met 'beta analine stack xxl'?

ben van plan deze te gebruiken omdat ik door
unleash niet kan slapen.

• #13.516
Ik zoek een goede gainer, zijn ze allemaal grofweg hetzelfde of is er echt eentje die eruit springt?

iemand ervaring met de stronghooks eigenlijk...

Terug
Naar boven