AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey ,

Ik heb vandaag Unleash! V2 geprobeerd , ik had sample gekregen..
Ik nam het in en smaakte niet super , na de slok krijg je een zuurheid binnen ..
Maar na een aantal slokken begon ik er niet meer tegenaan te kijken!
Toen ik alles ophad kreeg ik een lekker wazig gevoel.. het begon te werken..

Ik ben toen 15 mintuen later naar de sportschool gegaan en ging trainen.
Ik weet niet of het me heeft geholpen maar de wc heb ik vaak gezien.. je moet er veel van pissen.. hoe komt dat?

In de loop van de training merkte ik er wat van.. de pomp zat er zoiezo iets meer in..
Misschien een 2e keer beter uitpakt?
Ik had voordat ik het nam een bakje 400gr kwark opgegeten..

In ieder geval, bedankt voor de sample!

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.442
Hey ,

Ik heb vandaag Unleash! V2 geprobeerd , ik had sample gekregen..
Ik nam het in en smaakte niet super , na de slok krijg je een zuurheid binnen ..
Maar na een aantal slokken begon ik er niet meer tegenaan te kijken!
Toen ik alles ophad kreeg ik een lekker wazig gevoel.. het begon te werken..

Ik ben toen 15 mintuen later naar de sportschool gegaan en ging trainen.
Ik weet niet of het me heeft geholpen maar de wc heb ik vaak gezien.. je moet er veel van pissen.. hoe komt dat?

In de loop van de training merkte ik er wat van.. de pomp zat er zoiezo iets meer in..
Misschien een 2e keer beter uitpakt?
Ik had voordat ik het nam een bakje 400gr kwark opgegeten..

In ieder geval, bedankt voor de sample!

Het beste werkt het op een nuchtere maag. dan wordt alles ineens opgenomen. als je het bovenop je eten gooit dan neemt het geleidelijk op en wordt de werking minder.

geen idee met dat naar de WC gaan hoe dat komt.

Ik heb wegens de fantastische smaak weer 2x4550 gram Scivation Whey besteld:D Hij gaat erin als zoete koek hier en voor men trainingsmaat ook een doos.
Hoop dat er deze keer wellicht een sample Unleash bij zit:rolleyes:

Uw bestelnummer is: 41788

Het beste werkt het op een nuchtere maag. dan wordt alles ineens opgenomen. als je het bovenop je eten gooit dan neemt het geleidelijk op en wordt de werking minder.

geen idee met dat naar de WC gaan hoe dat komt.

Ik moet daarvan ook veel naar het wc gaan, alleen is het bij mij niet om te pissen :D Krijg buikkrampen van zowat alle pre workouts

Ik heb er geen last van ...

Neem je die Recovery Formula alleen voor en na de krachttraining in de cut of ook bijvoorbeeld voor en na (ochtend) cardio?
Staat dit de vetverbranding niet in de weg (het zijn toch kcal ookal worden ze zo niet gedeclareerd)? Volgens mij staat het vetverbranding niet in de weg omdat aminozuren direct worden opgenomen toch?

Ochtendcardio doe ik ook, met de ochtendshift naar men werk fietsen.Ik neem bcaa's enkel na de ochtendcardio.Als je het ervoor neemt belemmerd dat de vetverbranding(bij cardio op nuchtere maag).Correct me if I'm wrong;)

Ik moet wel ltijd veel pissen van Supercharge maar dat komt omdat ik vtv een eiwitshake pak met 300ml water, half uur daarna Supercharge met 400ml en onder de traing 800ml:o:D

Die XXL Nutrition Wey Isolaat, kun je die alleen via internet bestellen? Of zijn die ook in bepaalde winkels te koop?

• #13.449
Ik moet daarvan ook veel naar het wc gaan, alleen is het bij mij niet om te pissen :D Krijg buikkrampen van zowat alle pre workouts

dat heb ik dus ook met vrijwel elke Pre workout :D

Die XXL Nutrition Wey Isolaat, kun je die alleen via internet bestellen? Of zijn die ook in bepaalde winkels te koop?

In fysieke winkels zie je XXL vrijwel "nog" niet, er zijn er enkele. Wel zijn er redelijk wat gym's die het verkopen.

Ochtendcardio doe ik ook, met de ochtendshift naar men werk fietsen.Ik neem bcaa's enkel na de ochtendcardio.Als je het ervoor neemt belemmerd dat de vetverbranding(bij cardio op nuchtere maag).Correct me if I'm wrong;)

Bedankt voor de reactie! Rene kan jij dit bevestigen/ontkennen?
Ik ga dan denk ik volgende week 2 potten recovery formula bestellen.

• #13.451

Ik ben het hier niet helemaal mee eens.. je kan best BCAA's nemen voor je ochtendcardio. Dat werkt ook weer tegen spierafbraak en ik geloof niet dat het je vetvebranding in de weg zit. Voor de ochtend cardio zou ik ook l-carnitine aanraden.

Ik ben het hier niet helemaal mee eens.. je kan best BCAA's nemen voor je ochtendcardio. Dat werkt ook weer tegen spierafbraak en ik geloof niet dat het je vetvebranding in de weg zit. Voor de ochtend cardio zou ik ook l-carnitine aanraden.

Ok bedankt voor de reactie :-).

Zorgen bcaa's niet voor een insulinepiek,signaal voor het lichaam dat er voldoende glucose aanwezig is en zodus de vetverbranding stopt?Bcaa's zijn goed na de ochtendcardio, maar volgens mij niet ervoor
Waarschijnlijk zal het wel alle 2 zijn voor en nadelen hebben.Bcaa voor ochtendcardio zal je spieren beter beschermen maar minder vetverbranding,geen bcaa voor ochtendcardio voor meer vetverbranding en misschien ook wel meer spierweefsel kwijtgeraken?

Laatst bewerkt:
Zorgen bcaa's niet voor een insulinepiek,signaal voor het lichaam dat er voldoende glucose aanwezig is en zodus de vetverbranding stopt?Bcaa's zijn goed na de ochtendcardio, maar volgens mij niet ervoor

Dat vroeg ik me dus ook af. Maar ik heb niet genoeg kennis over dit onderwerp om dit met zekerheid te zeggen.

Klopt :thumbs:

Aërobe training (cardio) is een langdurig activiteit die de hartslag en de ademhaling verhoogt. Aërobe training wil dus zeggen dat er veel meer zuurstof dan normaal door het lichaam gepompt wordt. Hierbij schakelt je lichaam over op vetverbranding voor energie in tegenstelling tot krachttraining waarbij je lichaam energie uit (spier)glyocogeen haalt.

Zelf ben ik van mening dat iets eten voor de cardio wel goed is. Als je na je cardio kh's eet dan haal je je lichaam UIT die 'vetverbranding' modus. Eet je voor je cardio en erna niet dan blijf je lichaam langer in de vetverbranding modus.

Zelf gebruik ik trouwens AES in de cut ipv recovery formula (BCAAs). Werkt imo ook prima ;)

Rene, alles weer netjes ontvangen vandaag en nog bedankt voor de sample :thumbs:
Die Clearshot Concentrate is prima spul zeg :eek:

Moet dat nou die "Bent u er van op de hoogte dat uw versie van Internet Explorer verouderd is?" boodschap...:eyes: Ik wil net gaan bestellen maar dat is nu onmogelijk met die ***banner ervoor (en ik heb het asap nodig nu kan ik nog een dag wachten :yawn:). Op het werk heb je niet altijd de mogelijkheid om een nieuwe browser te installeren en hiervoor werkte het prima.

Zo dat lucht op! :p

Verkopen jullie ook BCAA in poedervorm Rene?

Terug
Naar boven