- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Een sample is voortaan standaard bij elke bestelling, staat ook bovenaan de website.

Ik heb ook pennen besteld voor de december feest maand!
Er zijn weer een aantal supplementen bij in de XXL Nutrition lijn, het houdt ook nooit op

René
Bestelling ontvangen, bedankt voor de snelle levering en de extra's
XXL handdoek is Super zowel van kwaliteit als borduring!!
Vrijdag getraind met AAKG Mega Caps XXL en khad superlekkere pomp
Greetz
over de xxl merchandise....hoe zit het met de tasjes![]()

over de basic bulk oats, dit is dus gewoon hetzelfde als wanneer je wat havermout in de blender gooit?
Rooke doelt meer op de voedingstassen met bakjes en dergelijke denk ik René!![]()
.
Rooke doelt meer op de voedingstassen met bakjes en dergelijke denk ik René!![]()
ja lekker duidelijk ook.
ik heb net mail gehad vandaag... ik krijg deze week meer info.. het is pappen en nat houden nu wat ze doen![]()

René, is dit niet te mooi om waar te zijn?
Ofwel: ik zoek iets meer toelichting / uitleg hierover...
Heb je er vertrouwen in dat de tassen nog komen? Of zijn die mensen van dat merk van die pratende zakken hooi waar niets van terecht komt?![]()
René, wanneer komen die jasjes, tasjes & pennen er? Zou namelijk graag goodies & sups bestellen voor Sinterklaas.
Even over de straps van xxl rené, zijn het wel degelijke straps? Niet van die dingen, die na 1x gebruik uit elkaar scheuren?
Groet.