XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

2qm3vqq.png

Werkt nog steeds prima. (daaronder de producten zijn ook allemaal prima geladen). Gebruik Firefox nieuwste versie.
Oja, hoelang blijven jullie nog samples leveren?:D, moet eerst mijn andere weightgainer opmaken voor ik weer CCG bestel :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.542
Een sample is voortaan standaard bij elke bestelling, staat ook bovenaan de website.

Oké :D

• #13.544
Er zijn weer een aantal supplementen bij in de XXL Nutrition lijn, het houdt ook nooit op :D

Zero Lactose Protein > Speciaal voor mensen met een Lactose of Koemelk intolerantie
Leucine Powder 500 gram > Maak van elke maaltijd een anabolic party! :p

Twee minder spectaculaire supplementen maar onmisbaar in een compleet gamma:
Zink Gycinaat
Calcium & Magnesium

Dan in de Basic Bulk Series:
Basic Bulk Malto
Basic Bulk Oats

We hebben ook nog 2 nieuwe trainingshulpmiddelen:
Strong Hooks
Knee Wraps

Overigens gaan alle witte potten verdwijnen langzaam de komende maanden en wordt alls zwart.

René

Bestelling ontvangen, bedankt voor de snelle levering en de extra's
XXL handdoek is Super zowel van kwaliteit als borduring!!
Vrijdag getraind met AAKG Mega Caps XXL en khad superlekkere pomp ;)

Greetz

• #13.547
René

Bestelling ontvangen, bedankt voor de snelle levering en de extra's
XXL handdoek is Super zowel van kwaliteit als borduring!!
Vrijdag getraind met AAKG Mega Caps XXL en khad superlekkere pomp ;)

Greetz

:thumbs: mooi dat je tevreden bent!

over de xxl merchandise....hoe zit het met de tasjes :D

over de basic bulk oats, dit is dus gewoon hetzelfde als wanneer je wat havermout in de blender gooit?

• #13.550
over de xxl merchandise....hoe zit het met de tasjes :D

sporttassen die heb ik net besteld.. ik heb het enige sample exemplaar ingepikt :D

over de basic bulk oats, dit is dus gewoon hetzelfde als wanneer je wat havermout in de blender gooit?

het is gemalen haver.. dus die kan je zo door je shake heengooien. er zitten geen brokjes in dat je wel weer hebt als je het in de blender gooit.

maar bulk oats is dus bedoelt juist voor die mensen die het handig vinden om het direct uit de verpakking bij je shake te gooien.

Rooke doelt meer op de voedingstassen met bakjes en dergelijke denk ik René! :D

• #13.552
Heb je er vertrouwen in dat de tassen nog komen? Of zijn die mensen van dat merk van die pratende zakken hooi waar niets van terecht komt? :)

Laatst bewerkt:
René, wanneer komen die jasjes, tasjes & pennen er :) ? Zou namelijk graag goodies & sups bestellen voor Sinterklaas.

René, is dit niet te mooi om waar te zijn?
Ofwel: ik zoek iets meer toelichting / uitleg hierover...

• #13.557
René, is dit niet te mooi om waar te zijn?
Ofwel: ik zoek iets meer toelichting / uitleg hierover...

het lijkt te mooi om waar te zijn.. heb er geen ervaring mee

Heb je er vertrouwen in dat de tassen nog komen? Of zijn die mensen van dat merk van die pratende zakken hooi waar niets van terecht komt? :)

ik zou deze week de prijzen krijgen

René, wanneer komen die jasjes, tasjes & pennen er :) ? Zou namelijk graag goodies & sups bestellen voor Sinterklaas.

jasjes geen idee. pennen denk maandag

Even over de straps van xxl rené, zijn het wel degelijke straps? Niet van die dingen, die na 1x gebruik uit elkaar scheuren:p?

Groet.

Whey Protein Instant
ik ben hier over dit product zeer spreken
na aanleiding van een kleine discussie op het forum , het volgende
: afzonderlijk bcaa's of je aminozuren innemen - heeft dit nou veel voordeel t.a.v de shake bijv zoals hierboven
na mijn inziens niet ( ik ben geen kenner ) omdat in deze shake volgens mij alles zit wat ik nodig heb

Terug
Naar boven