AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.562
Whey Protein Instant
ik ben hier over dit product zeer spreken
na aanleiding van een kleine discussie op het forum , het volgende
: afzonderlijk bcaa's of je aminozuren innemen - heeft dit nou veel voordeel t.a.v de shake bijv zoals hierboven
na mijn inziens niet ( ik ben geen kenner ) omdat in deze shake volgens mij alles zit wat ik nodig heb

vrije aminozuren kan je veel nauwkeuriger toedienen op die momenten dat je spieren het nodig hebben.. de opname is binnen 10minuten.. ik vind het nemen van essentiele vrije aminozuren echt duidelijk een meerwaarde hebben, dat is de reden dat we met Essential Amino Stack zijn gekomen. En inmiddels worden we gekopieerd uiteraard ;) zoals met zoveel dingen uit de XXL lijn.

2.5kg whey isolaat besteld & 2 paar straps.

Wanneer kan ik deze verwachten René, Dinsdag?
+ Ik las dat jullie nu samples erbij doen, geld dat nog steeds?

Groet.

Damn, schrik een uurtje geleden pas wakker, ZMA doet het nog steeds:fuu:

• #13.565
Een sample is voortaan standaard bij elke bestelling, staat ook bovenaan de website.

Net bij mijn opmerkingen bij de bestelling gezet of ik een sample kon krijgen, lees ik nu dit....:p

bestelling:
10kg whey delicious
smaken: banaan, cappucino, vanille, bosvruchten.

Ik ben benieuwd! :meal:

ja voortaan altijd sample erbij.. en inderdaad dinsdag.

Rene,
op dit moment gebruik ik de complex carb gainer als onbijt.
nu zie ik dat er een nieuwe basic line is met Complexe koolhydraten.

wat zijn de voordelen van Basic Bulk Maltodextrine./ Basic bulk Oats icm met whey???

wanneer is het zinvol om te switchen?

Kan je Protein80 niet in zakken van 5kg leveren? of is dat nog verre toekomst muziek

• #13.569
Rene,
op dit moment gebruik ik de complex carb gainer als onbijt.
nu zie ik dat er een nieuwe basic line is met Complexe koolhydraten.

wat zijn de voordelen van Basic Bulk Maltodextrine./ Basic bulk Oats icm met whey???

wanneer is het zinvol om te switchen?

De prijs is een voordeel... dat is het wel zo'n beetje.

Kan je Protein80 niet in zakken van 5kg leveren? of is dat nog verre toekomst muziek

Dat is nog verre toekomst muziek... de vraag naar proteine blends is daar te laag voor.

Beste Rene,

Ik had een vraagje ik wil graag een pre workout product kopen voor beestachtige trainingen, maar ik kan me ouders niet overtuigen om het te kopen dus ik koop het nu zonder hun wetenheid en zet het dan in me kluisje bij de sportschool.

Alleen zie ik bij de meeste beschrijvingen dat je het 30-45min van te voren moet innemen. Is dat echt zo nauw of kan je het met een kwartiertje ook wel af ? Voorbeeld Unleash of No-xplode

Rene,

Is desmaak van whey delicous (aardbei) hetzelfde als de oude whey instant?

Haha, boefje! Kan je het niet in je sporttas bewaren? Of in een lade op je kamer?

Haha, boefje! Kan je het niet in je sporttas bewaren? Of in een lade op je kamer?

Hahah, hmm zal misschien wel kunnen maar de kans is 90% dat ze er dan achter komen en dan ben ik het bijna zeker kwijt :eek: en zo goedkoop is dat spul niet.

Maarja eigenlijk moet ik ook nog een sample zien te regelen want voor mij is 40-50 euro gewoon erg veel en als het dan niet aanslaat.

vrije aminozuren kan je veel nauwkeuriger toedienen op die momenten dat je spieren het nodig hebben.. de opname is binnen 10minuten.. ik vind het nemen van essentiele vrije aminozuren echt duidelijk een meerwaarde hebben, dat is de reden dat we met Essential Amino Stack zijn gekomen. En inmiddels worden we gekopieerd uiteraard ;) zoals met zoveel dingen uit de XXL lijn.

oke duidelijk , maar vergelijk het nou eens met whey protein instant van jullie zelf
neem jij dan de whey of de stack?

Beste Rene,

Ik had een vraagje ik wil graag een pre workout product kopen voor beestachtige trainingen, maar ik kan me ouders niet overtuigen om het te kopen dus ik koop het nu zonder hun wetenheid en zet het dan in me kluisje bij de sportschool.

Alleen zie ik bij de meeste beschrijvingen dat je het 30-45min van te voren moet innemen. Is dat echt zo nauw of kan je het met een kwartiertje ook wel af ? Voorbeeld Unleash of No-xplode

Gewoon kopen en in een oude whey pot/emmer doen. :D

Beste Rene,

Supercharge is the answer imo

Je gaat eerst naar je kluisje, drinkt de supercharge en als je je dan op je gemakje omkleed en eventueel een klein ommetje maakt in de sportschool ben je klaar om ertegenaan te gaan

Supercharge is the answer imo

Je gaat eerst naar je kluisje, drinkt de supercharge en als je je dan op je gemakje omkleed en eventueel een klein ommetje maakt in de sportschool ben je klaar om ertegenaan te gaan

Cardiootje kan ook, na mijn mening stimuleert het de maag en zorgt ervoor dat je sneller de werking voelt maarja dat is persoonlijk

• #13.578
oke duidelijk , maar vergelijk het nou eens met whey protein instant van jullie zelf
neem jij dan de whey of de stack?

IK neem altijd EAS ik vind het geweldig...

Rene,

Is desmaak van whey delicous (aardbei) hetzelfde als de oude whey instant?

totaal niet te vergelijken.. delicious is veel romiger.

Beste Rene,

Als je maag redelijk leeg is dan werkt het binnen 15min..

Hahah, hmm zal misschien wel kunnen maar de kans is 90% dat ze er dan achter komen en dan ben ik het bijna zeker kwijt :eek: en zo goedkoop is dat spul niet.

Maarja eigenlijk moet ik ook nog een sample zien te regelen want voor mij is 40-50 euro gewoon erg veel en als het dan niet aanslaat.

Je kan ook gewoon stacker 4 of iets dergelijks nemen.Is goedkoper,klein potje, gemakkelijk in te nemen(capsule) en werkt verdomd goed ook!

http://www.xxlnutrition.nl/Stacker-NVE-M106/Stacker-4-P72

Of nog veel voordeliger(die bestel ik de volgende keer mee) :

http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Cafeine-Booster-XXL-P567

Dat probleem had ik ook... ik heb het een tijdje verstopt maar me moeder vind het welles nodig om me kamer op te ruimen... op een gegeven moment vond ze me diesel testo en nos ether stackje... maar ik heb daarna alles even uitgelegd hoe alles werkt en ze zien eindelijk in dat niet alles anabolen is... tegenwoordig nemen ze me soms zelfs bepaalde voeding mee :p

Terug
Naar boven