Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Dat probleem had ik ook... ik heb het een tijdje verstopt maar me moeder vind het welles nodig om me kamer op te ruimen... op een gegeven moment vond ze me diesel testo en nos ether stackje... maar ik heb daarna alles even uitgelegd hoe alles werkt en ze zien eindelijk in dat niet alles anabolen is... tegenwoordig nemen ze me soms zelfs bepaalde voeding mee :p

haha , idd die ouders toch :D

Waarom is het invullen van een telefoon nummer verplicht bij de registratie ?

Dat probleem had ik ook... ik heb het een tijdje verstopt maar me moeder vind het welles nodig om me kamer op te ruimen... op een gegeven moment vond ze me diesel testo en nos ether stackje... maar ik heb daarna alles even uitgelegd hoe alles werkt en ze zien eindelijk in dat niet alles anabolen is... tegenwoordig nemen ze me soms zelfs bepaalde voeding mee :p

Met de ouders naar een sportdokter gaan is de oplossing geweest voor mij. Een dokter geloven ze meestal wel!

daarstraks eens half zakje unleash op nuchtere maag genomen!Sheezes wat een rush, wat moet dat wel niet geven met het volledig samplezakje.En zoals gewoonlijk na de training naar de pot lopen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.589
Registreren op de site is weer online!

Iedereen moet zich wel even opnieuw registreren, daarbij wordt gevraagd om een nickname op te geven zodat je straks kan deelnemen aan discussies op de site. Er komt namelijk een BLOG en vraag en antwoord gedeelte. Je kan nu ook je order historie zien.

:thumbs:

Klinkt goed!
Even kijken wanneer m'n volgende bestelling komt - die orderhistorie is ook wel handig!
:thumb:

als je dat niet wilt vul dan iets willekeurigs in... 10cijfers. het is om ooit te bellen als er iets is of voor de bezorger.

Ok bedankt voor de info.

Heb weer een bestelling doorgegeven ik zag dat er zowiezo samples bijzaten ? Unleash ? Altijd fijn trouwens dat je weet dat voor 15.00 bestellen de volgende dag binnen is. :-D

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.592
Ok bedankt voor de info.

Heb weer een bestelling doorgegeven ik zag dat er zowiezo samples bijzaten ? Unleash ? Altijd fijn trouwens dat je weet dat voor 15.00 bestellen de volgende dag binnen is. :-D

Unleash is bijna op de samples maar er zijn er nog wel enkele. Nieuwe samples komen wel weer.

Lijkt me ook wel wat
13,00 daar kan je niet voor tobben

Ga eten man en goed training.

je bent 16 jaar je ben 1.92 en weegt 76 kg.

je hebt niks aan pre-workout booster.

gewoon goed eten en training.

en daarna kan je naar een goede creatine en een whey shake kijken.

maar voorlopig hoef je niet een pre workout booster te kopen is zonde van je geld echt waar.

je bent nog een student;)

Heb een nieuwe bestelling geplaast , bijna allemaal xxl producten deze keer :cool:

bestelnummer is: 42084

zou graag als het mogelijk is een unleash sample of een whey delicous sample erbij krijgen ( geen whey cappucino , heb 1kilo ervan namelijk besteld )

Alvast bedankt en ik verwacht mijn bestelling deze week ;)

XXL Nutrition, XXL Training Stack 1 stack (MG Kers, EAS Punch), aantal:1, prijs: 89.95
XXL Nutrition, Omega 3 XXL 100 caps, aantal:1, prijs: 9.50
Sequoia Fitness, Digital Body Mass Caliper 1 stuk, aantal:1, prijs: 36.90

Nou, ben benieuwd naar je Training Stack! Hoop wel dat Unleash iets beter werkt dan Crack, dat spul heeft op mij niet zo'n harde uitwerking namelijk ;)

Heb net 2500g CCG aardbei besteld.

Als het bevalt hebben jullie er een klant bij :D

Basic bulk whey en oats besteld, ben benieuwd..

Terug
Naar boven