XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, zou ik Unleash & Mega Grow nemen tijdens de cut ? Of toch maar niet vanwege de creatine mono (vocht vasthouden) ?

Bedankt !

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.602
Heb een nieuwe bestelling geplaast , bijna allemaal xxl producten deze keer :cool:

bestelnummer is: 42084

zou graag als het mogelijk is een unleash sample of een whey delicous sample erbij krijgen ( geen whey cappucino , heb 1kilo ervan namelijk besteld )

Alvast bedankt en ik verwacht mijn bestelling deze week ;)

komt goed! thx!

XXL Nutrition, XXL Training Stack 1 stack (MG Kers, EAS Punch), aantal:1, prijs: 89.95
XXL Nutrition, Omega 3 XXL 100 caps, aantal:1, prijs: 9.50
Sequoia Fitness, Digital Body Mass Caliper 1 stuk, aantal:1, prijs: 36.90

Nou, ben benieuwd naar je Training Stack! Hoop wel dat Unleash iets beter werkt dan Crack, dat spul heeft op mij niet zo'n harde uitwerking namelijk ;)

de trainingstack is echt een topstack.. na een week begin je dat echt te voelen. unleash geeft je geen stuiterende energie rush maar wel goede trainingen.

Heb net 2500g CCG aardbei besteld.

Als het bevalt hebben jullie er een klant bij :D

Ik denk dat de CGG je zeker bevalt.

Basic bulk whey en oats besteld, ben benieuwd..

Ik heb ook zojuist de basic bulk oats besteld, ik vraag me echt af of het anders(Beter) is dan havermout die ik zelf maal in de blender.

Het lost gewoon heel gemakkelijk op... handig in gebruik en samen met whey en melk zelf lekker.

Rene, zou ik Unleash & Mega Grow nemen tijdens de cut ? Of toch maar niet vanwege de creatine mono (vocht vasthouden) ?
Bedankt !

Het kan op zich wel, alleen moet je op dat moment niet verwachten dat je helemaal strakt trekt. maar het kan je zeker qua kracht lekker op niveau houden. dat vocht trekt na stoppen van de creatine wel weg.

anders zou ik gaan voor creaforce of nitrocrea v2

je hebt het op de site over de combi - eas + megagrow + eventueel zou je nog een protein-shake kunnen in-nemen - zit in deze combi dan niet genoeg ? lijkt me wel toch

Oats smaken naar pap..

valt wel te doen, maar vind CCG beter smaken dan whey+oats

• #13.605
je hebt het op de site over de combi - eas + megagrow + eventueel zou je nog een protein-shake kunnen in-nemen - zit in deze combi dan niet genoeg ? lijkt me wel toch

Als je daarna een goede eiwitrijke maaltijd eet is het zeker genoeg.

Oats smaken naar pap..

valt wel te doen, maar vind CCG beter smaken dan whey+oats

ja dat wel.. maar ik vind de oats met whey best goed te drinken.

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Tanktop XXL Nutrition 1 stuk (L), aantal:1, prijs: € 5.50
XXL Nutrition, Handdoek XXL Nutrition 1 stuk, aantal:1, prijs: € 3.95
XXL Nutrition, Essential Amino Stack 500 gram (Lemon), aantal:1, prijs: € 29.95
XXL Nutrition, BCAA Recovery Formula XXL 520 gram, aantal:1, prijs: € 27.50
XXL Nutrition, Crea-Force Powder 325 gram, aantal:1, prijs: € 27.50
XXL Nutrition, DextroJuice Pro 2000 gram (Orange), aantal:1, prijs: € 15.95
XXL Nutrition, Basic Bulk Whey 5000 gram (Vanille), aantal:1, prijs: € 64.95
Verzendkosten: 0.00

BTW (19%) over 9.45: € 1.51
BTW (6%) over 156.46: € 9.39
Totaal BTW: € 10.90

Totaalbedrag: € 175.30

Uw bestelnummer is: 42170

Betaling komt er zo aan René :D .

• #13.608
Uw bestelling:

XXL Nutrition, Tanktop XXL Nutrition 1 stuk (L), aantal:1, prijs: € 5.50
XXL Nutrition, Handdoek XXL Nutrition 1 stuk, aantal:1, prijs: € 3.95
XXL Nutrition, Essential Amino Stack 500 gram (Lemon), aantal:1, prijs: € 29.95
XXL Nutrition, BCAA Recovery Formula XXL 520 gram, aantal:1, prijs: € 27.50
XXL Nutrition, Crea-Force Powder 325 gram, aantal:1, prijs: € 27.50
XXL Nutrition, DextroJuice Pro 2000 gram (Orange), aantal:1, prijs: € 15.95
XXL Nutrition, Basic Bulk Whey 5000 gram (Vanille), aantal:1, prijs: € 64.95
Verzendkosten: 0.00

BTW (19%) over 9.45: € 1.51
BTW (6%) over 156.46: € 9.39
Totaal BTW: € 10.90

Totaalbedrag: € 175.30

Uw bestelnummer is: 42170

Betaling komt er zo aan René :D .

:thumbs: thx! komt helemaal goed ;)

Ik heb ook maar weer eens wat deze kant op laten komen. Wat vitamines en Supercharge. Ben benieuwd of het iets voor me doet :)

ik zoek een supplement dat de pezen verstevigt, had namelijk een stukje pees in mijn schouder gescheurd begin augustus en heb er nog steeds last van. zit er iets in je assortiment dat daadwerkelijk helpt?

ook deze voormiddag een bestelling geplaatst!

zeg rene, kunnen jullie niet zo gaan werken met een punten systeem voor trouwe klanten, bij elke bestelling van een bepaald bedrag zoveel punten, en dan bij een bepaalde hoeveelheid punten kan je dan een producten (xxl) van die prijsklasse kiezen. :D

is dat geen mooi voorstel?

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

ik zoek een supplement dat de pezen verstevigt, had namelijk een stukje pees in mijn schouder gescheurd begin augustus en heb er nog steeds last van. zit er iets in je assortiment dat daadwerkelijk helpt?

xxl joint support

• #13.613

kijk eens naar cissus of oesteobolin c

ook deze voormiddag een bestelling geplaatst!

zeg rene, kunnen jullie niet zo gaan werken met een punten systeem voor trouwe klanten, bij elke bestelling van een bepaald bedrag zoveel punten, en dan bij een bepaalde hoeveelheid punten kan je dan een producten (xxl) van die prijsklasse kiezen. :D

is dat geen mooi voorstel?

Dat is een heel mooi voorstel en sterker nog het staat in de planning.. er wordt aan gewerkt al. Het inloggen op de site werkt weer dat is een voorwaarde voor zo'n systeem. Ik verwacht dat we voor het einde van het jaar het online hebben, maar er zijn andere zaken die prioriteit hebben nu. Er komt nog van alles op de site nieuw.

Al prijzen van die voedingstassen binnen gehad ?

Betaling is in orde ;) ! Jammer dat ie morgen pas aankomt :(.

Ohja, zijn er toevallig samples van de appelsmaak van Whey Delicious ?

Whey Protein Instant / Whey Delicious

Whey Isolaat

Weight Gainer

Wat is enigszin de beste keuze uit deze 4?

mvg

Hangt er van af wat de bedoeling is van je shake ;).

kijk eens naar cissus of oesteobolin c

Dat is een heel mooi voorstel en sterker nog het staat in de planning.. er wordt aan gewerkt al. Het inloggen op de site werkt weer dat is een voorwaarde voor zo'n systeem. Ik verwacht dat we voor het einde van het jaar het online hebben, maar er zijn andere zaken die prioriteit hebben nu. Er komt nog van alles op de site nieuw.

Had al gezien dat er een forum komt, wanneer komen de jasjes in het gamma?

Terug
Naar boven