AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

yoyo :)

lekker spul die Mega Grow :thumb: Ik heb de kers smaak, en ben tot nu toe tevreden :D nu nog een monsterlijk fysiek ervan krijgen [of iig, nog monsterlijker :cool:]

Als je in de oplaadfase een rustdag hebt, moet je dan nog steeds die 2e keer dat spul drinken? En wanneer zou dan de beste tijd zijn? En na de oplaadfase, op rustdagen, voordat je je morning-brinta-shake naar binnen giet?

Die complex carb gainer staat als volgende op mijn lijstje als post workout shake.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.344
yoyo :)
lekker spul die Mega Grow :thumb: Ik heb de kers smaak, en ben tot nu toe tevreden :D nu nog een monsterlijk fysiek ervan krijgen [of iig, nog monsterlijker :cool:]
Als je in de oplaadfase een rustdag hebt, moet je dan nog steeds die 2e keer dat spul drinken? En wanneer zou dan de beste tijd zijn? En na de oplaadfase, op rustdagen, voordat je je morning-brinta-shake naar binnen giet?

Gewoon 1e wat je doet als je bent opgestaan Mega Grow naar binnen ;) kan je dag niet meer stuk :D . Neem op een rustdag dan gewoon 1x.

• #1.345
Beste Forumleden,

Voor Belgische klanten hebben we nu een Belgisch rekeningnummer:

Fortis Bank 001-5393103-76 t.n.v Van der Zel, R

Nu kunnen naar Belgie ook leveren binnen 48uur.

Het rekeningnummer zal vermeldt worden in de bestelbevestiging.

Finally !! Super ! Hou u nu mr vast ! :D

Vraagje; waarom geen Cookies & Cream en Moccachino smaken bij Syntha-6 !?
Dit zijn juist m'n favo-smaken !!:o

Beste Forumleden,

Het rekeningnummer zal vermeldt worden in de bestelbevestiging.

netjes hoor jullie doen het elke dag beter en beter :D

ik heb mijn bestelling zaterdag overgeschreven (moet nog verwerkt worden) maar het was nog op de oude rekening jammer genoeg.

ik heb 3 producten besteld en raar maar waar er stond bij verzendingskosten 5 euro ipv 2.. niet dat ik over die 3 euro ga lullen maar wou het gewoon even vermelden.
mijn bestelnummer: 8972
misschien kan je het eens nakijken? voor die 3 euro kunnen er vast wel wat extra monstertjes bij ofzo?:p of een magazine of iets dergelijks? hartelijk bedankt :)

• #1.353
Amateurtje,

Producten onder de €10,- tellen niet mee als het om de verzendkosten gaat (staat ook bij de voorwaarden op de site). Vandaar dus de 5 euro. Monstertjes zijn geen probleem.. ;)

oh oke zover had ik nog niet gedacht :)
tnx voor de monstertjes !!!
ik zal het tegen vrijdag wel binnen hebben hoop ik?
heb zaterdag betaald maar zal wrs morgen maar overgeschreven zijn op jullie rekening.
nouja ik zie wel ;)

• #1.355
We zijn bezig nu met betalingen middels IDEAL mogelijk te maken. Werkt snel en makkelijk. Bijna alle banken zijn aangesloten..

Niet leuker wel makkelijker :D

René

Origineel gepost door XXL Nutrition
Beste Forumleden,

Daarnet was ik zo verstrooid in de bank dat ik uit gewenning een buitenlandse betaling liet opmaken met dit nieuw nr. tot ik het net op tijd doorhad " Ola, doe dan toch maar een overschrijving hoor want XXL is nogal flexibel ingesteld, die hebben ook een Belgisch rekeningnummer " :laugh:

Van een maat een pot Complex Carb Gainer overgenomen. Moet zeggen: Top spul!! Gaat vanaf nu standaard in mijn supplementen regime! Smaakt lekker en mixt makkelijk en EKV verhoudingen zijn ideaal.

Fijn dat er vanaf binnenkort met IDEAL gewerkt word. Ik ben liever lui dan moe namelijk haha

Van een maat een pot Complex Carb Gainer overgenomen. Moet zeggen: Top spul!! Gaat vanaf nu standaard in mijn supplementen regime! Smaakt lekker en mixt makkelijk en EKV verhoudingen zijn ideaal.

Gebruik je hem enkel na de training als post workout shake ?

Gebruik je hem enkel na de training als post workout shake ?

Als PWO neem ik gewoon Whey en Dex. Neem de Gainer over de dag verdeeld of als de gelegenheid het niet toelaat om een complete maaltijd te nuttigen. Vind het zelf ideaal om na de maaltijd een kleine shake te nemen voor net dat beetje extra calorien zonder dat je tot braken toe eten naar binnen aan forceren bent

• #1.360
Als PWO neem ik gewoon Whey en Dex. Neem de Gainer over de dag verdeeld of als de gelegenheid het niet toelaat om een complete maaltijd te nuttigen. Vind het zelf ideaal om na de maaltijd een kleine shake te nemen voor net dat beetje extra calorien zonder dat je tot braken toe eten naar binnen aan forceren bent

Complex Carb Gainer is uitermate geschikt als maaltijdvervanger of voor extra kcal's gedurende de dag.

Terug
Naar boven