XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heb de 2x2,5 kg whey binnen. De smaak is goed! Erg tevreden dus, ook over de prijs:).

Voor Belgische klanten hebben we nu een Belgisch rekeningnummer:

Fortis Bank 001-5393103-76 t.n.v Van der Zel, R

Voila, ik kan jullie al verzekeren dat de levertijd via het nieuwe Belgische nummer erg scherp is.
Thanks XXL.

Als je 2 keer op een dag traint [don't ask :p], gewoon 2 keer mega grow pakken? of 2 keer een halve dosis?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.367
Als je 2 keer op een dag traint [don't ask :p], gewoon 2 keer mega grow pakken? of 2 keer een halve dosis?

tjaaa.... dat is een goeie. :scratch: beste is 2x een dosis nemen maar dat betekend wel dat je sneller door je bus heen bent..

Is het ook mogelijk om een sample te kunnen krijgen van de Whey ?, Choco en Vanille ?

damn calcification heeft zijn bestelling al binnen :p ik het nog via de "oude" bankrenkening betaald en heb nog steeds niets, hopelijk komt het deze voormiddag binnen..
het zou trouwens van maandag moeten overgeschreven zijn.
ik hoop zeker deze week binne te krijgen want ik heb maar 2 shakes meer over :D
godja anders maar even zonder :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.375
damn calcification heeft zijn bestelling al binnen :p ik het nog via de "oude" bankrenkening betaald en heb nog steeds niets, hopelijk komt het deze voormiddag binnen..
het zou trouwens van maandag moeten overgeschreven zijn.
ik hoop zeker deze week binne te krijgen want ik heb maar 2 shakes meer over :D
godja anders maar even zonder :)

Pass me even je bestelnummer anders via de mail.. mss is je bestelling al weg maar anders versturen we het gewoon vandaag op voorhand.

Rene

Gister 5 kilo whey besteld, vandaag binnen.

Helemaal top !

mijn bestelnummer: 8972

stond trouwens op de vorige pagina hoor hehe :D

hmm mijn volgende inkopen zullen ook bij XXL nutrition zijn. Best wel goede prijzen

Terug
Naar boven