Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Net mijn whey isolaat binnen drinkt makkelijk weg smaakt gewoon dus gelukkig ook niet vies
en mn mammoth bars die door de heel doos verspreid lagen
jammer van het 1 sampletje dat dan nog eens whey was.samples zijn testers en wat whey voor me doet wist ik al.heeft BF toch n puntje meer met hun mooi verpakte doos waar alles net wat steviger inzat en leukere samples

Net mijn whey isolaat binnen drinkt makkelijk weg smaakt gewoon dus gelukkig ook niet vies
jammer van het 1 sampletje dat dan nog eens whey was.samples zijn testers en wat whey voor me doet wist ik al.heeft BF toch n puntje meer met hun mooi verpakte doos waar alles net wat steviger inzat en leukere samples

weer een tevreden klant!:)

Heb zojuist een potje whey delicious besteld. Kijken of ie echt zo lekker is ;-).

Uw bestelnummer is: 42179

René kan je misschien een sampletje Unleash erbij doen? Ben nogsteeds nieuwsgierig

Ben je nou niet een beetje aan het muggenziften?:o

Hoi Rene,

Wat is het beste na een beestachtige training;
*XXL recovery formula
*EAS

?

Ben van plan om te combineren met dextro juice pro maar twijfel over welke van bovenstaande 2 te nemen...

Zojuist de basic bulk oats binnen gekregen, gelijk geprobeerd ( 50g havermeel, 400ml soja melk + xxl shakebeker ).. en het lost echt perfect op! de smaak is ook zeker niet verkeerd, goed bezig rené.

Dikke 10 voor dit spul.
Ik heb mn nieuwe ontbijt gevonden ;).

Zojuist de basic bulk oats binnen gekregen, gelijk geprobeerd ( 50g havermeel, 400ml soja melk + xxl shakebeker ).. en het lost echt perfect op! de smaak is ook zeker niet verkeerd, goed bezig rené.

Dikke 10 voor dit spul.
wat doe jij en andere met die grote zak nadat die open gemaakt is ;x

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.630
Betaling is in orde ;) ! Jammer dat ie morgen pas aankomt :(.

Ohja, zijn er toevallig samples van de appelsmaak van Whey Delicious ?

ik denk dat die net op zijn... komen wel weer.

Whey Protein Instant / Whey Delicious

Whey Isolaat

Weight Gainer

Wat is enigszin de beste keuze uit deze 4?

mvg

Dat hangt af van de rest van je dieet.. en de momenten wanneer je het wilt nemen. Ik kan daar zo in het algemeen geen antwoord op geven.

Had al gezien dat er een forum komt, wanneer komen de jasjes in het gamma?

Nee een vragen en antwoord gedeelte ;-) jasjes komen denk maandag op de site.

tjaa bij ons waren de mammoth bars iig nog niet uitverkocht ;).. maar over je opmerking.. de doosjes van de mammoth bars zijn zo slap dat die al uit elkaar valt als je het doosje vast pakt. En samples zijn ook om te testen daarom heb je een sample gekregen van een andere smaak en soort whey dan je hebt besteld, lijkt me niets mis mee. En wat de 1 een leuke sample vind dat vind een ander weer niets. Als je een voorkeur hebt voor een sample moet je dat even aangeven bij je bestelling in de opmerkingen, dan kunnen we daar rekening mee houden. Samples zijn trouwens een extra ;)

Maar gelukkig ben je vrij om te bestellen waar je wilt

Heb zojuist een potje whey delicious besteld. Kijken of ie echt zo lekker is ;-).

Uw bestelnummer is: 42179

René kan je misschien een sampletje Unleash erbij doen? Ben nogsteeds nieuwsgierig

We hebben er nog enkele nieuwe zijn onderweg.. als het bij de opmerkingen staat denk ik dat het wel goed komt.

Hoi Rene,

Wat is het beste na een beestachtige training;
*XXL recovery formula
*EAS

?

Ben van plan om te combineren met dextro juice pro maar twijfel over welke van bovenstaande 2 te nemen...

UNLEASH zonder twijfel

Dikke 10 voor dit spul.

:thumbs:

Ben je nou niet een beetje aan het muggenziften?:o

eigenlijk wel he :p
het was ook met een knipoog (heb niets te klagen snelle service goede kwaliteit meer moet ik niet) (samples met geranium mss hihi)

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

Citaat:
Origineel gepost door ybbor Bekijk Post
tjaa bij ons waren de mammoth bars iig nog niet uitverkocht .. maar over je opmerking.. de doosjes van de mammoth bars zijn zo slap dat die al uit elkaar valt als je het doosje vast pakt. En samples zijn ook om te testen daarom heb je een sample gekregen van een andere smaak en soort whey dan je hebt besteld, lijkt me niets mis mee. En wat de 1 een leuke sample vind dat vind een ander weer niets. Als je een voorkeur hebt voor een sample moet je dat even aangeven bij je bestelling in de opmerkingen, dan kunnen we daar rekening mee houden. Samples zijn trouwens een extra

Maar gelukkig ben je vrij om te bestellen waar je wilt!

die mammothbar dozen zijn idd superstrong ........not

René, zou ik de Dextrojuice ook innemen na een HIIT-training (tijdens de cut) ?

Edit : Kan ik Creaforce samen nemen met EAS/Dextrojuice ?

• #13.633
René, zou ik de Dextrojuice ook innemen na een HIIT-training (tijdens de cut) ?

Edit : Kan ik Creaforce samen nemen met EAS/Dextrojuice ?

Dat kan wel maar ik zou me beperken tot 25 gram.

Creaforce kan je zeker mengen met EAS/Dextrojuice geen probleem.

Niet om te zagen ofzo , maar die sample packs van whey delicous , zullen ze in december uitkomen ? kan ik ze nog bestellen voor nieuwjaar :D

• #13.635
Alright :cool:

Thnx for the sample rené :thumbs: shirt zit ook mooi :D

Net mijn bestelling ontvangen met een sample Unleash :thumbs:

Bedankt weer hé René!

potverdikke, wil ik net die Dark Rage bestellen en nu is die er niet meer ...

ik wil graag eas gaan combineren met megagrow
welke smaken passen goed bij elkaar en als je ze mengt ook nog een beetje drinkbaar zijn

Terug
Naar boven