Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.661
om een vriend serieus te kloten , effe 5gram beta alanine in zijn glas bier doen , zal hij echt overal jeuk hebben , al eens getest , immens hilarisch

Over smaak valt niet te twisten.. maar ik zou lemon en orange nemen.

één vraagje nog hierover en dan kijken of ik idd om ben
in de megagrow zit dextrose - is in deze combi eas/megagrow het suiker-gehalte meer of minder dan whey met dextrojuice - of is het verschil minimaal dat je zoiets hebt van : waar lullen we over:)

• #13.665
Over smaak valt niet te twisten.. maar ik zou lemon en orange nemen.

één vraagje nog hierover en dan kijken of ik idd om ben
in de megagrow zit dextrose - is in deze combi eas/megagrow het suiker-gehalte meer of minder dan whey met dextrojuice - of is het verschil minimaal dat je zoiets hebt van : waar lullen we over:)

ik snap even je verhaal niet helemaal.... op site zie je overal het aantal carbs bij all producten .

Hey eh, ik heb laatst creatine monohydraat van XXL binnengekregen, en deze glinstert net als suiker :D heel cool enzow, maar, de vorige keer dat ik creatine monohydraat had glinsterde deze niet zo, wat doen jullie ermee ;)?

• #13.667
Hey eh, ik heb laatst creatine monohydraat van XXL binnengekregen, en deze glinstert net als suiker :D heel cool enzow, maar, de vorige keer dat ik creatine monohydraat had glinsterde deze niet zo, wat doen jullie ermee ;)?

Dat is speciaal voor de feestmaand december :D

ik ga het even navragen bij onze producent ;)

bestelling vrijdag betaalt voor 1600 en gisteren was er al iemand geweest om te leveren!
vandaag was ik wel pas thuis!

super dus!

bedankt voor de samples en de handdoek en balpen :lifter:

Las 2 pagina,s terug dat er vaak samples bij bestellingen gedaan worden , heb ze nog nooit gezien.
Alleen maar die rare kuch onderzetters kuch :D;)

Vandaag weer bestelling geplaatst.
Weet niet als jullie samples hebben van whey delicious?
Ben wel benieuws naar de smaken ,alleen van elke smaak een kilo aan te schaffen is me een beetje te gek.

Weet ook niet als de bestelling al verzonden is.
bestelnummer is: 42269

Las 2 pagina,s terug dat er vaak samples bij bestellingen gedaan worden , heb ze nog nooit gezien.

Ben wel benieuws naar de smaken ,alleen van elke smaak een kilo aan te schaffen is me een beetje te gek.

Haha nog even sparen en je kan er een geluidsdichte ruimte van maken :rolleyes:

Ga ik gewoon bijna weer wat bestellen he, morgen als het goed is :( Verdomme
hahah..

Complex weer + voor een maatje van me
Dit keer ook whey, puur omdat het ook gewoon lekker is :roflol: Perzik-Mango proberen.

Als ik me bestel nummer geef, wil je dan unleash er voor de gein bij doen als sample ?

waar sommige mensen wel niet opletten,jezus!!

• #13.677

We geven standaard met elke order een sample mee. whey delicious is er ook . De sample packs komen volgende week eindelijk ook.

ik doe in de whey altijd een schepje dextrojuice voor na de training
mijn vraag is : in de megagrow zit toch dextrose ? of zit ik hier mis - zo ja dan heb ik niet goed gekeken , zo nee hoe is de suikerverhouding dan t.a.v whey met dextrojuice

Als je Megagrow neemt hoef je geen dextrojuice meer te nemen na de training.

enne trouwens een vraagje is IDEAL niets om te gebruiken of heb ik iets gemist....was makkelijker geweest eigenlijk voor Belgie

Ideal hebben we en bancontact komt denk volgende week ook beschikbaar.

Ga ik gewoon bijna weer wat bestellen he, morgen als het goed is :( Verdomme
hahah..

Complex weer + voor een maatje van me
Dit keer ook whey, puur omdat het ook gewoon lekker is :roflol: Perzik-Mango proberen.

Als ik me bestel nummer geef, wil je dan unleash er voor de gein bij doen als sample ?

Heb je iets in de opmerkingen gezet over een unleash sample? we hebben er denk nog enkele maar weet het niet zeker... heb wel weer besteld maar weet niet wanneer die komen.

hmmm ik zag met bestellen voor Belgie dus geen ideal staan volgens mij ...even getjekt nee dat gaat dus alleen als je in Nederland laat bezorgen

Terug
Naar boven