MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.681
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geven we naast een sample bij elke bestelling mee voorlopig :D.. vond het wel leuk zoiets.

Ziet er netjes uit René ! Heeft elke bestelling zo eentje :) ?

Wat is de status van bestelling 42084 ?

Maandag besteld om 14.00 , nog niets ontvangen , mss iets niet voorradig ?

Zit zelf ook als een gek mijn bestelling te wachten :p. Maar is er waarschijnlijk morgen pas :(.

Om onze website (en vele andere websites op het internet) goed te kunnen weergeven raden wij u aan de browser te updaten. Websites worden dan niet alleen een stuk beter weergegeven, een up to date browser is ook veel sneller en vooral veiliger. Een overzicht van de meest populaire browsers staan hieronder weergegeven.

Klik op één van de icoontjes om naar de download pagina te gaan.

Kan dit niet uitgeschakeld worden?

• #13.690
Wat is de status van bestelling 42084 ?

Maandag besteld om 14.00 , nog niets ontvangen , mss iets niet voorradig ?

die staat op uitlevering vandaag.. als we iets niet op voorraad hebben staat het niet op de site.. of bellen we.

hmmm ik zag met bestellen voor Belgie dus geen ideal staan volgens mij ...even getjekt nee dat gaat dus alleen als je in Nederland laat bezorgen

je order gaat vandaag weg heb je morgen

Zit zelf ook als een gek mijn bestelling te wachten :p. Maar is er waarschijnlijk morgen pas :(.

ordernummer?

Om onze website (en vele andere websites op het internet) goed te kunnen weergeven raden wij u aan de browser te updaten. Websites worden dan niet alleen een stuk beter weergegeven, een up to date browser is ook veel sneller en vooral veiliger. Een overzicht van de meest populaire browsers staan hieronder weergegeven.

Klik op één van de icoontjes om naar de download pagina te gaan.

Kan dit niet uitgeschakeld worden?

Nee want de site werkt niet met internet Explorer 6, die heb je daar geïnstalleerd blijkbaar . IE 9 komt bijna uit ;).. updaten!!!

Jacked van USP labs, waarom kun je dit nt verkopen?
Wat zit er juist in dat 'illegaal' is?

• #13.694

die heb je morgen.. de betaling is vandaag pas gekomen.. ik hoop dat we binnen 2 weken mister cash online hebben.

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Jacked van USP labs, waarom kun je dit nt verkopen?
Wat zit er juist in dat 'illegaal' is?

ik heb het spul net besteld.. zit volgens mij niets geks in.. maar is even out of stock daar ook.

reken op 10 dagen

Oh, ik had hem dinsdag al meteen betaald, dus verwachte ik dat de betaling gisterenochtend wel daar moest zijn.

Hoe dan ook, bedankt :) !

Edit : Is super ivm Mister Cash !

Laatst bewerkt:
isse mooi Rene dat ik die morgen heb .....is eens wat anders he in Belgie laten aankomen...

• #13.697
De jasjes en petjes zijn er :banana: .. vanavond even foto's er bij zetten op de site.

Bedankt voor de No-Beta sample, Whey Del met Coco & de balpen ;). De tanktop zit zeer goed ! Weeral een snelle levering door jullie. Once XXLNutrition, always XXLNutrition !

De jasjes en petjes zijn er :banana: .. vanavond even foto's er bij zetten op de site.
Mooi, dan gooi ik vanavond m'n bestelling wel door...
(eerst weer opnieuw registreren)
Zou trouwens handig zijn wanneer je een 'tijdelijk' boodschappenkarretje kan bewaren als ingelogde gebruiker. Wel al aanvinken, op een later tijdstip afrekenen.

Terug
Naar boven