Korlic
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraagje,
De Whey Delicious Sample Packs zijn die blijvend of is dit gewoon beperkt? Anders bestel ik ze bij men volgende bestelling bij aangezien ik van de week net een bestelling heb ontvangen en nog ff verder kan.
Ideaal voor op vakantie!ja voorlopig wel.. er zullen in de toekomst nieuwe smaken gaan komen nog.. ik denk wel dat ik het sample pack in het assortiment laat.
rené, is het mogelijk dat er bij de NO-Xplode-NT een omschrijving komt wat er allemaal inzit? label inscannen ofzo?
Ideaal voor op vakantie!
Dat wil zeggen: staat er per zakje op wat er in zit? (minder gezeik bij de douane...)

http://www.bodybuilding.com/store/bsn/noxplodent.htmlrené, is het mogelijk dat er bij de NO-Xplode-NT een omschrijving komt wat er allemaal inzit? label inscannen ofzo?

Whey Delicious is een groot succes, voor vele klanten is het de standaard whey geworden. Whey Delcious combineerd een uitstekende voedingswaarde met een uniek lekkere smaak. Er zijn momenteel 11 smaken, om kennis te maken met alle smaken is er dit handige smaple pack met van alle smaken een proefzakje van 30 gram.

Die sample pack is wel interessant!
Trouwens René, niet om te mierennken, maar op je website bij het sample pack gedeelte staan nog twee typfoutjes! Ik dacht, zal je er even op attenderen.![]()

je had gelijk Rene vandaag binnen hahaha manneke die het kwam brengen was aan het zuchten en steunen flink doosje

Die sample pack is wel interessant!
Trouwens René, niet om te mierennken, maar op je website bij het sample pack gedeelte staan nog twee typfoutjes! Ik dacht, zal je er even op attenderen.![]()
Renee, ik krijg steeds dit als ik iets wil bestellen.
Column 'naam_rekening_houder' cannot be null
De jasjes en petjes zijn er.. vanavond even foto's er bij zetten op de site.