XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vraagje,

De Whey Delicious Sample Packs zijn die blijvend of is dit gewoon beperkt? Anders bestel ik ze bij men volgende bestelling bij aangezien ik van de week net een bestelling heb ontvangen en nog ff verder kan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.702
Vraagje,

De Whey Delicious Sample Packs zijn die blijvend of is dit gewoon beperkt? Anders bestel ik ze bij men volgende bestelling bij aangezien ik van de week net een bestelling heb ontvangen en nog ff verder kan.

ja voorlopig wel.. er zullen in de toekomst nieuwe smaken gaan komen nog.. ik denk wel dat ik het sample pack in het assortiment laat.

rené, is het mogelijk dat er bij de NO-Xplode-NT een omschrijving komt wat er allemaal inzit? label inscannen ofzo?

• #13.705
rené, is het mogelijk dat er bij de NO-Xplode-NT een omschrijving komt wat er allemaal inzit? label inscannen ofzo?

ik ga even kijken of ik wat kan vinden.. een scanner heb ik iig niet... edit.. heb het aangevuld..

Ideaal voor op vakantie!
Dat wil zeggen: staat er per zakje op wat er in zit? (minder gezeik bij de douane...)

zijn net als de normale sample zakjes.

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
  • #13.709
ik had het al gevonden en aangevuld op de site.

je had gelijk Rene vandaag binnen hahaha manneke die het kwam brengen was aan het zuchten en steunen flink doosje

Die sample pack is wel interessant! :cool:

Trouwens René, niet om te mierennken, maar op je website bij het sample pack gedeelte staan nog twee typfoutjes! Ik dacht, zal je er even op attenderen. ;)

Whey Delicious is een groot succes, voor vele klanten is het de standaard whey geworden. Whey Delcious combineerd een uitstekende voedingswaarde met een uniek lekkere smaak. Er zijn momenteel 11 smaken, om kennis te maken met alle smaken is er dit handige smaple pack met van alle smaken een proefzakje van 30 gram.

ik had het al gevonden en aangevuld op de site.

thanks! heb nog het eea over gelezen... schijnt goed heftig te zijn:D
skinnie gaat knallen!:)

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Die sample pack is wel interessant! :cool:

Trouwens René, niet om te mierennken, maar op je website bij het sample pack gedeelte staan nog twee typfoutjes! Ik dacht, zal je er even op attenderen. ;)

skinnie zegt: je bent een seikurd!:mad:

• #13.714
Renee, ik krijg steeds dit als ik iets wil bestellen.

Column 'naam_rekening_houder' cannot be null

Krijg die error ook, is met ideal.. heb nu gekozen voor automatisch afschrijven. 5 KG basic bulk, aardbei :)

• #13.719
wordt gefixed! 10minuten

Het werkt weer :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven