AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene bedankt voor de samples en de pen:)

Dat vest ziet er goed uit. Tevens staat de sample pack van de whey delicious op mijn lijstje van de kerstman :)

Rene, hoe zit het met die SixPack??
Ben wel benieuwd naar de prijs......

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.724

Rene bedankt voor de samples en de pen:)

het is voor de liefhebber.. maar de kwaliteit is echt goed.

Dat vest ziet er goed uit. Tevens staat de sample pack van de whey delicious op mijn lijstje van de kerstman :)

:D

Rene, hoe zit het met die SixPack??
Ben wel benieuwd naar de prijs......

ik wordt een beetje ziek van die gasten.. zal ze nog 1 keer mailen dan kap ik ermee.

zker goed spull!!!

Bestelling binnen gekregen, helemaal top !

Had maar eens een nieuwe shakebeker besteld, mijn oude heeft zn beste tijd namelijk gehad. Dus ik die beker proberen open te maken, net als de oude, brute kracht zitten trekken.. moet je het dus draaien.. Oops :p

• #13.727
bestelling binnen gekregen, helemaal top !

Had maar eens een nieuwe shakebeker besteld, mijn oude heeft zn beste tijd namelijk gehad. Dus ik die beker proberen open te maken, net als de oude, brute kracht zitten trekken.. Moet je het dus draaien.. Oops :p

:d

had het liever in het zwart gezien met rode opdruk past net wat beter bij de pet en shirt

Vest ziet er strak uit. De kraag is gelukkig ook niet te hoog. Draag normaal L, maar kan hier beter voor XL gaan?

• #13.731
Rene heb je nog een pot dark rage staan ondanks dat ie op de site op uitverkocht staat?

Ik heb net een bestelling geplaatst Rene met een opmerking erbij. :) Zou graag een sample Crack erbij willen krijgen, als het me bevalt neem ik de volle pot. Ik hoop dat dat mogelijk is!

Bestelnummer: 42513

Gr!

Bestelling binnen gekregen, helemaal top !

Had maar eens een nieuwe shakebeker besteld, mijn oude heeft zn beste tijd namelijk gehad. Dus ik die beker proberen open te maken, net als de oude, brute kracht zitten trekken.. moet je het dus draaien.. Oops :p

Is er een nieuwe shakebeker dan??
Op de site staat de oude vertrouwde nog, heb ik dit jaar nog twee van besteld.
Ben benieuwd hoe groot de opening is van de nieuwe shakebeker of is het gewoon een bidon?
Picture update please!

• #13.736
Ik heb net een bestelling geplaatst Rene met een opmerking erbij. :) Zou graag een sample Crack erbij willen krijgen, als het me bevalt neem ik de volle pot. Ik hoop dat dat mogelijk is!

Bestelnummer: 42513

Gr!

Nee dat is niet mogelijk wat CRACK is uitverkocht en er komt een nieuwe versie van :D .. mss dat ik nog wel een sample heb anders krijg je iets anders.

Is er een nieuwe shakebeker dan??
Op de site staat de oude vertrouwde nog, heb ik dit jaar nog twee van besteld. Ben benieuwd hoe groot de opening is van de nieuwe shakebeker of is het gewoon een bidon? Picture update please!

Er valt niets te updaten.. de oude shakers drukte je de bovenkant op de beker en nu draai je die erop. verder alles gelijk.

Bidons komen ook, die zijn besteld. Zwarte bidons.

LOL

''Voor dure prijs''

Achja er zullen altijd assclowns tussenzitten, maar er zijn een hoop mensen die XXL wel heel erg waarderen.

Nu het whey delicious sample pack te bestellen is zal ik binnenkort ook weer een bestelling plaatsen ! word een flinke, rond de 20 kg aan spullen.

Terug
Naar boven