Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn er eigenlijk plannen om beta alanine te gaan leveren? Heb er al veel goede dingen over gehoord, maar het is in NL nauwelijks te kopen..
Waren geen plannen voor... Ons assortiment zal de komende tijd wel gaan uitbreiden met allerlei goede supplementen. We hebben hier de werknemer van de maand die zal eens gaan kijken wat Beta Alanine is en of we er iets mee kunnen.
Waren geen plannen voor... Ons assortiment zal de komende tijd wel gaan uitbreiden met allerlei goede supplementen. We hebben hier de werknemer van de maand die zal eens gaan kijken wat Beta Alanine is en of we er iets mee kunnen.
![]()
of heb je jezelf benoemd tot werknemer van de maand Rene 
gewoon nieuwsgierig he, maar hoeveel werknemers werken daar danof heb je jezelf benoemd tot werknemer van de maand Rene
![]()

gewoon nieuwsgierig he, maar hoeveel werknemers werken daar danof heb je jezelf benoemd tot werknemer van de maand Rene
![]()

Dit soort vragen kunnen beter op info@xxlnutrition.nl gesteld worden![]()

zit oa in no shotgun van vpx, persoonlijk vind ik beta alanine zwaar overratedZijn er eigenlijk plannen om beta alanine te gaan leveren? Heb er al veel goede dingen over gehoord, maar het is in NL nauwelijks te kopen..
heb mijn bestelling binnen
op foto ziet die pam cooking spray er toch maar kleiner uit hoor
is toch nog best groot vind ik
weeral topservice zoals gewoonlijk
tnx voor de samplesmaar die supplementguide had ik al
hehe

![]()

Hahaha... nee.. Ik heb een fulltime medewerker en die doet het super!..
Nog geen ploegendiensten dus maar toch
XXL gaat groeien!! Let maar eens op ons de komende maanden...
Nieuwe supplementen van eigen merk.. Groter assortiment en scherpe prijzen weer voor alles.
Nieuwe supplementen van eigen merk.. Groter assortiment en scherpe prijzen weer voor alles.

ik ben ook zeer tevreden over XXL! na 3 dagen bestelling binnen (België).
ik had eveneens vetverbrander besteld: Lipotrophin AM. En heb een potje Lipotrophin PM gratis bij gehad!! héél goeie service dus :-) :-)
ik ben ook zeer tevreden over XXL! na 3 dagen bestelling binnen (België).
ik had eveneens vetverbrander besteld: Lipotrophin AM. En heb een potje Lipotrophin PM gratis bij gehad!!
héél goeie service dus :-) :-)