AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Zijn er eigenlijk plannen om beta alanine te gaan leveren? Heb er al veel goede dingen over gehoord, maar het is in NL nauwelijks te kopen..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.402
Zijn er eigenlijk plannen om beta alanine te gaan leveren? Heb er al veel goede dingen over gehoord, maar het is in NL nauwelijks te kopen..

:rolleyes: Waren geen plannen voor... Ons assortiment zal de komende tijd wel gaan uitbreiden met allerlei goede supplementen. We hebben hier de werknemer van de maand die zal eens gaan kijken wat Beta Alanine is en of we er iets mee kunnen.

;)

:rolleyes: Waren geen plannen voor... Ons assortiment zal de komende tijd wel gaan uitbreiden met allerlei goede supplementen. We hebben hier de werknemer van de maand die zal eens gaan kijken wat Beta Alanine is en of we er iets mee kunnen.

;)

gewoon nieuwsgierig he, maar hoeveel werknemers werken daar dan :P of heb je jezelf benoemd tot werknemer van de maand Rene :roflol:

heb mijn bestelling binnen :thumbs:

op foto ziet die pam cooking spray er toch maar kleiner uit hoor :p
is toch nog best groot vind ik ;)

weeral topservice zoals gewoonlijk
tnx voor de samples :D maar die supplementguide had ik al :p hehe

heb mijn bestelling binnen :thumbs:

op foto ziet die pam cooking spray er toch maar kleiner uit hoor :p
is toch nog best groot vind ik ;)

weeral topservice zoals gewoonlijk
tnx voor de samples :D maar die supplementguide had ik al :p hehe

heb je alleen de cookingspray besteld?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.412
gewoon nieuwsgierig he, maar hoeveel werknemers werken daar dan :P of heb je jezelf benoemd tot werknemer van de maand Rene :roflol:

Hahaha... nee.. Ik heb een fulltime medewerker en die doet het super!..
Nog geen ploegendiensten dus maar toch ;)

XXL gaat groeien!! Let maar eens op ons de komende maanden...

Nieuwe supps van eigen merk.. Groter assortiment en scherpe prijzen weer voor alles.

Nieuwe supplementen van eigen merk.. Groter assortiment en scherpe prijzen weer voor alles.

Niiiice !!

Nieuwe supplementen van eigen merk.. Groter assortiment en scherpe prijzen weer voor alles.

dat beloofd :cool:

ik denk dat ik volgende week maar weer eens whey ga bestellen, maar nu wel een grotere emmer

Ik heb 10 KG Whey instant gekocht (Vanille) ik vond de prijs goed levering was zeer snel volgende dag al binnen en smaakt zeer goed heb al flink wat op en wordt de smaak nog steeds niet moe. ik heb wel een zeer *** mixer wat lastig is af te spoelen en als er dan van die klonters aan hangen is dit lastig schoon te maken maar het lost wel beter op dan whey die ik voorheen had.

-Ik had ook nog Nitrocrea besteld ook dit was binnen 2 dagen in huis en vond dit ook goede kwaliteit en zeker voor de prijs!:cool:

Kortom ik vind de producten van XXL Nutritions Goed en zeer snel geleverd :D

ik ben ook zeer tevreden over XXL! na 3 dagen bestelling binnen (België).
ik had eveneens vetverbrander besteld: Lipotrophin AM. En heb een potje Lipotrophin PM gratis bij gehad!!
héél goeie service dus :-) :-)

ik ben ook zeer tevreden over XXL! na 3 dagen bestelling binnen (België).
ik had eveneens vetverbrander besteld: Lipotrophin AM. En heb een potje Lipotrophin PM gratis bij gehad!!
héél goeie service dus :-) :-)

Denk eerder dat dat een fout is, en je jezelf nu genaaid hebt.

Terug
Naar boven