AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.801
Iemand ervaring met AAKG mega caps XXL?

• #13.806
De site werkt nu ook voor IE6 en IE7 we hebben dat vandaag aangepast.

Ben benieuwd naar de jasjes en alle smaken Delicious...
wist nog niet welke smaak ik hierna wil ;)

Hopelijk kan de buurvrouw het aan om de doos aan te nemen - die paar kilo van de vorige keer had ze best moeite mee! :D

• #13.808
:D Deze doos heb ik zelf ingepakt :thumbs:
Nu word ik des te nieuwsgieriger...
Jammer dat ik vanavond na trainen pas de doos kan openen - drukke dag vandaag.
Hoop wel trouwens dat NightProtein aardbei een beetje te doen is: vanille vond ik niks, maar choco begint ook al een beetje te vervelen...

• #13.810
Nu word ik des te nieuwsgieriger...
Jammer dat ik vanavond na trainen pas de doos kan openen - drukke dag vandaag.
Hoop wel trouwens dat NightProtein aardbei een beetje te doen is: vanille vond ik niks, maar choco begint ook al een beetje te vervelen...

Aardbei vind ik erg lekker. vanille is de minst lekker smaak vind ik ook van de NP maar sommige vinden die weer lekker.

als iemand gisterenmorgend een overschrijving heeft geplaatst, kan hij die bestelling vandaag al krijgen dan?

Komt XXL Nutrition niet met een "echte" fatburner ? Gewoon nieuwschierig :D.

• #13.814
ik ben er wel mee bezig.... maar bepaalde stoffen worden binnenkort verboden dus dat moet wel even goed worden uitgezocht.

wat gaan ze nu weer afschaffen?

ik heb al gehoord dat bepaalde doseringen caffeine en taurine niet in de winkel verkocht mogen worden. wel via het net. (ja tipisch belgisch stel je er geen vragen over want niemand weet het antwoord erop:s)

wat gaan ze nu weer afschaffen?

ik heb al gehoord dat bepaalde doseringen caffeine en taurine niet in de winkel verkocht mogen worden. wel via het net. (ja tipisch belgisch stel je er geen vragen over want niemand weet het antwoord erop:s)

Ben eigenlijk ook wel benieuwd.

Hoi René,

Vandaag begonnen aan m'n nieuwe pot EAS, dit keer smaak lemon!

Smaakt lekker en is goed te doen met Mega Grow, viel me nu ook voor het eerst op dat ik een betere pomp had :thumbs:

Het enige dat me opviel is dat deze iets minder goed oplost dan punch?

Bij mijn eerste pot EAS kon ik het gewoon al roerend goed mengen maar nu moet ik echt behoorlijk shaken. Lijkt mij niet zorgwekkend?

Grtz

• #13.820
Hoi René,

Vandaag begonnen aan m'n nieuwe pot EAS, dit keer smaak lemon!

Smaakt lekker en is goed te doen met Mega Grow, viel me nu ook voor het eerst op dat ik een betere pomp had :thumbs:

Het enige dat me opviel is dat deze iets minder goed oplost dan punch?

Bij mijn eerste pot EAS kon ik het gewoon al roerend goed mengen maar nu moet ik echt behoorlijk shaken. Lijkt mij niet zorgwekkend?

Grtz

Met aminozuren heb je altijd per batch wat verschil, de zuurgraad en bitterheid kan iets verschillen en ook de oplosbaarheid. Niet iets om je zorgen over te maken.

Terug
Naar boven