MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Met aminozuren heb je altijd per batch wat verschil, de zuurgraad en bitterheid kan iets verschillen en ook de oplosbaarheid. Niet iets om je zorgen over te maken.

Bedankt voor je mega snelle reactie!

Kom deze week nog weer een nieuwe bestelling plaatsen ;)

Super chill Rene, alles binnen :D!
Die perzik/mango ruikt lekker, alleen weer even zoeken naar het schepje hahaha.

edit/
Heel lekker die whey :heart:

Laatst bewerkt:
vanochtend nog een bestelling gedaan:

- 2,5kg whey aarbei :D
- 2kg dextro juice
- multivit

doe er maar een paar coole samples bij ;)

oh en als het versturen niet meer lukt mag het morgen ook hoor (als ik het donderdag maar krijg , hehe)

Pakketje is binnen :D top service !
Morgen kijken wat er allemaal in zit :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.826
Super chill Rene, alles binnen :D!
Die perzik/mango ruikt lekker, alleen weer even zoeken naar het schepje hahaha.

edit/
Heel lekker die whey :heart:

:meal:

vanochtend nog een bestelling gedaan:

- 2,5kg whey aarbei :D
- 2kg dextro juice
- multivit

doe er maar een paar coole samples bij ;)

oh en als het versturen niet meer lukt mag het morgen ook hoor (als ik het donderdag maar krijg , hehe)

Pakketje is binnen :D top service !
Morgen kijken wat er allemaal in zit :)

top!

hele waslijsten in NL.. teveel om hier even op in te gaan

Thnx weer voor de goede service XXL! Ook dank voor de Crack sample :D En de mooie pen haha :P

• #13.830
zijn er producten die gaan moeten wegvallen? en is er een "goede" rede voor?

ik zeg alleen dat ik met een fatburner bezig ben.. en niet het risico wil lopen dat ik er stoffen in doe die al verboden zijn of binnenkort verboden gaan worden in NL ;) .. ik wil hier geen discussie gaan oplaaien wat dan wel en wat niet mag.

ik zeg alleen dat ik met een fatburner bezig ben.. en niet het risico wil lopen dat ik er stoffen in doe die al verboden zijn of binnenkort verboden gaan worden in NL ;) .. ik wil hier geen discussie gaan oplaaien wat dan wel en wat niet mag.

twas maar een vraag hoor:p maar ik hoop dat je plannen niet in lucht opgaan

Vandaag T xxlVest binnen, zit super! echt mooi dingetje:D

Hey rené

wat is de status van mijn bestelling? Ik dacht dat een bestelling de dag erna geleverd werd, maar wellicht is dit alleen het geval in Nederland, en werken jullie in het weekend niet? het is nu 5 dagen geleden dat ik heb besteld en 4 dagen geleden dat ik heb betaald. gewoon even checken voor de zekerheid dus, helemaal geen verwijt;)

mijn bestelnummer was 42405

• #13.834
Hey rené

wat is de status van mijn bestelling? Ik dacht dat een bestelling de dag erna geleverd werd, maar wellicht is dit alleen het geval in Nederland, en werken jullie in het weekend niet? het is nu 5 dagen geleden dat ik heb besteld en 4 dagen geleden dat ik heb betaald. gewoon even checken voor de zekerheid dus, helemaal geen verwijt;)

mijn bestelnummer was 42405

kijk morgen wel even.... in het weekend werken we idd niet.. heeft ook geen zin want we kunnen niets verzenden. Betalingen uit Belgie komen dinsdag meestal pas binnen bij orders in het weekend, deze gaan dan dinsdag weg en worden woensdag afgeleverd.

kijk morgen wel even.... in het weekend werken we idd niet.. heeft ook geen zin want we kunnen niets verzenden. Betalingen uit Belgie komen dinsdag meestal pas binnen bij orders in het weekend, deze gaan dan dinsdag weg en worden woensdag afgeleverd.

Ow ok rene, bedankt!!:D

Hopelijk zit er een workout booster sample bij, en/of wat anders nuttigs;)

Vest is van mooie kwaliteit! (had eigenlijk voor die prijs minder verwacht)

en wat een gaaf t-shirt! :D
'power inside' - cool...

• #13.837
vest is van mooie kwaliteit! (had eigenlijk voor die prijs minder verwacht)

en wat een gaaf t-shirt! :d
'power inside' - cool...

:D... mooie vestjes zijn het vind ik ook.. meer en zijn nog mensen die klagen over de prijs ;)

ik kan jasjes kopen voor de helft van het geld maar de kwaliteit vond ik niet zo.. dus zijn het uiteindelijk deze geworden.

Laatst bewerkt:
ik vin de pen die in mijn bestelling zat nice :cool:

had de mokkachinin gekocht van whey delicous , goed te drinken , denk dat ik binnenkort maar eens die sample pack koop

de xxl handdoek is ook nice

its al so nice , you know what i'm saying , you know :D

• #13.840
Terug
Naar boven