Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Cafeine Booster XXL 250 caps, aantal:1, prijs: € 13.00
XXL Nutrition, Whey Delicious Sample Pack 1 pack, aantal:1, prijs: € 9.95
BSN, No Xplode NT 1 zakje (Fruit Punch), aantal:2, prijs: € 4.20
Verzendkosten: € 8.95

Uw bestelnummer is: 42607

Eindelijk, heb een vriendin langdurig moeten overtuigen dat het geen anabolen zijn en dat ik weet waar ik mee bezig ben :)

Ben benieuwd wat ik voor sample krijg :)

Uw bestelling:

Eindelijk, heb een vriendin langdurig moeten overtuigen dat het geen anabolen zijn en dat ik weet waar ik mee bezig ben :)

Anabolen voor 9,95. Dat zal ze toch wel snappen dat dat onmogelijk is he:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.783
Iemand die een product kan aanraden voor de "spierpomp"?
Heb goeie reacties gelezen van PlasmaJet - Gaspari , maar ben toch niet overtuigt!

Ik zou AAKG pakken als het je puur om de pomp gaat of evt Pump Tech van Muscle Tech die hebben we in de aanbieding.

Uw bestelling:

komt goed :thumbs:

Anabolen voor 9,95. Dat zal ze toch wel snappen dat dat onmogelijk is he:p

Tja iedereen denkt dat alles behalve normale voeding iets met anabolen te maken heeft. * facepalm *
Maarja na een poosje zei ze, het is je eigen verantwoordelijkheid :) kijk van zulke vrouwen hou ik nou :D

Tja iedereen denkt dat alles behalve normale voeding iets met anabolen te maken heeft. * facepalm *
Maarja na een poosje zei ze, het is je eigen verantwoordelijkheid :) kijk van zulke vrouwen hou ik nou :D

Het is natuurlijk beter als ze helemaal haar bek dicht houd. :)
Zo binnenkort maar eens wat dextrose bestellen. :)

Gebruik nu CCG voor een week ongeveer. Erg goed spul.

• #13.788
Uw bestelling:

Je zal zien dat ze straks je Whey Delicious wil op drinken :D

En zeker dat die AAKG caps goed zijn voor de pomp?dan bestel ik dat morgen:klink:

Ja die voldoen echt goed voor pomp en betere doorbloeding.

Gebruik nu CCG voor een week ongeveer. Erg goed spul.

:thumbs:

Je zal zien dat ze straks je Whey Delicious wil op drinken :D

Ik ben blij als een klein kind, Lennartje krijgt supps.
Als ik ze heb gebruikt zal ik er meteen een review van schrijven.

Die cafeine tabletten elke dag gebruiken of alleen op trainingsdagen ?
Misschien alleen op trainingsdagen zodat je lichaam er niet aan went ?

En kunnen Cafeine booster capsules en No-xplode samen voor een training of kan ik dan een van de twee achterwege laten ?

Laatst bewerkt:
  • #13.790
Ik ben blij als een klein kind, Lennartje krijgt supps.
Als ik ze heb gebruikt zal ik er meteen een review van schrijven.

Die cafeine tabletten elke dag gebruiken of alleen op trainingsdagen ?
Misschien alleen op trainingsdagen zodat je lichaam er niet aan went ?

En kunnen Cafeine booster capsules en No-xplode samen voor een training of kan ik dan een van de twee achterwege laten ?

als je de cafeine gebruikt voor een boost dan alleen voor de training. als je combineert met no xplode begin dan even met 1 capsule.. of als je nog nooit iets hebt genomen neem de no xplode beter alleen.

De kleur is inderdaad lichter zowel van de EAS, BCAA en UNLEASH! De smaak mag is iets veranderd van de UNLEASH maar naar mijn weten niet van de BCAA dat moet ik even navragen.

wbt de whey delcious dat zou best kunnen dat de ene smaak minder opschuimt dan de andere.. dan zullen die stukjes die erin zitten daar de oorzaak van zijn.

:thumbs:

We zijn daar nog mee bezig.. een hydrolisaat heeft overigens geen opvallend goede voedingswaarden zoals een isolaat.

Even van de site bij ons geplukt:

Whey Hydrolisaat

Een hydrolisaat is een eiwit wat door enzymen al is voor verteerd, op de ruwe whey worden enzymen losgelaten die het eiwit afbreken naar Di- en Tri Peptiden. Dat zijn korte ketens van 2-3 aminozuren aan elkaar. Omdat het eiwit al is afgebroken naar deze kortere ketens van aminozuren hoeft je lichaam die niet meer zelf te doen. Het resultaat is een veel snellere opname van de aminozuren in de spieren. Door het hydroliseren van een eiwit krijg je geen hoger percentage eiwit of minder koolhydraten of vetten.

We zijn bezig met een niet zo bittere hydrolisaat.. dan neem ik voor lief dat het allemaal iets meer tijd in beslag neemt.

Je kan ook een mengeling van wat isolaat met hydrolisaat maken. Zou dat niet wat bitterheid wegnemen?

René, welke energizer zou je me aanraden ? Cafeïne doet niet veel met me, heb zelf de Lipo-6X van Nutrex al gekocht, maar die werken ook niet echt bij me, potje is trouwens bijna leeg.

Crack??

sample packs binnen.. Aaaaight, die ga ik dan maar eens bestellen soon.. Ben benieuwd naar de citroen de aardbei..
Die potten gaan momenteel zo vlot leeg.. Eet zo een 40-60 gram per dag.. In shakes en door mn brinta

Crack??

sample packs binnen.. Aaaaight, die ga ik dan maar eens bestellen soon.. Ben benieuwd naar de citroen de aardbei..
Die potten gaan momenteel zo vlot leeg.. Eet zo een 40-60 gram per dag.. In shakes en door mn brinta

Het is enkel bedoeld voor me tijdens de dag goed en fit te voelen, om er stevig tegen aan te gaan, niet enkel voor de trainingen :). 60gram / dag, kom je 10 dagen mee toe :p ? Heb niet echt zoveel geld :). Maar ik dacht gewoon aan een sterke energizer.

• #13.799
René, welke energizer zou je me aanraden ? Cafeïne doet niet veel met me, heb zelf de Lipo-6X van Nutrex al gekocht, maar die werken ook niet echt bij me, potje is trouwens bijna leeg.

Ik zou dan eens kijken naar AMP2 of RPM.

Crack??

sample packs binnen.. Aaaaight, die ga ik dan maar eens bestellen soon.. Ben benieuwd naar de citroen de aardbei.. Die potten gaan momenteel zo vlot leeg.. Eet zo een 40-60 gram per dag.. In shakes en door mn brinta

:D

• Like
Waarderingen: D77
René, geeft die RPM echt goede (veel) energie ? Anders doe ik meteen een groot doosje :).

Terug
Naar boven