AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.761
OK Thanks! Hoop dat het er niet stiekem 3 zijn haha

René,

De xxl hydrolisaat? staat die nog op de planning? :bang:

Hey rene!

Even wat vraagjes:

1) Ik heb zelf een milkshaker thuis (En niet zo een prutsdingetje maar een horeca shaker) en Maak mijn whey shakes in deze.
Nu is mij opgevallen dat de 'gladde' whey's van whey delicious (Degene zonder stukjes en heel fijn poeder) beter opschuimen als de Cappuccino en de Cocos. Klopt dat? (De bosvruchten en perzik schuimen perfect)

2) Ik heb mijn 2e pot BCAA Punch besteld. Van het merk XXL. Toen ik hem opende vond ik de kleur al raar (Veel lichter als mijn eerste pot) Nu ik deze proef is deze heel erg bitten en heel erg zurig. Die anders was naar mij idee wel lekkerder, maar het lijkt wel of dit het onderste bodempje was van de pot met BCAAMengsel.. Want hij was ook heel licht (Wel 2 keer zo licht als die vorige pot)
Waar kan dit aan liggen? Of is de smaak daadwerkelijk zo smerig geworden? Ik bestel deze niet snel meer als het zo echt blijft.
Eventueel stuur ik wat op in een zakje om te checken..

Cheers,

Henk

Hee Nice XXL Whey Delicious samples :D

• #13.771
Hey rene!

Even wat vraagjes:

1) Ik heb zelf een milkshaker thuis (En niet zo een prutsdingetje maar een horeca shaker) en Maak mijn whey shakes in deze.
Nu is mij opgevallen dat de 'gladde' whey's van whey delicious (Degene zonder stukjes en heel fijn poeder) beter opschuimen als de Cappuccino en de Cocos. Klopt dat? (De bosvruchten en perzik schuimen perfect)

2) Ik heb mijn 2e pot BCAA Punch besteld. Van het merk XXL. Toen ik hem opende vond ik de kleur al raar (Veel lichter als mijn eerste pot) Nu ik deze proef is deze heel erg bitten en heel erg zurig. Die anders was naar mij idee wel lekkerder, maar het lijkt wel of dit het onderste bodempje was van de pot met BCAAMengsel.. Want hij was ook heel licht (Wel 2 keer zo licht als die vorige pot)
Waar kan dit aan liggen? Of is de smaak daadwerkelijk zo smerig geworden? Ik bestel deze niet snel meer als het zo echt blijft.
Eventueel stuur ik wat op in een zakje om te checken..
Cheers,
Henk

De kleur is inderdaad lichter zowel van de EAS, BCAA en UNLEASH! De smaak mag is iets veranderd van de UNLEASH maar naar mijn weten niet van de BCAA dat moet ik even navragen.

wbt de whey delcious dat zou best kunnen dat de ene smaak minder opschuimt dan de andere.. dan zullen die stukjes die erin zitten daar de oorzaak van zijn.

Hee Nice XXL Whey Delicious samples :D

:thumbs:

Ik kan niet wachten!

Kun je een klein tipje van de sluier oplichten over het eiwit/kh/vet gehalte??

(spijt me voor mn brutale vraag René ;))

We zijn daar nog mee bezig.. een hydrolisaat heeft overigens geen opvallend goede voedingswaarden zoals een isolaat.

Even van de site bij ons geplukt:

Whey Hydrolisaat

Een hydrolisaat is een eiwit wat door enzymen al is voor verteerd, op de ruwe whey worden enzymen losgelaten die het eiwit afbreken naar Di- en Tri Peptiden. Dat zijn korte ketens van 2-3 aminozuren aan elkaar. Omdat het eiwit al is afgebroken naar deze kortere ketens van aminozuren hoeft je lichaam die niet meer zelf te doen. Het resultaat is een veel snellere opname van de aminozuren in de spieren. Door het hydroliseren van een eiwit krijg je geen hoger percentage eiwit of minder koolhydraten of vetten.

We zijn bezig met een niet zo bittere hydrolisaat.. dan neem ik voor lief dat het allemaal iets meer tijd in beslag neemt.

Dydrolisaat heeft overigens geen opvallend goede voedingswaarden zoals een isolaat.

We zijn bezig met een niet zo bittere hydrolisaat.. dan neem ik voor lief dat het allemaal iets meer tijd in beslag neemt.

Ja dat klopt dat wist ik, hoopte stiekem op getalletjes. Ben erg benieuwt maar ik zal nog even geduld hebben. Ik twijfel absoluut niet aan de kwaliteit van xxl en weet zeker dat ook de hydro whey top spul zal worden, succes ermee!! :thumbs:

Bedankt voor je reactie.

Laatst bewerkt:
Jullie website blijft bij mij niet goed functioneren.

Rene, ik heb pas het eind van de maand mogelijkheid om die samples van Whey Delicious te kopen, zijn ze dan nog in het assortiment ? anders moet ik even kijken of ik wat anders kan regelen.

Perfect spul die whey van jullie :D

• #13.778
Iemand die een product kan aanraden voor de "spierpomp"?
Heb goeie reacties gelezen van PlasmaJet - Gaspari , maar ben toch niet overtuigt!

Iemand die een product kan aanraden voor de "spierpomp"?
Heb goeie reacties gelezen van PlasmaJet - Gaspari , maar ben toch niet overtuigt!

1m79 65kg 10%

Wat dacht je eerst van "Voeding V.2" met producten als "Kipfilet Power", "Rijst Pump", "Vis Bulk" en "Melk Liquid"?

Terug
Naar boven