AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Zo, kon het niet laten om een bestellingkje te plaatsen (A)
Ben benieuwd naar de sample pack whey.

1 voor mij en 1 voor me schoonvader voor kerst.

Zo alles is binnen, jammer alleen geen unleash sample erbij of een pen.

De vest deze week binnen gekregen. Echt super kwaliteit. Zit als gegoten :-)
Trainen met t shirt, riem, handdoek en vest van XXL en kregen de vraag of we werden gesponsord :-) haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.865
Zo, kon het niet laten om een bestellingkje te plaatsen (A)
Ben benieuwd naar de sample pack whey.

1 voor mij en 1 voor me schoonvader voor kerst.

:D

Zo alles is binnen, jammer alleen geen unleash sample erbij of een pen.

unleash samples zijn op.. heb ze in bestelling staan maar is altijd 4 weken levertijd. Je hebt wel een andere sample gehad neem ik aan, en raar dat je geen pen hebt. Met elke order moet een pen mee standaard, zolang de voorraad strekt.

De vest deze week binnen gekregen. Echt super kwaliteit. Zit als gegoten :-)
Trainen met t shirt, riem, handdoek en vest van XXL en kregen de vraag of we werden gesponsord :-) haha

Ja mooie vestjes zijn het, ik heb echt gezocht naar een goede kwaliteit. XXL all the way! :D

unleash samples zijn op.. heb ze in bestelling staan maar is altijd 4 weken levertijd. Je hebt wel een andere sample gehad neem ik aan, en raar dat je geen pen hebt. Met elke order moet een pen mee standaard, zolang de voorraad strekt.

Nope, helemaal niks.

Die basic bulk oats zijn echt top.. gebruik het nu een week of 2 geloof ik? en zelfs al pak je 150 gram van dat spul met 500ml soja melk.. dan nog klontert het niet en wordt het geen dikke brij.

Het blijft gewoon drinkbaar :O echt goed spul.

Rene, Ik had netjes (zoals beloofd) een review van de standaard weightgainer gemaakt maar kennelijk is er iets misgegaan. Zal t nog een keer proberen. Ik ben er zeer tevreden over.

Ik ben bezig met een projectje. Ik heb 6 weken tijd om vanuit anderhalf jaar stilstand in redelijke topvorm te komen. Ik doe aan waterpolo. Daarnaast ben ik een hardgainer. Echter zonder al teveel fratsen (wel 6 x per dag eten en daarbovenop die weightgainer) ben ik 3 kilo aangekomen in dik 2 weken. Ik heb er wel last van om op gang te komen tijdens de training en als ik er eenmaal ben op gang te blijven. Trainingen duren dik anderhalf uur.

Ik zat aan de volgende combo te denken. Wederom die weightgainer,(voor mijn gewicht) creatine (op gang blijven) en unleash (op gang komen).

Goede redenatie?

rené, nog steeds niet binnen gekregen:(

ik heb een mailtje gestuurd naar info@xxl.....
hopelijk krijg ik een verklaring, want ik maak me een beetje ongerust na een week.

• #13.870

oo dan is er hier iemand iets vergeten.. vermeld het volgende keer even bij een bestelling en dan gooien we er wat extra's bij.

Die basic bulk oats zijn echt top.. gebruik het nu een week of 2 geloof ik? en zelfs al pak je 150 gram van dat spul met 500ml soja melk.. dan nog klontert het niet en wordt het geen dikke brij.
Het blijft gewoon drinkbaar :O echt goed spul.

:thumbs:

Rene, Ik had netjes (zoals beloofd) een review van de standaard weightgainer gemaakt maar kennelijk is er iets misgegaan. Zal t nog een keer proberen. Ik ben er zeer tevreden over.

Ik ben bezig met een projectje. Ik heb 6 weken tijd om vanuit anderhalf jaar stilstand in redelijke topvorm te komen. Ik doe aan waterpolo. Daarnaast ben ik een hardgainer. Echter zonder al teveel fratsen (wel 6 x per dag eten en daarbovenop die weightgainer) ben ik 3 kilo aangekomen in dik 2 weken. Ik heb er wel last van om op gang te komen tijdens de training en als ik er eenmaal ben op gang te blijven. Trainingen duren dik anderhalf uur.

Ik zat aan de volgende combo te denken. Wederom die weightgainer,(voor mijn gewicht) creatine (op gang blijven) en unleash (op gang komen).

Goede redenatie?

Een pre workout is dan inderdaad een goede keuze om je te boosten. mooi dat de gainer goed aanslaat..

rené, nog steeds niet binnen gekregen:(

ik heb een mailtje gestuurd naar info@xxl.....
hopelijk krijg ik een verklaring, want ik maak me een beetje ongerust na een week.

ok dan zoeken ze het wel even uit.. ik denk zelf dat je pakket in het deel zat wat DPD dinsdag heeft vergeten mee te nemen. Maar dan moet je je pakket vandaag ontvangen.

René voor die AAKG mega caps. Er staat neem 2-3 capsules voor de training.
Maar hoeveel minuten ervoor? Kan toch niet direct werken als je ze inneemt ofwel? :D

In de week mijn Whey Delicious Sample Pack binnen gekregen en awel moet zeggen dat alle smaken gewoon zalig zijn! Dat gaat moeilijk kiezen worden volgende keer voor de smaak van de whey bij de volgende bestelling.:)

Besteld... Als de rest net zo goed werkt als die weightgainer gaat t helemaal goed komen!

• #13.877
Nieuwe bestelling gemaakt, ben benieuwd naar cocos. Gaat de verdere afwerking van de site vlotjes?

Vandaag hopelijk de Whey Delicious en Juice uitproberen :D 2 kilo van beide besteld :P kan ik weer een tijdje vooruit :D

• #13.880
Terug
Naar boven