critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rene, ze zeggen dat ik nog niet betaald heb
dat heb ik 100% zeker gedaan...nu vragen ze een betalingsbewijs...waar haal ik dat?
Screenshot of opvragen idd, moet ook kunnen met internetbankieren...Via mail heb ik niets gehad....
overschrijving heb ik inderdaad gedaan via de bank, maar dan krijg je toch helemaal geen bewijs? kun je dan rekeninguitreksels opvragen ofzo?
Zeker niet op tijd voor m'n verjaardag?ik ben bezig met mutsen van die skullcaps.. maar die ik mooi vind komen in januari pas binnen.

Screenshot of opvragen idd, moet ook kunnen met internetbankieren...
---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------
Zeker niet op tijd voor m'n verjaardag?![]()
rene, ze zeggen dat ik nog niet betaald heb
dat heb ik 100% zeker gedaan...nu vragen ze een betalingsbewijs...waar haal ik dat?
aha dat was jij... iemand was er hier mee bezig.. je hebt overgemaakt op de Belgische bank neem ik aan? hier is alles nagekeken zowel de NL als BE bank en ze konden nergens een betaling terug vinden, waarop ik riep vraag even om een betalingsbewijsje van de bank dan kunnen we wat meer checken.
De betaling is deze maandag pas gebeurd. blijkbaar had mijn vader iets mis gedaan ofzo. Ik heb hier een papiertje liggen dat hij mij heeft gegeven, ik zal het even doormailen.
de betaling komt nu net binnen... je pakket gaat morgen weg.

RPM had totaal geen effect op mij, dus die kan ik al van mijn lijstje schrappen.hah,ok
Thanks rené...
zat ik me hier zorgen te maken om niets.
Welke sample zit er trouwens bij? Ik hoop unleash of crack ofzo?
ik kan die dingen echt niet kopen zonder ze eerst getest te hebbenRPM had totaal geen effect op mij, dus die kan ik al van mijn lijstje schrappen.
geen van beide samples iig.. unleash samples zijn op en crack denk ik ook, daarbij is crack niet meer leverbaar dus heeft een sample wat dat betreft ook niet veel zin. Er komt een nieuwe versie crack in 2010.

geen van beide samples iig.. unleash samples zijn op en crack denk ik ook, daarbij is crack niet meer leverbaar dus heeft een sample wat dat betreft ook niet veel zin. Er komt een nieuwe versie crack in 2010.
ach verdomme...een andere workout booster misschien?

Net wat shirtjes besteld.
Vraagje, vallen de shirts (buiten de XXXL om) strak rond de taille of wat losser? Aangezien ik altijd XXL heb, maar nu ook me winterzwembandje om heb, zou het fijn zijn als ze wat losser vallen.
XXL Nutrition, Tanktop XXL Nutrition 1 stuk (XXL), aantal:2, prijs: 11.00
Universal, Animal Shirt Rood 1 shirt (XL), aantal:1, prijs: 18.95
Universal, Shirt Shut The **** up and Train 1 shirt (XXXL), aantal:1, prijs: 18.95
En heb ze nu net besteld, nog kans dat ze dan zaterdag nog binnenkomen? Alvast bedankt!

Ja dat gaat allemaal vrij snel.. dag nadat wij de betaling hebben heb jij je bestelling binnen![]()
dat bedoel ik niet, maar goed.. dan weet ik het nog eens voor de zoveelste maal 
dat bedoel ik niet, maar goed.. dan weet ik het nog eens voor de zoveelste maal
Ik heb cocos besteld, iemand ervaringen?
wat bedoelde je dan eigenlijk wel? even nieuwschierigheidwat bedoelde je dan eigenlijk wel? even nieuwschierigheid
jullie zijn aan de website aan het werken toch of niet?
.. er wordt dagelijks aan gewerkt .. er komt over een paar dagen het vragen en antwoorden online en een BLOG. en nog meer dingen maar later daarover meer .