AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

pakketje vandaag ook weer goed ontvangen men voor de eerste keer de nieuwe potten van whey, wat lijken ze groot :D thanx voor de balpen, die komen altijd van pas :)

Man die capsules van AAKG Mega caps zijn echt biiiiiig ! Kvraag mij af hoe je die kan inslikken :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.903
  • #13.904
Ik zie dat we nog een potje crack hebben staan, ze staan op uitverkocht op de site. is er iemand die wil bestellen pm me dan even.

Ik neem nu whey isolaat voor en na de training en ook mega grow.
Ik zou graag nog whey delicious smorgens nemen loon dit de moeite ?
Alvast bedankt

De NO-beta werkt super, meteen 4 pr's gezet :D
Die cafeine boosters werken ook harder dan ik had verwacht. Had om kwart voor 5 's middags een capsule genomen en lag om 2 uur 's nachts nog wakker :D en de Whey Delicious is geen onzin naam want de whey is zeker delicious :)

Zal binnenkort wat recensies schrijven

• #13.907
Ik neem nu whey isolaat voor en na de training en ook mega grow.
Ik zou graag nog whey delicious smorgens nemen loon dit de moeite ?
Alvast bedankt

Het is in elke geval wel fijn wakker worden als je weet dat er een shake whey delcious te wachten staat ;).. whey voor je ontbijt is altijd goed.

De NO-beta werkt super, meteen 4 pr's gezet :D
Die cafeine boosters werken ook harder dan ik had verwacht. Had om kwart voor 5 's middags een capsule genomen en lag om 2 uur 's nachts nog wakker :D en de Whey Delicious is geen onzin naam want de whey is zeker delicious :) Zal binnenkort wat recensies schrijven

:thumbs:

René ik heb vanmiddag rond een uur of 1 een bestelling gedaan. Maar bedenk me ineens dat ik de Calcium & Magnesium XXL vergeten ben.

Denk dat het pakketje al verzonden is, maar mocht het niet het geval zijn dan wil ik die Cal & Mag graag toevoegen. Is dat nog mogelijk?

Bestelnummer: 43010

• #13.909
René ik heb vanmiddag rond een uur of 1 een bestelling gedaan. Maar bedenk me ineens dat ik de Calcium & Magnesium XXL vergeten ben.

Denk dat het pakketje al verzonden is, maar mocht het niet het geval zijn dan wil ik die Cal & Mag graag toevoegen. Is dat nog mogelijk?

Bestelnummer: 43010

we zwaaien net alle pakketten uit.. :cool:

Cool, een XXL-pen bij m'n bestelling. :D

zo, gister besteld, vandaag in huis. Supersnel dus weer en ook een pen en een sample. Ik ben dus een tevreden mensch...

Ik heb net Unleash genomen. 1e reactie... gatverdamme wat goor. Die ga ik dus mengen voortaan met iets van die weightgainer of limonadesiroop. Als het maar half zo werkt als t smerig smaakt.... dan zal ik zo wel als een tierelier gaan! Heb weleens eerder iets gehad van Muscletech, die was ook niet super. Het zal wel een pre workout trekje zijn. Over een uur of drie zal ik posten hoe t werkt bij mij...

• #13.913
Cool, een XXL-pen bij m'n bestelling. :D

:D

zo, gister besteld, vandaag in huis. Supersnel dus weer en ook een pen en een sample. Ik ben dus een tevreden mensch...

Ik heb net Unleash genomen. 1e reactie... gatverdamme wat goor. Die ga ik dus mengen voortaan met iets van die weightgainer of limonadesiroop. Als het maar half zo werkt als t smerig smaakt.... dan zal ik zo wel als een tierelier gaan! Heb weleens eerder iets gehad van Muscletech, die was ook niet super. Het zal wel een pre workout trekje zijn. Over een uur of drie zal ik posten hoe t werkt bij mij...

er zit een ingredient in wat enorm bitter is, maar voor een goede werking moet het er wil in. Ik zou zeker nooit met meer dingen mengen, beste is met zo min mogelijk water en weg drinken.

Hoelang blijft de introductieprijs van Enoxide , want ik zou graag die eNoxide bestellen wanneer jij die super enzymes binnen hebt ;)

• #13.915
Hoelang blijft de introductieprijs van Enoxide , want ik zou graag die eNoxide bestellen wanneer jij die super enzymes binnen hebt ;)

ik denk nog wel even (of de importeur moet gaan bellen ;)).. de enzymes heb ik net vandaag besteld en betaald.

Had verder nog een vraag ik zou graag no xplod nt proberen is het te combineren met mega grow ?.

:D

er zit een ingredient in wat enorm bitter is, maar voor een goede werking moet het er wil in. Ik zou zeker nooit met meer dingen mengen, beste is met zo min mogelijk water en weg drinken.

Minder water? Wordt de smaak dan juist niet nog sterker? Is het een overweging het te mixen met een relatief neutraal produkt als spa rood met limonadesiroop?

Gevoelsmatig kon ik trouwens de training van vanavond veel makkelijker uithouden. Anderhalf uur lang zonder problemen.

Minder water? Wordt de smaak dan juist niet nog sterker? Is het een overweging het te mixen met een relatief neutraal produkt als spa rood met limonadesiroop?

Gevoelsmatig kon ik trouwens de training van vanavond veel makkelijker uithouden. Anderhalf uur lang zonder problemen.

Nee, dan wen je er nooit aan. En met minder water heb je het in 1 slok weg. Dit stelt niet veel voor, er zijn supplementen die vele malen erger smaken.

hmmm niet zo moeilijk doen over de smaak jongens.......vroegah toen ik net trainde had zelfs de proteïne geen smaaktoevoeging en als je die dan met water aanmaakte oeiiiiii dat was pas ranzig net behangplak

Terug
Naar boven