Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.921
He! we leven in 2009 niet in 1975

Sommige ingredienten zijn vrijwel niet te maskeren, zo heb je er ook in UNLEASH! maar ik heb er zelf totaal geen problemen mee en vind de smaak helemaal niet zo slecht. Er zit een bittere smaak aan en daar kan niet iedereen goed tegen.

Ik vind de smaak best meevallen ...

René ik vroeg me af, welk product is vergelijkbaar met de EAS?

En ik vroeg me af of het mogelijk was een keuze te maken in de layout van de XXL website, want ik heb namenlijk nog de oudere (internet) versie, en dan hangt de website bij de producten lijst en dergelijke vast.

Verder wil ik graag een review geven over de ''crea-force capsules''.

• #13.926
René ik vroeg me af, welk product is vergelijkbaar met de EAS?

En ik vroeg me af of het mogelijk was een keuze te maken in de layout van de XXL website, want ik heb namenlijk nog de oudere (internet) versie, en dan hangt de website bij de producten lijst en dergelijke vast.

Verder wil ik graag een review geven over de ''crea-force capsules''.

er zijn niet veel producten vergelijkbaar, mss purple wraath of EAA Nitro van Universal.

welke versie gebruik je dan van internet explorer? deze week zou de site geschikt moeten zijn voor IE6 en IE7 ook.

er zijn niet veel producten vergelijkbaar, mss purple wraath of EAA Nitro van Universal.

welke versie gebruik je dan van internet explorer? deze week zou de site geschikt moeten zijn voor IE6 en IE7 ook.
aah ok, ik dacht dat er misschien nog andere alternatieven waren misschien.
purple wrath is in vergelijking met de hoeveel dat erin zit wel goedkoper dan de EAS.
Maar mijn voorkeur gaat toch naar jullie producten, en besides ben benieuwd naar die lemon smaak, heb hem nog steeds niet geprobeert.
de punch vond ik zowiezo lekker, in het begin moet ik zeggen dat ik er niet weg van was, maar daarna was het net siroop!

Wij hebben de windows XP versie weet ik alleen.

• #13.928
aah ok, ik dacht dat er misschien nog andere alternatieven waren misschien.
purple wrath is in vergelijking met de hoeveel dat erin zit wel goedkoper dan de EAS.
Maar mijn voorkeur gaat toch naar jullie producten, en besides ben benieuwd naar die lemon smaak, heb hem nog steeds niet geprobeert.
de punch vond ik zowiezo lekker, in het begin moet ik zeggen dat ik er niet weg van was, maar daarna was het net siroop!

Wij hebben de windows XP versie weet ik alleen.

probeer even te checken welke versie browser je hebt (als het goed is kan je die overigens gewoon gratis updaten), dan laat ik even kijken of we het werkend kunnen krijgen.

anders probeer mozilla firefox te downloaden, misschien helpt dat

heeft iemand ook zon digitale vetmeter van de xxl hier??? werkt het beetje fijn?? wil er graag ook een voor als ik na oud en nieuwe voor het eerst ga cutten

heeft iemand ook zon digitale vetmeter van de xxl hier??? werkt het beetje fijn?? wil er graag ook een voor als ik na oud en nieuwe voor het eerst ga cutten

Ik heb een vergelijkbaar apparaat gehad wat vrij nauwkeurig was.. hij zat er bij elke meting maximaal 1% naast dus vrij constante uitslagen, ik denk er ook over om die van XXL aan te schaffen.. ben benieuwt of iemand hier er al ervaring mee heeft? anders zal ik de eerste maar zijn. :)

René welk NO supplement is echt een aanrader, zelf heb ik al eens no-explode gekocht maar dat vond de uitwerking ervan niet sterk genoeg:D

Hey René

Vrijdag mijn bestelling netjes ontvangen, bedankt voor de extra's

Muscletech, Cell Tech Hardcore 3000 gram (Lemon), aantal:3, prijs: € 149.70
XXL Nutrition, Whey Protein Instant + Protein 80 2x 2500 gram (Chocolade, Chocolade), aantal:1, prijs: € 79.50
XXL Nutrition, DextroJuice Pro 2000 gram (Lemon), aantal:1, prijs: € 15.95
XXL Nutrition, Essential Amino Stack 2x 500 g (Lemon, Lemon), aantal:1, prijs: € 54.50

Heb je trouwens nog veel van die oude Cell Tech Hardcore, zijn nog paar vrienden van me die er zouden willen
Greetz
Sven

heb nog niks eergister besteld :<
Zou handig zijn als jullie meer informatie geven in de bevestigende mail trace nummer bijvoorbeeld.

• #13.936

Ik heb een vergelijkbaar apparaat gehad wat vrij nauwkeurig was.. hij zat er bij elke meting maximaal 1% naast dus vrij constante uitslagen, ik denk er ook over om die van XXL aan te schaffen.. ben benieuwt of iemand hier er al ervaring mee heeft? anders zal ik de eerste maar zijn. :)

Het apparaatje ziet er wel degelijk uit, ik heb er zelf geen ervaring mee.

René welk NO supplement is echt een aanrader, zelf heb ik al eens no-explode gekocht maar dat vond de uitwerking ervan niet sterk genoeg:D

Als het puur om pomp > NO gaat dan AAKG mega caps of Pump Express. gaat het je om de energie en pomp dan heb ik nog 1 pot crack staan zeg ik gisteren, die geeft behoorlijk energie.

Hey René

Vrijdag mijn bestelling netjes ontvangen, bedankt voor de extra's

Muscletech, Cell Tech Hardcore 3000 gram (Lemon), aantal:3, prijs: € 149.70
XXL Nutrition, Whey Protein Instant + Protein 80 2x 2500 gram (Chocolade, Chocolade), aantal:1, prijs: € 79.50
XXL Nutrition, DextroJuice Pro 2000 gram (Lemon), aantal:1, prijs: € 15.95
XXL Nutrition, Essential Amino Stack 2x 500 g (Lemon, Lemon), aantal:1, prijs: € 54.50

Heb je trouwens nog veel van die oude Cell Tech Hardcore, zijn nog paar vrienden van me die er zouden willen
Greetz
Sven

Ja ik heb denk nog circa 20 potten staan, ik weet het niet precies.

heb nog niks eergister besteld :<
Zou handig zijn als jullie meer informatie geven in de bevestigende mail trace nummer bijvoorbeeld.

Dat zou idd een extra zijn.. alleen moeten we eens kijken hoe we dat precies gaan doen. Het kan zomaar zijn dat we dat in de nabije toekomst gaan doen. We zijn bezig met een koppeling naar de TNT site. Pass anders even je ordernummer dan zoek ik het uit.

Sommige ingredienten zijn vrijwel niet te maskeren, zo heb je er ook in UNLEASH! maar ik heb er zelf totaal geen problemen mee en vind de smaak helemaal niet zo slecht. Er zit een bittere smaak aan en daar kan niet iedereen goed tegen.

idd. de unleash is gewoon heel goed te doen. Producten zoals ''Stacker C'' en pure BCAA's daar kan ik inkomen dat het niet zo lekker is.

Ik heb een vraag over de DextroJuice Pro, ik vind zins de vernieuwing de smaak echt vies geworden, daarvoor kon ik me altijd verheugen op mn flesje dextrojuice, maar nu zie ik er echt tegen op om het op te drinken, en er zitten ook witte klontjes in hoe kan dit?

• #13.939
Ik heb een vraag over de DextroJuice Pro, ik vind zins de vernieuwing de smaak echt vies geworden, daarvoor kon ik me altijd verheugen op mn flesje dextrojuice, maar nu zie ik er echt tegen op om het op te drinken, en er zitten ook witte klontjes in hoe kan dit?

We gaan een andere mineralen mix gebruiken die een stuk minder zout is, dan wordt de smaak weer beter in de toekomst.witte klontjes weet ik niet wat het is mss maltodextrine.. ik ga even wat testen van de week.

Heb die eNoxide besteld en sample pack van whey

ik verwacht veel van die eNoxide , op US boards word het echt geprezen

Terug
Naar boven