AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René even snel vraagje, ik had mijn EAS al in mijn flesje water 'pre-made' klaar gemaakt om vlak voor mijn training te nemen, maar nu kon ik door wat issues niet trainen :mad:

Flesje kan ik morgen toch gewoon voor mijn training opdrinken? lijkt me sterk dat de kwaliteit hier onder lijd maar toch even voor de zekerheid ;)

EAS vervalt helaas, een (paar) uur kan nog maar na een volle dag heb je er niks meer aan.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #13.963
welke whey is het beste voor in de cut??? gewoon de whey isolaat???

Nightprotein ;).. dan zit je even lekker vol en heb je niet zo'n last van een lege maag. Qua whey maakt het niet veel uit, kwestie van je eigen voorkeur.

René even snel vraagje, ik had mijn EAS al in mijn flesje water 'pre-made' klaar gemaakt om vlak voor mijn training te nemen, maar nu kon ik door wat issues niet trainen :mad:

Flesje kan ik morgen toch gewoon voor mijn training opdrinken? lijkt me sterk dat de kwaliteit hier onder lijd maar toch even voor de zekerheid ;)

EAS vervalt helaas, een (paar) uur kan nog maar na een volle dag heb je er niks meer aan.

Inderdaad. weg ermee of gewoon nu opdrinken ;) ik zou het laatste doen.

idd , nu opdrinken , voeding wegsmijten is een zonde !

oke maar is dat niet alleen voor in de nacht?? want ik gebruik hem in de ochtend en na mijn training???

ja er zit een lipje aan trek je zo open.. en nee er zijn geen grotere van. Ik vind het best te eten die blikjes en lijkt me beter als eiwit uit een reep dat zit je ook weer met carbs en vetten gelijk.

Ok bedankt!
Helaas gaat het op je site nog niet helemaal goed, ik maakte een aanpassing en ineens was mijn hele winkelmandje leeg...
Nu geen zin meer om te bestellen;)

ik heb net ook een vetmeter er bij besteld die digitale hoop dat het werkt!zit er een beschrijving bij??

chaggo ?

• #13.972
oke maar is dat niet alleen voor in de nacht?? want ik gebruik hem in de ochtend en na mijn training???

nee is niet alleen voor de nacht.. het is een langzaam opnemende proteine die je maag wel langer wat vol laat aanvoelen. Als whey kan je isolaat nemen minste vetten en carbs, maar het maakt niet zo veel uit welke je pakt.

Ok bedankt!
Helaas gaat het op je site nog niet helemaal goed, ik maakte een aanpassing en ineens was mijn hele winkelmandje leeg...
Nu geen zin meer om te bestellen;)

oo gek.. geen idee hoe het kan normaal blijven alle gegevens hangen in een sessie (is mij verteld ;) ).. maar scheelt weer een doos inpakken morgen :D

ik heb net ook een vetmeter er bij besteld die digitale hoop dat het werkt!zit er een beschrijving bij??

Ik heb eigenlijk geen idee, ze zitten in plastic geseald. ik vind het iig wel een degelijk apparaatje om te zien, volgens mij zit alles wat je nodig hebt er wel bij.

Haha, niet lui maar werd er chaggo van:D

rageeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
bedankt xxl, je pakket is al toegekomen :thumbsup:
leuke balpen :)

Ja dat dacht ik ook, ter uwer informatie; winkelmandje werd gewist nadat ik het 1e (bovenste) item wistte...
Wat misschien ook nog een optie zou zijn is dat je automatisch ingelogd wordt (of iig een optie om dat aan te vinken!), de site onthoudt blijkbaar niets aangezien ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord telkens weer opnieuw moet invoeren.

Misschien volgende week een herkansing, heb nu geen zin meer om alles weer te gaan zoeken voor een bestelling;)

Ditmaal goede gegevens ingevuld (hoop ik) ik begreep dat je ook een order nummer moet binnen krijgen?
Want ik heb nu alleen de order bevesteging.

Bij voorbaat dank

Die NightProtein aardbei is lekker! :lick:
Naam zou je wel moeten aanpassen naar 'artificial strawberry' ;)

Whey Delicious aardbei ben ik blij dat ik die niet heb besteld (alleen in sample pack) - niet favoriet (you can't have it all)...

om 9 uur stond de mailman al voor de deur met mijn kerst cadeau ;)
thanks voor de pen + whey delicious choco sample :thumbs: (en voor de whey uiteraard)

• #13.980
Ditmaal goede gegevens ingevuld (hoop ik) ik begreep dat je ook een order nummer moet binnen krijgen?
Want ik heb nu alleen de order bevesteging.

Bij voorbaat dank

Je order is binnen, er is iets mis met de uitgaande mail bij machtigingen, de mail wordt afgekapt ligt aan de hoster. We krijgen van de week een andere mailscript dan is dat verholpen.

Die NightProtein aardbei is lekker! :lick:
Naam zou je wel moeten aanpassen naar 'artificial strawberry' ;)

Whey Delicious aardbei ben ik blij dat ik die niet heb besteld (alleen in sample pack) - niet favoriet (you can't have it all)...

:D

om 9 uur stond de mailman al voor de deur met mijn kerst cadeau ;) thanks voor de pen + whey delicious choco sample :thumbs: (en voor de whey uiteraard)

:thumbs:

Terug
Naar boven