XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Juist weer een bestelling geplaatst en reeds betaald, we zullen de xxl jack een passen hé, kan het zijn dat de nieuwe versies van de t-shirten iets groter vallen dan de oude?
Heb voor de jack Xl genomen hoop dat de maat goed gaat zijn.

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2500 gram (Banaan), aantal:1, prijs: € 34.50
XXL Nutrition, Multivit 120 Tabs, aantal:1, prijs: € 16.50
XXL Nutrition, XXL Jasje 1 stuk (XL), aantal:1, prijs: € 27.95
Verzendkosten: 0.00

BTW (19%) over 27.95: € 4.46
BTW (6%) over 48.11: € 2.89
Totaal BTW: € 7.35

Totaalbedrag: € 78.95

Uw bestelnummer is: 43301

Ik merk dat leveringen naar Belgie ietsje langer duren of vroeger , zijn er veel die dit merken ?

Dit is niet bedoelt om XXL te bekritiseren , op die paar dagen extra wachten komt het nu ook niet van mij .

Maar vroeger merkte ik dat het soms razend snel geleverd was of mss ligt het aan het feit dat we de eindejaarsperiode naderen .

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.003
Juist weer een bestelling geplaatst en reeds betaald, we zullen de xxl jack een passen hé, kan het zijn dat de nieuwe versies van de t-shirten iets groter vallen dan de oude?
Heb voor de jack Xl genomen hoop dat de maat goed gaat zijn.

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2500 gram (Banaan), aantal:1, prijs: € 34.50
XXL Nutrition, Multivit 120 Tabs, aantal:1, prijs: € 16.50
XXL Nutrition, XXL Jasje 1 stuk (XL), aantal:1, prijs: € 27.95

BTW (19%) over 27.95: € 4.46
BTW (6%) over 48.11: € 2.89
Totaal BTW: € 7.35

Totaalbedrag: € 78.95

Uw bestelnummer is: 43301

De zwarte shirts vallen inderdaad groter dan de blauwe met gouden letters als je dat bedoelt. De jasjes vallen wat kleiner uit neem een maatje groter dan je gewend bent. De kwaliteit en pasvorm zal je echt aangenaam verassen.

Ik merk dat leveringen naar Belgie ietsje langer duren of vroeger , zijn er veel die dit merken ?

Dit is niet bedoelt om XXL te bekritiseren , op die paar dagen extra wachten komt het nu ook niet van mij .

Maar vroeger merkte ik dat het soms razend snel geleverd was of mss ligt het aan het feit dat we de eindejaarsperiode naderen .

Zal wel door de kerstdrukte komen.. is altijd aan het einde van het jaar..

Ja dat denk ik ook door de kerstdrukte, mss dat er ook al wat vaste krachten vakantie hebben. Maar ik hoor in elke geval regelmatig koeriers mopperen die bij ons komen dat het erg druk is.

Mijn vorige bestelling had ik ook de vrijdag verwacht maar niks gezien, op zaterdagmiddag opeens de bel, DPD!!!
Ik zei jullie leveren toch niet op zaterdag ,normaal niet zei hij maar had de vrijdag teveel pakjes dat hij niet alles geleverd kreeg.
Zal wel met de eindejaarsperiode zijn
Greetz

René,

Kheb nog 4 potten celltech besteld en ook eens de knee wraps als ze van dezelfde kwaliteit zijn als de Wrist Wraps zal het dik in orde zijn

Muscletech, Cell Tech Hardcore 3000 gram (Lemon), aantal:4, prijs: € 199.60
XXL Nutrition, Knee Wraps XXL 1 paar, aantal:1, prijs: € 14.95

Greetz

• #14.006
René,

Kheb nog 4 potten celltech besteld en ook eens de knee wraps als ze van dezelfde kwaliteit zijn als de Wrist Wraps zal het dik in orde zijn

Muscletech, Cell Tech Hardcore 3000 gram (Lemon), aantal:4, prijs: € 199.60
XXL Nutrition, Knee Wraps XXL 1 paar, aantal:1, prijs: € 14.95

Greetz

thx!

hey Rene die petjes waar jij aan zit te denken wat moet ik me daar bij voorstellen ??

vandaag voor de eerste keer bulk whey aardbei smaak geprobeerd.
Mengt goed en de smaak... die is heel lekker vind ikzelf, dus ik kan weer even vooruit.

• #14.010
hey Rene die petjes waar jij aan zit te denken wat moet ik me daar bij voorstellen ??

Petjes zijn er al.. er komen in januari nog mutsen bij. Die :mad: waren uitverkocht

vandaag voor de eerste keer bulk whey aardbei smaak geprobeerd.
Mengt goed en de smaak... die is heel lekker vind ikzelf, dus ik kan weer even vooruit.

Over smaak valt niet twisten (kom ik weer) ... mooi dat je tevreden bent.

Bestelling binnen, ziet er allemaal keurig uit en ook leuke extra's erbij :thumb:

die mutsen toch ook altijd...
maar mij gaat het eigenlijk dus om die mutsen ...

hey rené, nu je toch bezig bent met handschoenen, polsbanden etc. ben je ook misschien nog van plan om elleboogbandages in je assortiment te nemen?
(om ze warm te houden) steeds meer DBBers met elleboogproblemen.

• #14.014
hey rené, nu je toch bezig bent met handschoenen, polsbanden etc. ben je ook misschien nog van plan om elleboogbandages in je assortiment te nemen?
(om ze warm te houden) steeds meer DBBers met elleboogproblemen.

Het is wat lastig om goede sleeves te vinden... ben er al mee bezig geweest. Ik zal van de week nog eens kijken. maar dat gaat toch ook om de steun neem ik aan.

Net pot Whey Delicious aardbei&banaan ontvangen, ben benieuwd, vanavond gelijk ff uitproberen. Toffe pen, snelle services en prijs valt hartstikke mee. Bedankt! ;)

Net pot Whey Delicious aardbei&banaan ontvangen, ben benieuwd, vanavond gelijk ff uitproberen. Toffe pen, snelle services en prijs valt hartstikke mee. Bedankt! ;)
Ik heb zelf aardbei en hij is OVERHEERLIJK! en goed te mixen :D niks geen klontjes :D

Uur geleden bestelling ontvangen delicious coco's genome effe men vinger ingezet echt lekker en bedankt voor de pen.;)
Vanavond no- xplode nt testen:p

Erg snelle levering hier, maandachtnacht besteld + geld overgemaakt vanuit België, woensdagochtend reeds geleverd, had het zeker niet voor vrijdag verwacht. Topservice!

Zal straks nog even mijn indruk van de clearshot posten na de training..

Gisteren besteld vandaag in huis!, alleen was het folie van 1 pot losgescheurt maargoed dat kan gebeuren!:D.

Ben benieuwd hoe die HGHup + Rpm het gaan doen

Terug
Naar boven