MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vanaf morgen Megagrow met NOXpump stacken. NOX dus natuurlijk als pre en MG als post.. Hoop dat het me wat op zal leveren. Ik ga altijd wel lekker op producten icm monohydraat. Misschien dat ik tzt nog EAS als intra supp bestel. Ik heb het er nu even bij gelaten aangezien ik aardig aan mijn voeding kom en in jullie isolate icm megagrow ook al aardig wat BC+EAA's zitten.
En maar eens jullie CCG besteld. ALS ik dan een keertje wat eten moet missen, heb ik kennlijk wel een uitstekende vervanging.

Beste rene,

Vandaag wilde ik mijn unleash v1 gebruiken nadat ik hem 2 weken niet aangeraakt hebt, tot mijn grote schrikking zag en rook ik iets dat ik bijna begon te kotsen.

De substantie was helemaal geel/groen en in brokjes vorm geworden. Ongelooflijk gore lucht kwam eraf, zo erg dat ik het meteen heb moeten doorspoelen door de wc omdat het hele huis ernaar stonk.

Dit heeft me dus een halve pot unleash gekost. Ik wil toch graag ff weten hoe dit kan dus misschien dat jij hier al vaker klachten over heb gehad en weet waardoor het komt?

CursedTalon

Beste rene,

Vandaag wilde ik mijn unleash v1 gebruiken nadat ik hem 2 weken niet aangeraakt hebt, tot mijn grote schrikking zag en rook ik iets dat ik bijna begon te kotsen.

De substantie was helemaal geel/groen en in brokjes vorm geworden. Ongelooflijk gore lucht kwam eraf, zo erg dat ik het meteen heb moeten doorspoelen door de wc omdat het hele huis ernaar stonk.

Dit heeft me dus een halve pot unleash gekost. Ik wil toch graag ff weten hoe dit kan dus misschien dat jij hier al vaker klachten over heb gehad en weet waardoor het komt?

CursedTalon
Vocht bij gekomen?

Nee, totaal niet, ik doe de poeder altijd op me kamer in de beker, loop naar de keuken en doe dan pas water erbij.
Ik heb het ook niet over WATER, maar over VOCHT - daar kan die bende net zo hard van gaan schimmelen... En moet je eens kijken wat je uitwasemt in een nachtje slapen, gecombineerd met een lekkere warme verwarming...
Ik zeg niet dat dit de oorzaak is, alleen dat je even verder moet kijken dan de kraan...

Ik heb het ook niet over WATER, maar over VOCHT - daar kan die bende net zo hard van gaan schimmelen... En moet je eens kijken wat je uitwasemt in een nachtje slapen, gecombineerd met een lekkere warme verwarming...
Ik zeg niet dat dit de oorzaak is, alleen dat je even verder moet kijken dan de kraan...

Dat kan de oorzaak niet zijn, heb altijd een "luchtige" kamer en de andere supplementen hebben hier geen last van :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.987
Beste rene,

CursedTalon

ik heb er niet eerder klachten over gehad maar ik weet wel dat pre workouts gevoelig zijn voor vocht (vanwege de ingredienten). ik ga even onze producent bellen .

bestelling geplaatst!
Zullen eens goed reclame gaan maken voor je

Bestelling geplaats;
Uw bestelnummer is: 43277

Misschien een Crack sample oid?

Rene,
Wat is de aanbevolen rust pauze bij creatine?
Ik gebruik dan Cellmass van BSN. Eerst 6/8 weken cellmass en dan hoeveel weken rust?

Groet

Ik heb nog crack samples , als je ze wilt moet je ze persoonlijk komen halen , geen zin om iets op te sturen

• #13.994
Rene,
Wat is de aanbevolen rust pauze bij creatine?
Ik gebruik dan Cellmass van BSN. Eerst 6/8 weken cellmass en dan hoeveel weken rust?

Groet

ik denk dat rust pauzes niet echt nodig zijn, wil je dat toch dan is 2 weken een goede pauze.

Bestelling binnen 5 kilo bulk whey aardbei... ben benieuwd

Ik verlang tot ik mijn eNoxide binnen heb , ben echt benieuwd :)

hallo rene heb vrijdag een bestelling geplaatst en direct betaald mijn bestelnummer is 43036 wanneer is de leveringsdatum,kan ik beter plannen
Weet je verder nog een goede pre workout zonder moeilijk te slapen..

• #13.998
Bestelling binnen 5 kilo bulk whey aardbei... ben benieuwd

Ik verlang tot ik mijn eNoxide binnen heb , ben echt benieuwd :)

:thumbs:

hallo rene heb vrijdag een bestelling geplaatst en direct betaald mijn bestelnummer is 43036 wanneer is de leveringsdatum,kan ik beter plannen
Weet je verder nog een goede pre workout zonder moeilijk te slapen..

ik verwacht dat je dat morgen hebt. pre workout kan zijn NOKO van interactive nutrition.. of onze creapump.

bulk whey is eindelijk aangekomen...

spijtig van de late levering en dat er geen unleash was (deze sample is wel vaag, neovar ofzo?):D
maar verder alles ok!
bedankt ook voor de pen;)

Laatst bewerkt:
  • #14.000
bulk whey is eindelijk aangekomen...

spijtig van de late levering en dat er geen unleash was (deze sample is wel vaag, neovar ofzo?):D
maar verder alles ok!
bedankt ook voor de pen;)

Unleash sample's zijn op.. dus valt niet aan te doen. krijg wel weer nieuwe maar weet niet precies wanneer. leveringen van samples duren ooit wel 4-5 weken.

Terug
Naar boven