AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.021
Uur geleden bestelling ontvangen delicious coco's genome effe men vinger ingezet echt lekker en bedankt voor de pen.;)
Vanavond no- xplode nt testen:p

Succes! heb net ook een zakje op.. straks trainen :wl:

Erg snelle levering hier, maandachtnacht besteld + geld overgemaakt vanuit België, woensdagochtend reeds geleverd, had het zeker niet voor vrijdag verwacht. Topservice!

Zal straks nog even mijn indruk van de clearshot posten na de training..

:thumbs:

Gisteren besteld vandaag in huis!, alleen was het folie van 1 pot losgescheurt maargoed dat kan gebeuren!:D.
Ben benieuwd hoe die HGHup + Rpm het gaan doen

Dat gebeurt wel eens vaker door het transport.. er wordt ook behoor gesmeten met de dozen door de bezorg diensten.

Net sample whey delicious aardbei & banaan op. Echt goed spul man :thumbs:

Vandaag weer een bestelling geplaatst.

Animal Cuts & Recovery Formula

Eerste keer voor beide producten. Ben benieuwd :-).

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

Gisteren besteld vandaag in huis!, alleen was het folie van 1 pot losgescheurt maargoed dat kan gebeuren!:D.

Ben benieuwd hoe die HGHup + Rpm het gaan doen

Laat nog even weten hoe die HGHup was als je dat wil, zat daar ook naar te kijken en ben wel benieuwd.

Rene, is het normaal dat je je van die cafëine pillen, je een beetje euforistisch voelt ?

ja er zit een lipje aan trek je zo open.. en nee er zijn geen grotere van. Ik vind het best te eten die blikjes en lijkt me beter als eiwit uit een reep dan zit je ook weer met carbs en vetten gelijk.

Bestelling is binnen, thanks for the mooie pen en sample Delicious!
Heb stiekem even een blikje Montana geprobeerd en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben, de porties zijn wat klein maar kan net genoeg zijn als je even een hongermomentje tussendoor hebt.

Korte bevinding van Clearshot & EAS

Clearshot (pre workout): gelijkaardig aan Jack3d, maar dan nog net ietsje meer drive. Bovendien is het vloeibaar (dus handiger) en op de koop toe is het wat goedkoper per portie (2 dopjes clearshot vond ik ong. gelijk aan 3 scoops jack3d)

EAS (intra workout): Had deze gekozen vanwege prijs/kwaliteit en stelt niet teleur, smaak is beetje bitter met water maar ik vind het niet erg en zeker niet ondrinkbaar, 't is tenslotte de werking die telt. Zal het morgen eens proberen mengen met een AA drankje ofzo.

Al bij al heel tevreden, en kan het iedereen aanraden die het nog niet geprobeerd heeft!

heb net een bestelling van 10 kg bulk whey en megagrow geplaatst. Had creatine monohydraat wel al gebruikt en daar merkte ik niet genoeg van zelf.

Plan is nu om op trainingsdagen na het trainen de megagrow te pakken, en 'sochtends op niet trainingsdagen creatine met fruit, daarna whey, en daarna gewoon ontbijten. Dacht zo creatine hoog te houden, waar de rest van de toevoegingen voor sochtends vroeg minder belangrijk is.

Rene, wat vind je zelf de beste whey: basic bulk whey of de scivation whey? Of heb je misschien nog iets anders dat interessant is wat niet al te veel kost?

Plan is nu om op trainingsdagen na het trainen de megagrow te pakken, en 'sochtends op niet trainingsdagen creatine met fruit, daarna whey, en daarna gewoon ontbijten. Dacht zo creatine hoog te houden, waar de rest van de toevoegingen voor sochtends vroeg minder belangrijk is.

Toevallig, daar ben ik sinds gisteren ook mee begonnen..
Op 'rustdagen' zal ik geen glucose en taurine nodig hebben als ik net wakker ben :)

• #14.035
heb net een bestelling van 10 kg bulk whey en megagrow geplaatst. Had creatine monohydraat wel al gebruikt en daar merkte ik niet genoeg van zelf.

Dat kan prima.. als je maar wel creatie neemt zoals je doet op rustdagen.

Rene, wat is het verschil tussen

http://www.xxlnutrition.nl/Lipotrex-M18/Zinc-P143
en: http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Zink-XXL-P683

Lijkt erop dat het huismerk gewoon beter EN voordeliger is?

Onze eigen Zink is glycinaat en neemt beter op en is daarbij voordeliger.

Rene, wat vind je zelf de beste whey: basic bulk whey of de scivation whey? Of heb je misschien nog iets anders dat interessant is wat niet al te veel kost?

Met de basic bulk weet ik welke grondstof we gebruiken en die is van goede kwaliteit, wat voor grondstoffer er precies in Scivation zit weet ik niet..

mn Whey is bijna op en mn dextrose is gister op gegaan..
ik doe nu aan krachttraining (rippetoe).
zijn er nog speciale sups die goed zijn? pre/post workout ?
en ik heb me nog niet zo verdiept in verdere sups maar BCAA's zijn toch 'beter' dan whey? of op welk opzicht anders?

• #14.039
Het is vanaf vandaag mogelijk om vragen te stellen op onze site. Voorheen werden de reviews daar wel voor gebruikt maar dat vervuild het systeem.

Het vragen stellen wordt nog wat aangepast, zo wordt het mogelijk om te quoten en komt er een plek voor algemene vragen.

We gaan denk ik ook de laatste 5 vragen boven aan de site weergeven of achter een link > Heb je een vraag? stel hem hier! ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil daarmee.

Het is vanaf vandaag mogelijk om vragen te stellen op onze site. Voorheen werden de reviews daar wel voor gebruikt maar dat vervuild het systeem.

Het vragen stellen wordt nog wat aangepast, zo wordt het mogelijk om te quoten en komt er een plek voor algemene vragen.

We gaan denk ik ook de laatste 5 vragen boven aan de site weergeven of achter een link > Heb je een vraag? stel hem hier! ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil daarmee.

Nice!
Als ik trouwens op de link klik dan ziet de pagina er wel vaag uit (Google Chrome), blok met vragen valt bijna rechts van de pagina af... ???

Terug
Naar boven