AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
Goed bezig! Ben superbenieuwd naar de nieuwe huismerk producten:D

En keep it No Nonsense he;)

:rolleyes: haha..

Over een week of 3 komen iig de vervanger van Dextrojuice van Olimp, dextro met taurine in orange smaak maar van xxl dan en Tryptofaan.

Daarnaast zijn we druk bezig met een nieuwe creamix, daarover later meer ;)

Nog langer wachten op de trypto :eek:.

• #1.445
Nog langer wachten op de trypto :eek:.

ok 2 weken gaan we proberen :D

probleem was dat we een nieuwe look gaan krijgen op alle producten en voor de nieuwe producten wou ik meteen die nieuwe labels op. En dat ontwerp is pas recent gereed. Volgende week laten we die drukken.

Je hebt het er maar druk mee;)

Daarnaast zijn we druk bezig met een nieuwe creamix, daarover later meer ;)
[/QUOTE]

mmmm, goei nieuws!!

misschien een idee om sample creamix (NO2) bij grote bestellingen te doen? opzich lijkt het me wel wat, maar om nou een hele pot te bestellen...

vandaag voor het eerst de instant whey protein geprobeert.
smaak erg lekker (beter dan mn EAS die ik hiervoor had, vind ik)...is erg goed te blenden en drinkt goed weg. Ook niet te "dik" qua shake.

ga het zeker weer halen bij jullie :)

• #1.451
misschien een idee om sample creamix (NO2) bij grote bestellingen te doen? opzich lijkt het me wel wat, maar om nou een hele pot te bestellen...

we hebben eigenlijk helemaal geen samples... zal er over denken.. NitroCrea bedoel je denk ik.

wilde graag dextrojuice bestellen van xxl nutrition maar kan hem nergens vinden op de site :rolleyes: licht dat aan mij of... kijk ik er gewoon overheen ??

• #1.456
wilde graag dextrojuice bestellen van xxl nutrition maar kan hem nergens vinden op de site :rolleyes: licht dat aan mij of... kijk ik er gewoon overheen ??

Nee klopt.. was van Olimp maar die hebben een rechtzaak aan hun broek gehad vanwege gebruik van de naam dextro. en is daar dus tijdelijk uit het assortiment.

Over een 2-3 weken hebben wij het onder XXL merk.

ok bedankt dan wacht ik nog even dat wordt de komende tijd bananen schransen dan voor ik me eiwitdosis na de fitness pak :p

Ff een gekscherend idee jongens.
Het is natuurlijk top dat XXL zijn assortiment gaat uitbreiden.
Ik zou wel eens van jullie het volgende willen weten;
Als jullie 1 product mochten toevoegen in het assortiment van XXL, welke zou dit zijn. Dus dit product zou dan onder de naam XXL verkocht worden.
En wie weet,als er bij een bepaalde product een grote vraag naar is dat XXL het voor ons gaat ontwikkelen:rocknana: (zou wel gaaf zijn)
Laat ik beginnen:

Een volwaardig PWO product.
Dus een combi van Vitargo / Whey / glutamine / creatine.
Een product waar je je herstel mee kunt versnellen.

Who's next's?

Nu is het zo dat XXL wel al een erg uitgebreid gamma heeft vind ik aan supplementen, maar om dan zelf toch enkele toevoegingen te doen..

omega3 (huismerk)
whey isolaat (huismerk)
al vind ik hun blend 60/40 zeker geschikt als aanvulling.

een sticker :p

ot: vind tot nu toe alles bij XXL maar één ding moet ik op een ander halen en dat is een sportdrank a la gatorade (met nodige amino enz...perfecte postwo drank)maar dan in siroopvorm...snap jem?

Terug
Naar boven