XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hahaha... nee.. Ik heb een fulltime medewerker en die doet het super!..
Nog geen ploegendiensten dus maar toch ;)

XXL gaat groeien!! Let maar eens op ons de komende maanden...

Nieuwe supplementen van eigen merk.. Groter assortiment en scherpe prijzen weer voor alles.

Nemen jullie ook staigiares in dienst...:D

XXL wordt XXXL?:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.423
Denk eerder dat dat een fout is, en je jezelf nu genaaid hebt.

:D hahhaha.. nee.. we hebben van een aantal supps van applied NUT monsterpotjes.. daar zitten 45caps in dan... als iemand dan AM besteld doen we zolang we ze hebben er een potje mosterpotje PM bij..

is het niet mogelijk om producten van Alri en/of Anabolic Xtreme aan te bieden? zal vast wel goed lopen..

Ik heb 10 KG Whey instant gekocht (Vanille) ik vond de prijs goed levering was zeer snel volgende dag al binnen en smaakt zeer goed heb al flink wat op en wordt de smaak nog steeds niet moe. ik heb wel een zeer *** mixer wat lastig is af te spoelen en als er dan van die klonters aan hangen is dit lastig schoon te maken maar het lost wel beter op dan whey die ik voorheen had.

-Ik had ook nog Nitrocrea besteld ook dit was binnen 2 dagen in huis en vond dit ook goede kwaliteit en zeker voor de prijs!:cool:

Kortom ik vind de producten van XXL Nutritions Goed en zeer snel geleverd :D

heb bij deze whey geen blender meer nodig ...paar x schudden klaar . dat was met de whey die ik had van EAS wel anders

• #1.426
is het niet mogelijk om producten van Alri en/of Anabolic Xtreme aan te bieden? zal vast wel goed lopen..

:rolleyes: Die willen de importeurs ons niet leveren... en nu wil ik het geen eens meer van ze ... ;)

Komt allemaal goed de komende tijd.. :D

• #1.428
want? heeft XXL een te "goedkoop/huismerk" imago? (andere reden kan ik me niet indenken)

Nee dat is het niet. ze zijn gewoon bang dat wij teveel klanten gaan weg halen van hun eigen webshops. en dus nu als excuus we verkopen alleen aan echtewinkels niet aan webshops.. als ik er een winkel bij zou hebben zouden ze het ook niet verkopen.. maar is het excuus nu.
Aan een winkel wordt wel gedacht... maar niet vanwege het bovenstaand...

Ik wil het nu geen eens meer van ze.. als het niet linksom kan doen we het toch rechtsom :D

MDY begint nu ook al... wij verkopen PAM en megabite's.. ook al weer problemen.. ze willen niet dat wij hun webshop meer beconcureren.. allemaal nieuwe regeltjes...

• #1.429
Vanaf nu is het mogelijk om je aan te melden voor onze nieuwsbrief. Onder het kopje menu op de site bij "nieuwsbrief"..

Ik wilde gister het één en ander bestellen, dus fijn in het winkelwagentje gedaan. Gegevens ingevuld. En dan zou ik een mail moeten krijgen om te betalen, maar die heb ik nog steeds niet gehad. Is er een bug ofzo?

• #1.431
Ik wilde gister het één en ander bestellen, dus fijn in het winkelwagentje gedaan. Gegevens ingevuld. En dan zou ik een mail moeten krijgen om te betalen, maar die heb ik nog steeds niet gehad. Is er een bug ofzo?

mmmm gek... dit is je bestelnr orderID: 9098 de procedure ken je... ;)

ik ga het even uitzoeken.

Right, heb even het orderID en m'n gegevens nog een keer als bericht op paypal gezet.

trouwens Rene,

mijn XXL t-shirts zijn al beetje uitgedragen, heb jij soms nog wat leuke dingentjes (nog shirts oid) bij mn volgende 15kg whey die k over 2-3 weken bestel?

• #1.436
trouwens Rene,

mijn XXL t-shirts zijn al beetje uitgedragen, heb jij soms nog wat leuke dingentjes (nog shirts oid) bij mn volgende 15kg whey die k over 2-3 weken bestel?

Shirt zijn we doorheen... nog enkele XXL's liggen.. zet het evt in de opmerkingen bij een bestelling dan kijk ik of er nog iets is. ;) we hebben ook nog wat traininggloves liggen in verschillende maten. in de loop van volgens jaar moet ik eens nieuws verzinnen..

Shirt zijn we doorheen... nog enkele XXL's liggen.. zet het evt in de opmerkingen bij een bestelling dan kijk ik of er nog iets is. ;) we hebben ook nog wat traininggloves liggen in verschillende maten. in de loop van volgens jaar moet ik eens nieuws verzinnen..

XXL gaat niet werken :P vond die L al wat ruim haha, maar ik zat het bij de bestelling vermelden!

Nee dat is het niet. ze zijn gewoon bang dat wij teveel klanten gaan weg halen van hun eigen webshops. en dus nu als excuus we verkopen alleen aan echtewinkels niet aan webshops.. als ik er een winkel bij zou hebben zouden ze het ook niet verkopen.. maar is het excuus nu.
Aan een winkel wordt wel gedacht... maar niet vanwege het bovenstaand...

Ik wil het nu geen eens meer van ze.. als het niet linksom kan doen we het toch rechtsom :D

MDY begint nu ook al... wij verkopen PAM en megabite's.. ook al weer problemen.. ze willen niet dat wij hun webshop meer beconcureren.. allemaal nieuwe regeltjes...

Groot gelijk Rene, ik zou ook zeggen doeiiiiiii:wave2:, XXL heeft namelijk ook meer groei mogelijkheden dan b.v. MDY en Nutriworld (niet te verwarren met
Nutriminds;))...straks gewoon zelf proberen bepaalde supplementen te importeren, zover ik weet heeft b.v. Alri, Pam geen officieel partnerimporteurchip met een van de Nederlandse bedrijven..ze leveren gewoon aan alle groothandel ondernemingen;).

Terug
Naar boven