XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.281
BCAAs schuimen altijd, die lossen eigenlijk pas helemaal op na een lange tijd. Gewoon even goed agressief shaken (ook ondersteboven) dat werkt het beste. :thumbs:

paar uur op voorhand in flesje doen, schudden en in koelkast zetten. Als je gaat eten kan je nog eens schudden en na een tijdje zijn ze perfect opgelost

paar uur op voorhand in flesje doen, schudden en in koelkast zetten. Als je gaat eten kan je nog eens schudden en na een tijdje zijn ze perfect opgelost

Klopt, maar niet te lang bewaren want dan kan de kwaliteit er op achteruit gaan (geld voor alle BCAAs/amino's).

• #14.285
Klopt, maar niet te lang bewaren want dan kan de kwaliteit er op achteruit gaan (geld voor alle BCAAs/amino's).

Ja daar moet je wel even op letten dan. Maar zo i zo is het na 5minuten wel opgelost.

veel plezier Rene...enniks doen wat ik ook niet zou doen he...:D

Nee dat komt goed :D

De whey delicious cappucino is zoo heerlijk, super
Geldt die actie trouwens nog dat als je zorgt dat je sportschool een contract afsluit met XXL dat je dan een supp pakket krijgt ?

• #14.287
De whey delicious cappucino is zoo heerlijk, super
Geldt die actie trouwens nog dat als je zorgt dat je sportschool een contract afsluit met XXL dat je dan een supp pakket krijgt ?

Ik wil daar best wat tegenover stellen als iemand een gym aanbrengt die ook daadwerkelijk supplementen gaat afnemen bij ons.

Als je koude koffie drankjes lekker vind is de whey delicious cappuccino uniek van smaak.

net weer wat besteld!!!!
goeie jaarswisseling!!!

Origineel gepost door Ace1990 Bekijk Post

=XXL Nutrition;4493092]Ja daar moet je wel even op letten dan. Maar zo i zo is het na 5minuten wel opgelost.

Nee dat komt goed :D

ik dacht dat ik layne norton hoorde zeggen dat je die best een nachtje kon laten staan in water zonder dat er kwaliteitsverlies zou optreden ?

hoelang zouden jullie je bcaa's (amino's) opgelost laten? Ik los ze meestal smorgens op en neem ze dan mee naar school of stage en soms drink ik ze pas 10 uur later op

Yo maat, de bestelling is gisteren binnen gekomen in een perfecte staat gelijk een dag na het plaatsen van de bestelling, respect!
Wat mij wel tegen viel is de keuze van de sample (namelijk 5 pilletjes RPM). RPM wordt heel vaak gratis gegeven en dat overal, dus had ik een betere sample van jou verwacht. Bij mij is de werking van RPM gewoon nihil.
Had liever toch een sampeltje gekregen van WF, Supercharge of iets beters maar blijkbaar krijg je dat pas volgende (waarop ik ook rustig op had kunnen wachten).

Anyhow, Enjoy de jaarwisseling allemaal en HAPPY NEW FEAR!! (bedoel year haha)

• #14.293
Yo maat, de bestelling is gisteren binnen gekomen in een perfecte staat gelijk een dag na het plaatsen van de bestelling, respect!
Wat mij wel tegen viel is de keuze van de sample (namelijk 5 pilletjes RPM). RPM wordt heel vaak gratis gegeven en dat overal, dus had ik een betere sample van jou verwacht. Bij mij is de werking van RPM gewoon nihil.
Had liever toch een sampeltje gekregen van WF, Supercharge of iets beters maar blijkbaar krijg je dat pas volgende (waarop ik ook rustig op had kunnen wachten).

Anyhow, Enjoy de jaarwisseling allemaal en HAPPY NEW FEAR!! (bedoel year haha)

Sample's zijn bij ons ook gratis en bij iedereen als het goed is, daar zijn samples tenslotte voor. En het is maar net wat er is, Pre workout samples zijn zeer schaars. Denk je dat ik hier dozen vol heb liggen met van alle producten samples?

Kijk dit bedoel ik... geven we samples is het weer niet goed. De 1 is blij met een RPM sample een ander niet tjaa.. Het is maar iets wat je er gratis bij krijgt.

Volgende week krijg ik weer unleash sample's binnen (die we zelf laten maken). Maar sample's van andere merken kan ik niet kopen die moet ik ook krijgen en als er niets komt... wat valt er dan te geven?

Kan best zijn dat er volgende week weer een hoop samples meekomen maar de meeste klanten krijgen een whey delicious sample of straks unleash omdat we dat zelf kunnen bestellen.

Vind ik ook René, laat ze maar lekker zeuren.. ik vind het al topservice dat jullie bij iedere bestelling gratis samples weggeven, EN kwaliteit leveren voor een scherpe prijs!

Bij deze een fijne jaarwisseling en het allerbeste voor 2010 gewenst! :thumbs:

vind ik ook rené, laat ze maar lekker zeuren.. Ik vind het al topservice dat jullie bij iedere bestelling gratis samples weggeven, en kwaliteit leveren voor een scherpe prijs!

Bij deze een fijne jaarwisseling en het allerbeste voor 2010 gewenst! :thumbs:

+1 !

Kijk dit bedoel ik... geven we samples is het weer niet goed. De 1 is blij met een RPM sample een ander niet tjaa.. Het is maar iets wat je er gratis bij krijgt.

Je hoef je niet zo opgefokt te voelen. Je krijgt van mij complimenten maar je moet ook wel tegen een "stootje" kunnen. Dit is business, een houding als dit is niet nodig Renee.

Heb gevraagd voor een paar samples, die je blijkbaar niet had op dat moment (begrijp ik volkomen). Ik gaf me mening over RPM en dat het overal en bij alles gratis wordt gegeven (niet om jouw te beledigen) en dat was dat. Mooi, end of discussion, let's move on....[STATS][/STATS]

"Zeuren over samples", "samples zijn toch gratis" en "wees blij dat ik samples geef" en dit soort bullshit is gewoon niet nodig.

• #14.299
Je hoef je niet zo opgefokt te voelen. Je krijgt van mij complimenten maar je moet ook wel tegen een "stootje" kunnen. Dit is business, een houding als dit is niet nodig Renee.

Heb gevraagd voor een paar samples, die je blijkbaar niet had op dat moment (begrijp ik volkomen). Ik gaf me mening over RPM en dat het overal en bij alles gratis wordt gegeven (niet om jouw te beledigen) en dat was dat. Mooi, end of discussion, let's move on....[STATS][/STATS]

"Zeuren over samples", "samples zijn toch gratis" en "wees blij dat ik samples geef" en dit soort bullshit is gewoon niet nodig.

Het is mission impossible om iedereen tevreden te houden qua samples. We doen ons best en sturen wat er is daarbij bestellen we veel samples van onze eigen producten, we geven er nog een pen bij als extra (zolang we die nog hebben).

Als ik van applied een doos RPM samples krijg, dan geef ik die natuurlijk weg als zijnde een sample, logisch lijkt me ;)

Ik gooi zo de pannen erop.. klaarmaken voor vanavond ;)

Ik heb net een mail van een klant die klaagt over zijn sample, die heeft no xplode gehad en wou liever RPM , mss kan je ruilen :lol: geintje ;)

Het is mission impossible om iedereen tevreden te houden qua samples. We doen ons best en sturen wat er is daarbij bestellen we veel samples van onze eigen producten, we geven er nog een pen bij als extra (zolang we die nog hebben).
Wat je moet door hebben en de rest ook is dat ik niet zit te b**chen over de sample. Als je wel kan ik nu voor de sample betalen 5? 10 of 20 euro zeg het maar, want daar gaat het mij gewoon niet om.
Het ging mij gewoon om dat ik heel graag een sampletje van WF of Super charge nog wilde proberen (ook al betaal ik ervoor). Want ik heb ik heb heel veel pre-workouts supps geprobeerd zonder effect en daarna gewoon weg gegooid.
Ik heb net een mail van een klant die klaagt over zijn sample, die heeft no xplode gehad en wou liever RPM , mss kan je ruilen :lol: geintje ;)
Tjah, geef me zijn adres en krijgt die hem cadeau van mij.

Nu even terug naar de pen, waarom kreeg ik er dan GEEN?! Nou ja, laat die maar gewoon het laatste opfok partijtje zijn voor 2009, en again, wens iedereen een successvolle 2010.;)

Terug
Naar boven