Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, net betaald, kan die nog mee met de vracht voor morgen haha ?

Bestellingsnummer : 44207

:D!

Wel lachen om eerst de postbode bijna te zien bezwijken onder mijn pakketje, en vervolgens mijn vriend ook nog eens :P

En jij tilt het zo boven je hoofd?;)
Zit me net af te vragen, de plek waar mijn bestelling neergekwakt was is ook de plek waar onze wilde kat altijd slaapt, hoopt dat die hem flink gekrabt heeft!:cool:

wat had je allemaal besteld dwarvje:D

Diet shake (brinta met een smaakje!)
Whey delicious
EAS
ProteinBlock
Caffeïne
DextrojuicePro

Het standaard spul dus ;)

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

En jij tilt het zo boven je hoofd?
Mwah... dat niet. Maar wist hoeveel kg ik ongeveer kon verwachten, en had er niet zo'n moeite mee... :p

4 whey delicious, dextro, repen, tshirt + balpen & sample allemaal weeral keurig geleverd. bueno!

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.266
Rene, bestelling is binnen:D
Weet niet wat voor pino's er bij DPD werken maar deze bezorgpino had een bijna niet te lezen briefje in de bus gegooid...
Na anderhalf uur studeren op wat er nou stond bleek dat de bestelling onder het "afdak achter" stond, altijd leuk bij een bestelling van een paar honderd euro nietwaar?;)
Ook leuk dat ze dus zomaar in je tuin rondlopen.
Ik hoorde zojuist ook een verhaal van iemand die na een maand zijn pakje "bezorgt" vond in de heg, super bedrijf dus:cool:
Bedankt voor de samples, mooie pen, grips en trainlogboek!:thumbs:

wtf! in de heg hahaha.. mijn god.. maar goed, succes met je supps! Hopelijk heeft de kat hem nog even te grazen genomen!

4 whey delicious, dextro, repen, tshirt + balpen & sample allemaal weeral keurig geleverd. bueno!

:thumbs:

Haha bestelling net binnengekregen, doos paste net door de deur:P
Rene, bedankt nog voor de handdoek en samples!:thumbs:

bestelling ontvangen! Bedankt!
Maar het beeldje 'max squat' zat erbij, en had deadlift gevraagd;)

Degene waar het voor is vond het niet erg dus dat is wel oké ;)

• #14.269
bestelling ontvangen! Bedankt!
Maar het beeldje 'max squat' zat erbij, en had deadlift gevraagd;)

Degene waar het voor is vond het niet erg dus dat is wel oké ;)

oo... lekker handig gedaan dan hier. :o

gelukkig is het goed en hoeven we geen ruil actie te starten :D

ik heb recovery van xxl heeft hier nog iemand "problemen" jah echt probleem is het niet maar het schuimt nog al bij het mengen... iemand een oplossing?

ik heb recovery van xxl heeft hier nog iemand "problemen" jah echt probleem is het niet maar het schuimt nog al bij het mengen... iemand een oplossing?

schuimt bij mij ook , is toch niet erg ?

opdrinken die shizzle , ik vind de smaak nochtans goed voor een bcaa/recovery supp en het schuim hindert toch niet ;)

nee hindert niet echt nee daarom dat ik het tussen " zette he :) maar idd de smaak valt heel goed me zelfs met water, mss een tip, maar ik meng het soms met appelsap, en dan drink ik het zelfs graag :)

recovery formula met een zoete drank is idd zeer lekker en het schuimt minder als je er suiker drankje bij doet , raar maar waar

Zit zelf ook naar recovery formule te kijken, werkt die shit een beetje? Wat voor effect merkten jullie (liefst nog wat feitjes).

minder spierpijn , ik merk ook dat ik sneller herstel als ik een suiker drank met 16gram recovery formula drink direct na training

feiten kan je alleen hebben met studies , maar bcaa's zijn wetenschappelijk bewezen dat het werkt

BCAAs schuimen altijd, die lossen eigenlijk pas helemaal op na een lange tijd. Gewoon even goed agressief shaken (ook ondersteboven) dat werkt het beste. :thumbs:

Ik heb nu 2 x getraind met Unleash, moet zeggen dat het een stuk beter werkt als No-Explode. En het is nog prima te drinken vergeleken daarmee. Binnenkort maar weer eens whey bestellen als dat spul wat ik nou heb op is, want dat is me toch smerig:o

• #14.279
Ik heb nu 2 x getraind met Unleash, moet zeggen dat het een stuk beter werkt als No-Explode. En het is nog prima te drinken vergeleken daarmee. Binnenkort maar weer eens whey bestellen als dat spul wat ik nou heb op is, want dat is me toch smerig:o

welke whey heb je nu dan?

Alvast fijne jaarwisseling rené!

Vandaag pakketje binnengehad, alles weer top in orde!:thumb:

Terug
Naar boven