- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat had je allemaal besteld dwarvjeKlinkt goed!
Had ik ook wel cool gevonden...
Wel lachen om eerst de postbode bijna te zien bezwijken onder mijn pakketje, en vervolgens mijn vriend ook nog eens![]()

jack3d here we come (zegt ronniej)Rene, net betaald, kan die nog mee met de vracht voor morgen haha ?
Bestellingsnummer : 44207
!
Wel lachen om eerst de postbode bijna te zien bezwijken onder mijn pakketje, en vervolgens mijn vriend ook nog eens![]()

Mwah... dat niet. Maar wist hoeveel kg ik ongeveer kon verwachten, en had er niet zo'n moeite mee...

Rene, bestelling is binnen
Weet niet wat voor pino's er bij DPD werken maar deze bezorgpino had een bijna niet te lezen briefje in de bus gegooid...
Na anderhalf uur studeren op wat er nou stond bleek dat de bestelling onder het "afdak achter" stond, altijd leuk bij een bestelling van een paar honderd euro nietwaar?
Ook leuk dat ze dus zomaar in je tuin rondlopen.
Ik hoorde zojuist ook een verhaal van iemand die na een maand zijn pakje "bezorgt" vond in de heg, super bedrijf dus
Bedankt voor de samples, mooie pen, grips en trainlogboek!![]()
4 whey delicious, dextro, repen, tshirt + balpen & sample allemaal weeral keurig geleverd. bueno!
bestelling ontvangen! Bedankt!
Maar het beeldje 'max squat' zat erbij, en had deadlift gevraagd
Degene waar het voor is vond het niet erg dus dat is wel oké![]()

ik heb recovery van xxl heeft hier nog iemand "problemen" jah echt probleem is het niet maar het schuimt nog al bij het mengen... iemand een oplossing?

ik heb recovery van xxl heeft hier nog iemand "problemen" jah echt probleem is het niet maar het schuimt nog al bij het mengen... iemand een oplossing?
BCAAs schuimen altijd, die lossen eigenlijk pas helemaal op na een lange tijd. Gewoon even goed agressief shaken (ook ondersteboven) dat werkt het beste.![]()
Ik heb nu 2 x getraind met Unleash, moet zeggen dat het een stuk beter werkt als No-Explode. En het is nog prima te drinken vergeleken daarmee. Binnenkort maar weer eens whey bestellen als dat spul wat ik nou heb op is, want dat is me toch smerig![]()