MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.301
Wat je moet door hebben en de rest ook is dat ik niet zit te b**chen over de sample. Als je wel kan ik nu voor de sample betalen 5? 10 of 20 euro zeg het maar, want daar gaat het mij gewoon niet om.
Het ging mij gewoon om dat ik heel graag een sampletje van WF of Super charge nog wilde proberen (ook al betaal ik ervoor). Want ik heb ik heb heel veel pre-workouts supps geprobeerd zonder effect en daarna gewoon weg gegooid.
Tjah, geef me zijn adres en krijgt die hem cadeau van mij.

Nu even terug naar de pen, waarom kreeg ik er dan GEEN?! Nou ja, laat die maar gewoon het laatste opfok partijtje zijn voor 2009, en again, wens iedereen een successvolle 2010.;)

Zelf als ik sample's wil verkopen dan kan het nog niet omdat we die gewoon weg niet hebben. Ik heb zelfs hier nog nooit een sample van supercharge gezien. ahaaa geen pen :o dat is dan wel een foutje geweest ;)

fijne jaarwisseling!

Je hoef je niet zo opgefokt te voelen. Je krijgt van mij complimenten maar je moet ook wel tegen een "stootje" kunnen. Dit is business, een houding als dit is niet nodig Renee.

Heb gevraagd voor een paar samples, die je blijkbaar niet had op dat moment (begrijp ik volkomen). Ik gaf me mening over RPM en dat het overal en bij alles gratis wordt gegeven (niet om jouw te beledigen) en dat was dat. Mooi, end of discussion, let's move on....

"Zeuren over samples", "samples zijn toch gratis" en "wees blij dat ik samples geef" en dit soort bullshit is gewoon niet nodig.

Ik bestel al jaren bij XXL en altijd al tevreden .

Moest ik in Renee zijn plaats zijn en iedereen begint mij de oren rond te zagen omdat ze de verkeerde samples krijgen , dan zou ik gewoonweg er geen meer meegeven .

Geen gezaag meer en probleem dan opgelost .

Ik vind het altijd leuk als ik een sample krijg , krijg ik een sample van iets dat ik niet wou , pech voor mij . Ik beschouw het altijd als dat ik maar moet blij zijn dat ik er krijg .

Samples meegeven is een extra , geen verplichting .

Als iemand een verkeerde sample krijgt vind ik het zelf dat hij geen recht krijgt om te zagen maar moet blij zijn dat het er een kreeg .

Het is gewoon mijn mening erover want vroeger gaven ze nooit samples en nu geven ze er wel , dusja een GRATIS EXTRA .

Yo maat, de bestelling is gisteren binnen gekomen in een perfecte staat gelijk een dag na het plaatsen van de bestelling, respect!
Wat mij wel tegen viel is de keuze van de sample (namelijk 5 pilletjes RPM). RPM wordt heel vaak gratis gegeven en dat overal, dus had ik een betere sample van jou verwacht. Bij mij is de werking van RPM gewoon nihil.
Had liever toch een sampeltje gekregen van WF, Supercharge of iets beters maar blijkbaar krijg je dat pas volgende (waarop ik ook rustig op had kunnen wachten).

Anyhow, Enjoy de jaarwisseling allemaal en HAPPY NEW FEAR!! (bedoel year haha)

als je supercharge wil, koop je supercharge, zo simpel is het

Pfff.. wat een gerel weer, ik vind dat je niet mag zeuren. Je krijgt iets gratis en dan ook nog eens zeuren wat het wel moet zijn en wat niet. Wees blij dat je wat krijgt :)

een gegeven paar mag je niet in de bek kijken is het spreekwoord toch :rolleyes:

Als je klanten alleen nog maar kunnen zeuren over de soort van sample die je weggeeft dan denk ik dat je goed bezig bent!

• #14.307
Laatst bewerkt:
Pfff.. wat een gerel weer, ik vind dat je niet mag zeuren. Je krijgt iets gratis en dan ook nog eens zeuren wat het wel moet zijn en wat niet. Wees blij dat je wat krijgt :)

een gegeven paar mag je niet in de bek kijken is het spreekwoord toch :rolleyes:

nee het is: een gegeven PAARD mag je niet in de bek kijken ;)

• #14.309
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:woot: ik heb lekker wel een pen, rene vind mij wel lievvvvv

Yo maat, de bestelling is gisteren binnen gekomen in een perfecte staat gelijk een dag na het plaatsen van de bestelling, respect!
Wat mij wel tegen viel is de keuze van de sample (namelijk 5 pilletjes RPM). RPM wordt heel vaak gratis gegeven en dat overal, dus had ik een betere sample van jou verwacht. Bij mij is de werking van RPM gewoon nihil.
Had liever toch een sampeltje gekregen van WF, Supercharge of iets beters maar blijkbaar krijg je dat pas volgende (waarop ik ook rustig op had kunnen wachten).

Anyhow, Enjoy de jaarwisseling allemaal en HAPPY NEW FEAR!! (bedoel year haha)
Totdat je betaald voor een sample moet je niet lullen vriend, wil je die sample niet gooi je em toch lekker weg. Wees blij dat je überhaupt een sample krijgt:rolleyes:.

Inderdaad belachelijk dat gezeur over die samples!Het is een extraatje wat je er erbij krijgt,je moet een gegeven paard niet in de bek schijten,euh...ik bedoel kijken!;-)

Blijkbaar zijn er ook mensen die niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is.
Ah wat leuk, veel kiddies proberen bij Renee te slijmen en indurk te maken (om wat Karma's in te halen) hoewel het probleem al lang was opgelost.

FyreFox zei:
Wat je moet door hebben en de rest ook is dat ik niet zit te b**chen over het sampltje RPM. Als je wel kan ik nu voor de sample betalen 5? 10 of 20 euro zeg het maar, want daar gaat het mij gewoon niet om.
Het ging mij gewoon om dat ik heel graag een sampletje van WF of Super charge nog wilde proberen (ook al betaal ik ervoor). Want ik heb ik heb heel veel pre-workouts supps geprobeerd zonder effect en daarna gewoon weg gegooid.
Iedereen dit stukje over het hoofd gezien? Of is het echt indruk maken om wat karma's naar binnen te slepen wat echt triest is.

als je supercharge wil, koop je supercharge, zo simpel is het
Heb ik eerder aangegeven, grote kans dat het in de vuilnisbak eindigt waar je de rest van de supps eventueel kan vinden.

Ach, verwende mensen heb je overal, maar dit soort xxxxxxxx zijn gelukkig zeldzaam.
Verwend? Ach, dan maar zo....

Letterlijk wat ik eerder heb aangegeven, zelfde bullshit herhaalt zich weer door de zelfde mensen, over and over again.

Totdat je betaald voor een sample moet je niet lullen vriend, wil je die sample niet gooi je em toch lekker weg. Wees blij dat je überhaupt een sample krijgt:rolleyes:.
Wederom, als HIJ voor de RPM sample geld moet hebben moet hie maar een prijs noemen. Een tipje voor je, probeer de rest van iemands posts te lezen en niet zo onwetend een bitchy mond openen.
Dat slijm gelul van je heb ik niet nodig gozer, gedraag je eenbeetje want je bent niet de persoon in kwestie.

Inderdaad belachelijk dat gezeur over die samples!Het is een extraatje wat je er erbij krijgt,je moet een gegeven paard niet in de bek schijten,euh...ik bedoel kijken!;-)
Nog weer zo'n hoog-begaafde opmerking. Daarop heb ik gewoon geen woorden voor want die worden blijkbaar niet begrepen hier.

Jammer dat Renee hier toch meespeelt met dit kinderachtige "kijk mij, ik sta aan jou kant" kiddies.
Dit thread is toch gereporteerd aan een mod voor wat orde.

Peace out,

Maar fyrefox waar maak jij je druk om.

Een sample is toch maar een extraatje ?

Zijn de smaken van Night Protein nieuw? of was er altijd al aardbei en chocola?
iemand ervaring met aardbei? ik begin vanille zat te worden :D

Blijkbaar zijn er ook mensen die niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is.
Ah wat leuk, veel kiddies proberen bij Renee te slijmen en indurk te maken (om wat Karma's in te halen) hoewel het probleem al lang was opgelost.

Oh broeder. :roflol:

Of ze vinden gewoon dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt?

• #14.319
@ Firefox > ik had ook gereageerd > Maar beetje klagen af en toe mag best!

Dit hele item is hier ontspoort, ik zal voortaan als ik een soortgelijke reactie heb wel via PM sturen. Want het blijkt dat het allemaal wat uit de hand loopt.

iederen weer over op de orde van de dag graag!

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

:woot: ik heb lekker wel een pen, rene vind mij wel lievvvvv

:thumbs: eigenlijk zou iedereen een pen moeten krijgen tot ze op zijn dan . Zal maandag het personeel eens toespreken dat we beter moeten opletten met inpakken ;)

Zijn de smaken van Night Protein nieuw? of was er altijd al aardbei en chocola?
iemand ervaring met aardbei? ik begin vanille zat te worden :D

Die smaken zijn er al best lang hoor en ik vind ze allen zelf beter als vanille.

Choco heb ik nu zelf thuis en laat die altijd even staan na het mengen en eet het met een lepel.

Laatst bewerkt:
Bezorgen ze op een dag als vandaag trouwens ?

Terug
Naar boven