- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok.. weet je het zeker? hier roept iedereen een D haha

Jack3d besteld
Ook Whey banaan voor een vriend, want die mag het niet bestellen van zijn oudershahahaha
Ha die renee, even een vraagje: Zou ik mijn whey rond de training kunnen vervangen voor EAS? En wat voor soort smaak kan ik verwachten, een zachte whey smaak of meer een chemische smaak zoals bijv. crack?
Zeker.
Tegenwoordige tijd -> altijd een 't'
vb. Hij rijdt, het verbetert enzovoort.
Let wel op, als het als een adjectief wordt gebruikt: verbeterde formule. Maar dat gaat meestal wel gevoelsmatig bij de meesten.
Verleden tijd -> regel van 't kofschip -> bij die letters komt er een 't', bij alle andere een 'd'
vb. Hij maakte, zij staakte enzovoort.
Je kijkt hierbij naar de infinitief, want verleden tijd van stoven is stoofde, al staat er in de stam een 'f', in de infinitief staat er een 'v' -> 'd'.
Nog een vb. leven -> Hij leeft, maar hij leefde.
Hoort de laatste letter niet bij de 't kofschip, wordt het dus een 'd'.
vb. Hij verbeterde, hij improviseerde...
Voltooid verleden tijd: hetzelfde:
vb. Hij heeft verbeterd.
Zij heeft gestaakt.
'Dt' komt enkel bij wkwn die al een 'd' in de stam hebben en enkel in de tegenwoordige tijd.
vb. antwoorden, rijden
Hij antwoordt. Hij rijdt.
![]()
Ok.. weet je het zeker? hier roept iedereen een D haha
Daar straks mijn pakketje weer ontvangen, super snelle levering weer!
Met het sample was niet helemaal gelukt René? maakt niet uit hoor, ik heb het bij de opmerkingen aangegeven dat het geen must was.
Groet
ik hoor dat we krap in de sample zitten en eigenlijk alleen whey delicious hebben nog. Meer samples pas weer volgende week.. maar is altijd afwachten.
Het kan.. als je vrij snel na de training weer een goede maaltijd eet kan het. De smaak is zeker niet zacht, het blijven aminozuren.
thanks! .. dan zit er ook een foutje op het label... nou goed.. eerst de labels maar opmaken. met een herdruk trekken we dat wel recht.
Thnx.
ps. als we gaan mierennken over spelfoutjes, http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Strong-Hooks-XXL-P675
ik denk dat er "series" bedoelt wordt ipv "serries".

aha.. maar dat is niet van ons.. dat zijn met photoshop bewerkte foto;'s van dezelfde hooks van Olimp
mss dat het in het Pools serries is![]()
Zeker.
Tegenwoordige tijd -> altijd een 't'
vb. Hij rijdt, het verbetert enzovoort.
Let wel op, als het als een adjectief wordt gebruikt: verbeterde formule. Maar dat gaat meestal wel gevoelsmatig bij de meesten.
Verleden tijd -> regel van 't kofschip -> bij die letters komt er een 't', bij alle andere een 'd'
vb. Hij maakte, zij staakte enzovoort.
Je kijkt hierbij naar de infinitief, want verleden tijd van stoven is stoofde, al staat er in de stam een 'f', in de infinitief staat er een 'v' -> 'd'.
Nog een vb. leven -> Hij leeft, maar hij leefde.
Hoort de laatste letter niet bij de 't kofschip, wordt het dus een 'd'.
vb. Hij verbeterde, hij improviseerde...
Voltooid verleden tijd: hetzelfde:
vb. Hij heeft verbeterd.
Zij heeft gestaakt.
'Dt' komt enkel bij wkwn die al een 'd' in de stam hebben en enkel in de tegenwoordige tijd.
vb. antwoorden, rijden
Hij antwoordt. Hij rijdt.
![]()
Net men betaling gemaakt.
Enig idee wanneer het geleverd zou worden.
Met de komende feestdagen zou het wel eens lang kunnen duren of niet ?
(belgië)
hey rene !
heb een uurtje geleden een bestelling geplaatst maar krijg geen bevestiging
is dit normaal of is er iets fout gegaan normaal krijg ik hem altijd gelijk ?

Bedankt voor de samples, mooie pen, grips en trainlogboek!![]()