- Waardering
- 14.131
Harde werker

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

xxl
ik ben vandaag begonnen met
unleash + eas
hier moest ik ontzettend aan wennen ( smaak )
is het misschien een idee om er een klein beetje dextrojuice aan toe te voegen

Beste XXL,
Die anti-striae producten, werken die ook als preventie of slechts voor herstel? Tijdens het trainingen 'voel' ik gewoon dat mijn huid op knappen staat. Wanneer ik dat spul erop zou smeren, zou het dan wat soepeler gaan en striae tegen gaan? Er staat namelijk niks over het gebruik van het product op de site..
Het is denk vooral de unleash die erg bitter is, komt door een bepaald ingredient. Ik zou het gewoon nemen met zo min mogelijk water, hoe meer je tevoegd hoe meer het wordt en echt lekker wordt het toch niet. Beter dus weinig water en slok weg
dan ga ik dat doen
want ik nam het nu in een beker die aanvoelde als een emmer
weinig water dus - oke bedankt
Hoeveel zijn die maatscheppen van complex carb gainer?
Die zijn gratis.
Maar er gaat ongeveer 25g in per schep.

Ja het werkt te goed
Ik heb het spul nog niet geprobeert..
Maar bij sommige mensen veranderd er niets of voelen ze niets, dus waarom er dan mee doorgaan?
Je houdt veel vocht vast en ik heb niet zo'n zin om met een dikke plofkop rond te lopen.
Ik zal zien wat het wordt.

.Dat klopt. Maar ik wil er niet helemaal opgeblazen erbij lopen.
En ze zeggen dat wat je behaald met creatine ook weer verdwijnt.
net mijn eerste bestelling geplaatst via xxlnutrition ben benieuwd
heb gekozen voor de xxl training stack met unleash, EAS en megagrow
alvast bedankt
Daarnet weer 5kg whey delicious besteld; cocos en vanille. En tevens een sample pack met alle smaken. Ik ben benieuwd! Tot nu toe de 4 smaken aarbei/banaan - cappuchino - perzik/mango en bosvruchten gehad, en inderdaad verry delicious.
Die stack is echt een knaller, weet zeker dat je tevreden bent straks.
De Delicious lijn is ook goed ontvangen, ik ben blij dat ik die lijn erbij genomen heb. De sample pack is een makkelijke manier om alle smaken te testen. We komen binnen nu en 2 maanden nog met 1-2 nieuwe smaken.

Doe maar alleen peanutbutter (mengen met choco als je snickerssmaak wilt)ik hoop chocolate peanutbutter smaak...
ot pakjes die zaterdags besteld zijn.. worden die meestal maandags of dinsdags bezorgd?
ik hoop chocolate peanutbutter smaak...
ot pakjes die zaterdags besteld zijn.. worden die meestal maandags of dinsdags bezorgd?
Doe maar alleen peanutbutter (mengen met choco als je snickerssmaak wilt)
Zaterdag besteld = maandag vóór 15.00u uit het magazijn gehaald = dinsdag bezorgd.

huppah, eerste bestelling voor dit jaar geplaatst en betaald
XXL Nutrition, BCAA Mega Caps XXL 200 caps, aantal:1, prijs: € 25.50
XXL Nutrition, ZMA XXL 160 caps, aantal:1, prijs: € 19.80
XXL Nutrition, Handdoek XXL Nutrition 1 stuk, aantal:1, prijs: € 3.95
XXL Nutrition, Tanktop XXL Nutrition 1 stuk (L), aantal:1, prijs: € 5.50
XXL Nutrition, Whey Delicious 2500 gram (Perzik - Mango), aantal:1, prijs: € 49.50
Applied Nutriceuticals, HGHup + gratis RPM 25 caps 150 caps, aantal:1, prijs: € 59.90
Doe maar alleen peanutbutter (mengen met choco als je snickerssmaak wilt)
Zaterdag besteld = maandag vóór 15.00u uit het magazijn gehaald = dinsdag bezorgd.