AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey,
Meneer Rene en rest ik heb een vraagje, ik heb nu al
2 potten ZMA van XXL gehad waarbij er 1 capsule (of 2) open
zijn gegaan.. Hierdoor smaken de pillen echt bocht, op alle pilletjes
zit nu zo een stoflaagje met poeder en dat smaakt echt verschrikkelijk..
Meer mensen hier last van?

Ik zou inderdaad EAS nemen met wat Dextrojuice. super combinatie.

Spullen zijn besteld, nog 1 vraagje: ik ben van plan de eas voor en na de training te nemen, zoals aangeraden wordt. Zal ik de dextro alleen post workout er doorheen mixen of ook pre workout? En nog iets, dextrojuice tijdens de training, is dat wat?

ik doe zelf nu wel dextrose tijdens training..
maar ik heb het even een beetje nagekeken en ik ben op het volgende gekomen:
EAS voor de training met dextrose. (kwartiertje oid)
tijdens de training water (tenzij je langer dan 2 uur traint oid.. iig lang)
na de training kan je denk ik ook wel EAS nemen, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen en dextrose kan in principe ook na de training, uiteraard niet als je in de cut bent..

ik doe zelf nu wel dextrose tijdens training..
maar ik heb het even een beetje nagekeken en ik ben op het volgende gekomen:
EAS voor de training met dextrose. (kwartiertje oid)
tijdens de training water (tenzij je langer dan 2 uur traint oid.. iig lang)
na de training kan je denk ik ook wel EAS nemen, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen en dextrose kan in principe ook na de training, uiteraard niet als je in de cut bent..

Als eerste thanks voor je antwoord.

Maar ik dacht eigenlijk dat dextrose was om je glycogeen levels weer op peil te krijgen, omdat die nogal laag zijn na het trainen. Daarom snap ik het idee van dextrose voor het trainen niet helemaal?

edit

Want in de cut hoef je je spierglycoceen niet aan te vullen?
Wat is dit voor onzin?!

Dat dacht ik dus ook

Laatst bewerkt:
Denk dat hij bedoeld dat je in de cut beter een lagere dosis van dextrose kunt pakken aangezien je niet wilt dat er teveel suikers binnenkomen.
Volledig mee eens!
Ik ben van mening dat geen enkel product 'slecht' is in een cut, aangezien alles netjes in een voedingsschema staat ;)

Rijd het TNT koerierbedrijf niet op sneeuwige dagen met gladde wegen?

Ja oke is ook wel zo in mindere mate, maar ik geloof ook dat je prima je glycogeen gehalte kan aanvullen dmv wat vast eten oid.. dextrose is geen 'must'.
daarnaast zorgt de dextrose voor de training juist dat je suikergehalte niet teveel daalt.. dus op die manier werk je het ook al tegen dat je glycogeen depletie krijgt.
maar je hebt gelijk, kan ook in de cut, maar wel in mindere mate.

Ook net mn 1ste bestellinkje van het jaar gedaan :)

Wat is dit voor onzin?!

Wat ik niet helemaal snap, je spierglycogeen vul je weer aan om te zorgen dat je cortisol niet te hoog wordt, maar door het toedienen van druivensuiker stijgt de prodcutie van het hormoon insuline. Maar insuline werkt groeihormoon weer tegen. Dus dextro na de training is overated?

Wat is dit voor onzin?!

Ik hou ontzettend van je, maar dit klopt niet helemaal. Je neemt dextrose niet om je spierglycogeen aan te vullen, je spierglycogeen is pas volledig her aangevuld als je spieren hersteld zijn, dat duurt dus minimaal 24 - 48 uur (je zogenaamde anabolic window) ;)

Dextrose veroorzaakt een insulinerespons, die direct na je training de eiwitsynthese verhoogd, dat is waarom je dextrose neemt.

Maar ik ben het wel met je eens dat dextrose ook in de cut prima kan, zolang je calorie in / calorie out verhouding negatief is zul je sowieso afvallen ongeacht wat voor voeding je eet.

Laatst bewerkt:
ben mijn wachtwoord vergeten en ik krijg geen mail van de website :@

jij maakt er meteen een probleem van hoor..:o
ik vraag het me gewoon af..
ik weet zeker dat de lemon lekker is naar mijn mening, maar ik kan me gewoon niks voorstellen bij punch en waarom zou ik het erop gokken om iets te bestellen waarvan ik niet zeker weet of ik het lekker vind terwijl ik ook lemon kan bestellen als ik zeker weet dat ik het wel lekker vind?:P
ik ben gewoon nieuwsgierig, die EAS is sowieso al onderweg..

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

En het is ook niet zo dat ik vraag of de aarbei lekker smaakt ofzo, maar ik kan me gewoon geen smaak voorstellen bij de naam 'punch'..
heb zelf altijd de punch genomen, heb me laatst een pot Lemon besteld, maar die vind ik toch wat minder van smaak, maar de pot gaat gewoon leeg dus dat is geen probleem

zelf neem ik de EAS alleen na de training, deed eerst voor/na en me herstel was echt super na een harde training, toen een tijd zonder EAS toch wel redelijk lang spierpijn, nu gaan het weer wat sneller, gelukkig

lol naja heb het nu al 2 keer ingevuld maar ik probeer het nog wel eens...
Wachtwoord vergeten

Uw gegevens zijn naar uw adres verstuurd. Klik hier om in te loggen
----
ben benieuwd of ik nu wat krijg :p

Mijn vraag was een beetje ondergesneeuwd, dus hier nog een keertje:

Ik zou inderdaad EAS nemen met wat Dextrojuice. super combinatie.

Spullen zijn besteld, nog 1 vraagje: ik ben van plan de eas voor en na de training te nemen, zoals aangeraden wordt. Zal ik de dextro alleen post workout er doorheen mixen of ook pre workout? En nog iets, dextrojuice tijdens de training, is dat wat?

• Like
Waarderingen: KEUN
ik neem dextro+EAS meestal na me training

Terug
Naar boven