- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou inderdaad EAS nemen met wat Dextrojuice. super combinatie.
Want in de cut hoef je je spierglycoceen niet aan te vullen?dextrose kan in principe ook na de training, uiteraard niet als je in de cut bent..
ik doe zelf nu wel dextrose tijdens training..
maar ik heb het even een beetje nagekeken en ik ben op het volgende gekomen:
EAS voor de training met dextrose. (kwartiertje oid)
tijdens de training water (tenzij je langer dan 2 uur traint oid.. iig lang)
na de training kan je denk ik ook wel EAS nemen, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen en dextrose kan in principe ook na de training, uiteraard niet als je in de cut bent..
Want in de cut hoef je je spierglycoceen niet aan te vullen?
Wat is dit voor onzin?!
Wat is dit voor onzin?!
Volledig mee eens!Denk dat hij bedoeld dat je in de cut beter een lagere dosis van dextrose kunt pakken aangezien je niet wilt dat er teveel suikers binnenkomen.

Wat is dit voor onzin?!
Wat is dit voor onzin?!

ben mijn wachtwoord vergeten en ik krijg geen mail van de website :@
heb zelf altijd de punch genomen, heb me laatst een pot Lemon besteld, maar die vind ik toch wat minder van smaak, maar de pot gaat gewoon leeg dus dat is geen probleemjij maakt er meteen een probleem van hoor..
ik vraag het me gewoon af..
ik weet zeker dat de lemon lekker is naar mijn mening, maar ik kan me gewoon niks voorstellen bij punch en waarom zou ik het erop gokken om iets te bestellen waarvan ik niet zeker weet of ik het lekker vind terwijl ik ook lemon kan bestellen als ik zeker weet dat ik het wel lekker vind?
ik ben gewoon nieuwsgierig, die EAS is sowieso al onderweg..
---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------
En het is ook niet zo dat ik vraag of de aarbei lekker smaakt ofzo, maar ik kan me gewoon geen smaak voorstellen bij de naam 'punch'..
ben mijn wachtwoord vergeten en ik krijg geen mail van de website :@

Ik zou inderdaad EAS nemen met wat Dextrojuice. super combinatie.
Spullen zijn besteld, nog 1 vraagje: ik ben van plan de eas voor en na de training te nemen, zoals aangeraden wordt. Zal ik de dextro alleen post workout er doorheen mixen of ook pre workout? En nog iets, dextrojuice tijdens de training, is dat wat?