AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René,

Heb je nu een specifieke datum voor wanneer NOX van Dorian Yates binnenkomt?

Binnen, erg klein potje dat jack3d en alsof moet ik zo gaan vissen voor het schepje :roflol:

Ha die renéé,

ik ben opzoek naar een supplement voor extra snel herstel, gewoon voor tijdens de bulk. Nu klinkt het logisch om voor de recovery formula te gaan, maar ik hoor ook veel goeds over EAS. Wat denk je dat ik nodig heb? En er wordt aangeraden om deze producten samen met dextro juice te nemen, zorgt dit voor een nog sneller herstel?

alvast bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.365
Weten ongetwijfeld, uit concurrentie-oogpunt zal het hier niet neergezet worden denk ik...

We zijn bezig met een appeltaart whey .. en nog een andere smaak ;)
De appeltaart whey zijn we al 2 maanden mee bezig, er zijn al 10 samples gemaakt. Het is nu bijna zoals ik wil.

René,

Heb je nu een specifieke datum voor wanneer NOX van Dorian Yates binnenkomt?

Die van yates duurt nog wel even maar ik heb een andere besteld die dezelfde formule heeft als de oude sterke NOX pump. gemaakt ook door de producent die nox maakte voor Yates.

Ha die renéé,

ik ben opzoek naar een supplement voor extra snel herstel, gewoon voor tijdens de bulk. Nu klinkt het logisch om voor de recovery formula te gaan, maar ik hoor ook veel goeds over EAS. Wat denk je dat ik nodig heb? En er wordt aangeraden om deze producten samen met dextro juice te nemen, zorgt dit voor een nog sneller herstel?

alvast bedankt!

Ik zou inderdaad EAS nemen met wat Dextrojuice. super combinatie.

snel een vraagje: die leucine ga ik waarschijnlijk volgende keer mee bestellen, maar waarom verhogen jullie het leucine gehalte niet gewoon in whey delicious?

kan zijn dat dit een domme vraag was maar wou het gewoon ff weten :)

• #14.369
snel een vraagje: die leucine ga ik waarschijnlijk volgende keer mee bestellen, maar waarom verhogen jullie het leucine gehalte niet gewoon in whey delicious?

kan zijn dat dit een domme vraag was maar wou het gewoon ff weten :)

Dat zou kunnen maar dat komt de prijs weer om de hoek, je zou van alles bij een whey kunnen doen maar niet iedereen heeft daar behoefte aan.

We houden dingen het liefste basic en daarbij losse poeders, dan kan iedereen doen wat hij wil.

Ik heb even een vraagje gezet bij de EAS.. hoe lang duurt dat ongeveer voordat er wordt geantwoord:D?
het is een heeeeul simpel vraagje..

• #14.372
zou wel mooi zijn, dan kan ik vandaag nog bestellen:)
wil het namelijk voor woensdag wel binnen hebben:P

EAS besteld in Lemon smaak..
is er iemand die wat kan zeggen over de Punch smaak??

Wat heeft dit nou met smaak te maken joh, gewoon wegslikken, die smaak boeit toch niet zo?
jij maakt er meteen een probleem van hoor..:o
ik vraag het me gewoon af..
ik weet zeker dat de lemon lekker is naar mijn mening, maar ik kan me gewoon niks voorstellen bij punch en waarom zou ik het erop gokken om iets te bestellen waarvan ik niet zeker weet of ik het lekker vind terwijl ik ook lemon kan bestellen als ik zeker weet dat ik het wel lekker vind?:P
ik ben gewoon nieuwsgierig, die EAS is sowieso al onderweg..

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

En het is ook niet zo dat ik vraag of de aarbei lekker smaakt ofzo, maar ik kan me gewoon geen smaak voorstellen bij de naam 'punch'..

dankjewel!
ga ik die hierna maar eens proberen..
Ik heb nu al de Lemon besteld..
ik had trouwens ook dextrojuice, maar ik heb nu 500 gr dextrose uit de supermarkt voor 60 cent:P vind ik even wat beter..

Terug
Naar boven