- Waardering
- 1.339
Weten ongetwijfeld, uit concurrentie-oogpunt zal het hier niet neergezet worden denk ik...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weten ongetwijfeld, uit concurrentie-oogpunt zal het hier niet neergezet worden denk ik...

René,
Heb je nu een specifieke datum voor wanneer NOX van Dorian Yates binnenkomt?
Ha die renéé,
ik ben opzoek naar een supplement voor extra snel herstel, gewoon voor tijdens de bulk. Nu klinkt het logisch om voor de recovery formula te gaan, maar ik hoor ook veel goeds over EAS. Wat denk je dat ik nodig heb? En er wordt aangeraden om deze producten samen met dextro juice te nemen, zorgt dit voor een nog sneller herstel?
alvast bedankt!
Ik zou inderdaad EAS nemen met wat Dextrojuice. super combinatie.
. Thnx!we zijn bezig met een appeltaart whey .. En nog een andere smaak
de appeltaart whey zijn we al 2 maanden mee bezig, er zijn al 10 samples gemaakt. Het is nu bijna zoals ik wil.

snel een vraagje: die leucine ga ik waarschijnlijk volgende keer mee bestellen, maar waarom verhogen jullie het leucine gehalte niet gewoon in whey delicious?
kan zijn dat dit een domme vraag was maar wou het gewoon ff weten![]()
Doe maar alleen peanutbutter (mengen met choco als je snickerssmaak wilt)
Zaterdag besteld = maandag vóór 15.00u uit het magazijn gehaald = dinsdag bezorgd.
Ik heb even een vraagje gezet bij de EAS.. hoe lang duurt dat ongeveer voordat er wordt geantwoord?
het is een heeeeul simpel vraagje..
We zijn bezig met een appeltaart whey .. en nog een andere smaak
De appeltaart whey zijn we al 2 maanden mee bezig, er zijn al 10 samples gemaakt. Het is nu bijna zoals ik wil.

kheb hem gistere besteld met Punch smaak als hij er is laat ik wel hore hoe hij smaakt.EAS besteld in Lemon smaak..
is er iemand die wat kan zeggen over de Punch smaak??
Wat heeft dit nou met smaak te maken joh, gewoon wegslikken, die smaak boeit toch niet zo?EAS besteld in Lemon smaak..
is er iemand die wat kan zeggen over de Punch smaak??
jij maakt er meteen een probleem van hoor..Wat heeft dit nou met smaak te maken joh, gewoon wegslikken, die smaak boeit toch niet zo?

ik kan me gewoon geen smaak voorstellen bij de naam 'punch'..