AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey rene heb je wel eens van iemand gehoord die no explode nam dat die
een soort van hyperventilatie aanval kreeg heb namenlijk gister de nieuwe
no explode nt op en sinds dien een rare ademhaling en benauwd gevoel?

bedankt voor de pen en het testzakje!!!

lol naja heb het nu al 2 keer ingevuld maar ik probeer het nog wel eens...
Wachtwoord vergeten

Uw gegevens zijn naar uw adres verstuurd. Klik hier om in te loggen
----
ben benieuwd of ik nu wat krijg :p

Ik had dat ook, toen las ik ergens in het klein dat je je opnieuw moet registreren als je voor een bepaalde datum al lid was geworden, ergens december vorig jaar als ik me niet vergis..
dus probeer opnieuw te registreren;)

ik ga die caffeine caps eens proberen, hoor er goede dingen over en ze kosten niks!

Ik hou ontzettend van je, maar dit klopt niet helemaal. Je neemt dextrose niet om je spierglycogeen aan te vullen, je spierglycogeen is pas volledig her aangevuld als je spieren hersteld zijn, dat duurt dus minimaal 24 - 48 uur (je zogenaamde anabolic window) ;)

Dextrose veroorzaakt een insulinerespons, die direct na je training de eiwitsynthese verhoogd, dat is waarom je dextrose neemt.

Maar ik ben het wel met je eens dat dextrose ook in de cut prima kan, zolang je calorie in / calorie out verhouding negatief is zul je sowieso afvallen ongeacht wat voor voeding je eet.

Dextro beperken tot post workout imo

ik neem dextro+EAS meestal na me training

Bedankt jongens! Wordt dus pre-workout alleen eas, post eas+dextro.

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.406
Hey rene heb je wel eens van iemand gehoord die no explode nam dat die een soort van hyperventilatie aanval kreeg heb namenlijk gister de nieuwe no explode nt op en sinds dien een rare ademhaling en benauwd gevoel?

ja dat zou best eens kunnen.. ik wordt ook wel eens akelig van een pre workout. Blijft toch raar spul. voel je je nu nog raar dan?

bedankt voor de pen en het testzakje!!!

Jij bedankt voor je order.

Ik had dat ook, toen las ik ergens in het klein dat je je opnieuw moet registreren als je voor een bepaalde datum al lid was geworden, ergens december vorig jaar als ik me niet vergis..

ahaaa dat is er aan de hand natuurlijk!

ik ga die caffeine caps eens proberen, hoor er goede dingen over en ze kosten niks!

;)

Bedankt jongens! Wordt dus pre-workout alleen eas, post eas+dextro.

Goede keuze!

Heb ook vandaag mijn eas binnen even kijken of het bevalt! De eerste keer dat ik bij XXL besteld heb.
Half uurtje tot drie kwartier voor mijn training doe ik het in mijn Weightgainer en net na mijn training met mijn creatine. Smaak is niet super maar valt mee te leven en vind ik ook niet het belangrijkste.
Ook bedankt voor de whey en de pen :thumb:

Is al bekend wanneer nox pump extreme en de nieuwe cellmass komt? lijkt me perfect om die 2 te gaan stacken.

Ga je ook nog iets doen in de vorm van spullen? (met name XXL sportbags)

• #14.410
Heb ook vandaag mijn eas binnen even kijken of het bevalt! De eerste keer dat ik bij XXL besteld heb.
Half uurtje tot drie kwartier voor mijn training doe ik het in mijn Weightgainer en net na mijn training met mijn creatine. Smaak is niet super maar valt mee te leven en vind ik ook niet het belangrijkste.
Ook bedankt voor de whey en de pen :thumb:

Ik zou het niet in je gainer doen, dan gaat de snelle opname eraan, beste even 10min voor je gainer dan is het wel opgenomen.

Is al bekend wanneer nox pump extreme en de nieuwe cellmass komt? lijkt me perfect om die 2 te gaan stacken.

Ik krijg begin volgende week precies een product (30zakjes) met de oude formule van de NOX pump van Yates en ook gemaakt door de producent die de oude NOX maakt ;) Cellmass NT komt over 2 weken.

Ga je ook nog iets doen in de vorm van spullen? (met name XXL sportbags)

Jazeker! Ik heb tassen laten maken . Compacte zwarte sporttas van canvas aanvoelend materiaal , heb net gemaild waar ze blijven.

• #14.412
Dit jaar kwam toch ook de whey hydro. bij xxl meen ik ergens gelezen te hebben in dit topic, klopt dit ?

Jazeker! Ik heb tassen laten maken . Compacte zwarte sporttas van canvas aanvoelend materiaal , heb net gemaild waar ze blijven.

Nice, ik had behoefte aan een echte sporttas dus mooi, kan ik die gelijk bij me bestelling toevoegen. (word een aardige bestelling, hehe :p)
Geen betere sporttas als 1 waar er "Bigger is Better" opstaat. :D

• #14.415
Dit jaar kwam toch ook de whey hydro. bij xxl meen ik ergens gelezen te hebben in dit topic, klopt dit ?

Ja die komt deze maand.... staat al iets van op de site. Ik verwacht in de loop van de volgende week.

edit> wordt later hoor ik net .. maar iig wel deze maand

Laatst bewerkt:
6 pack tassen

Nog iets gehoort over de 6 PACK tassen , zou echt handig zijn om naar je werk mee te nemen .

Gisteren wat adviezen gekregen in de sportschool, en last van m'n schouder (ook gekregen in de sportschool!), dus daar gaat weer een bestelling:

XXL Nutrition, Glutamine XXL 500 gr, aantal:1
XXL Nutrition, CLA Force! XXL 100 caps, aantal:1
XXL Nutrition, Glucosamine - Joint Support XXL 60 caps, aantal:1
BSN, No Xplode NT 1 zakje (Fruit Punch), aantal:2

Had niet meegekregen dat die No Xplode geen gratis samples zijn, dus vandaar dat ik ze nu zelf maar bestel ;)

haha ja klopt ik heb me opnieuw geregistreerd maar!

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Whey Isolaat + Protein 80 2x 2500 gram (Aardbei, Chocolade), aantal:1, prijs: 81.95
Olimp, Pump Express 1400 gram, aantal:1, prijs: 24.50
XXL Nutrition, Whey Delicious Sample Pack 1 pack, aantal:1, prijs: 9.95

er komt weer wat leuks mijn kant op :)

• #14.419
Nog iets gehoort over de 6 PACK tassen , zou echt handig zijn om naar je werk mee te nemen .

nope niets... rare gasten.. ze verpesten zo heel hun handel.

Gisteren wat adviezen gekregen in de sportschool, en last van m'n schouder (ook gekregen in de sportschool!), dus daar gaat weer een bestelling:

XXL Nutrition, Glutamine XXL 500 gr, aantal:1
XXL Nutrition, CLA Force! XXL 100 caps, aantal:1
XXL Nutrition, Glucosamine - Joint Support XXL 60 caps, aantal:1
BSN, No Xplode NT 1 zakje (Fruit Punch), aantal:2

Had niet meegekregen dat die No Xplode geen gratis samples zijn, dus vandaar dat ik ze nu zelf maar bestel ;)

No Xplode NT zijn ook geen samples, dat zijn doosjes die we zelf openmaken en per stuk verkopen. We zijn denk de enige shop die dit doet net als met de repen.

Samples van andere merken hebben we alleen als we die krijgen en dan staat er ook op not for sale ;)

Laatst bewerkt:
No Xplode NT zijn ook geen samples, dat zijn doosjes die we zelf openmaken en per stuk verkopen. We zijn denk de enige shop die dit doet net als met de repen.

Bij een sample staat er ook op not for sale ;)
Dat wist ik dus niet ;)
Ach, doe mij maar 2 stuks om uit te proberen... hoor er goede verhalen over.

Terug
Naar boven