Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.461
Een PWO supp wordt hard aan gewerkt ;-)

Ff een gekscherend idee jongens.
Het is natuurlijk top dat XXL zijn assortiment gaat uitbreiden.
Ik zou wel eens van jullie het volgende willen weten;
Als jullie 1 product mochten toevoegen in het assortiment van XXL, welke zou dit zijn. Dus dit product zou dan onder de naam XXL verkocht worden.
En wie weet,als er bij een bepaalde product een grote vraag naar is dat XXL het voor ons gaat ontwikkelen:rocknana: (zou wel gaaf zijn)
Laat ik beginnen:

Een volwaardig PWO product.
Dus een combi van Vitargo / Whey / glutamine / creatine.
Een product waar je je herstel mee kunt versnellen.

Who's next's?

Euuhhhh:scratch:...Tryptofaan:D, dat gaat de komende tijd echt herontdekt worden. In de jaren tachtig werd er al mee gewerkt door verschillende pro's, die er cycles mee deden. Heb zelf begin jaren negentig enkele malen op het programma gehad en was errruggg lekaaahhh:D.

Ga ASAP 1 kg whey shake bestellen, Mischien wat DBB Korting? :D

1kg hoelang doe jij daar mee? Bij mij is dat in een paar weken op :p

Ik ga zelf in de loop van de week mijn eerste (grote) order plaatsen op xxl omdat ik zulke goede dingen hoor. Op mijn lijstje staat iig 10kg Whey en Kre-alkalyn caps. Iemand nog tips van iets wat ik niet kan laten liggen nu ik toch een zooi € kwijt ben

1kg hoelang doe jij daar mee? Bij mij is dat in een paar weken op :p

Ik ga zelf in de loop van de week mijn eerste (grote) order plaatsen op xxl omdat ik zulke goede dingen hoor. Op mijn lijstje staat iig 10kg Whey en Kre-alkalyn caps. Iemand nog tips van iets wat ik niet kan laten liggen nu ik toch een zooi € kwijt ben

Een paar weken? Soh, zuinig mannetje. Ik doe een paar weken met 5 kg.

op zaterdag verzenden jullie zeker niet ofwel?
naja..dan maar wachten tot maandag :P

nu jullie toch jullie assortiment aan het uitbreiden, is er een kans dat er ook soja eiwit in het assortiment komt? (naturel smaak? :D )
en caffeine?
en mocht de beta alanine in het assortiment komen, komt l-histidine dan ook?

en is het ook mogelijk om samples van de protein 80 smaken te bestellen? kwa drinken ben ik echt een fijnproever en van veel shakes moet ik gewoon kotsen, nu heb je me op een meet een keer verteld hoeveel aandacht jullie aan de smaken besteden, maar... smaken verschillen he ;)

dit was mijn vragenlijstje voor vandaag ;) alvast bedankt voor uw reactie :D

Gr Rich

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.474
He Rich,

We krijgen een hele bulk nieuwe supps de komende maand.

1> samples tjaa.... denk niet dat we die gaan krijgen..
2> Caffeine hebben we > Booster
3> l-histidine > wat doet het precies?
4> beta alanine > we komen wel met andere creatine.. dit moet ik nog eens bekijken of het goed is en iets toevoegd..

René

He Rich,

We krijgen een hele bulk nieuwe supplementen de komende maand.

1> samples tjaa.... denk niet dat we die gaan krijgen..
2> Caffeine hebben we > Booster
3> l-histidine > wat doet het precies?
4> beta alanine > we komen wel met andere creatine.. dit moet ik nog eens bekijken of het goed is en iets toevoegd..

René
hey, bedankt voor de snelle reactie (zo laat in de avond nog ;) )

l histidine word meestal gebruikt in combinatie met beta alanine, deze 2 amino's verhogen de concentratie carnosine in de spiervezel waardoor je minder snel verzuurd raakt, soort van creatine dus (ook van dezelfde uitvinder ;)) in amerika beginnen deze supps steeds populairder te worden, maar in nl hoor je er nog weinig van.

caffeine kijk ik morgen ff op me pc (zit nu ff op pda :P )

jammer van die samples, dan koop ik eerst wel wat potten van 750 gr :P

en soja eiwit? enige kans dat jullie dat krijgen?

gr rich

omdat het begin december is...nieuwe sups vanaf januari of end decmeber?

Iemand die ervaring heeft met: XXL no nonsense nutrition

Van de AM versie vind ik de dosering hoeveelheid een beetje onduidelijk omschreven. Althans ik kan er niet goed uit opmaken hoeveel ik nou moet innemen. Iemand die dit duidenlijk kan uitleggen?

vanavond hier weight gainer bestellen, broer betaald :D

ikke heb net 10kg whey vanille en 10kg pro80 vanille besteld :D kan er weer ff tegenaan :D

Terug
Naar boven