- Waardering
- 4.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ff een gekscherend idee jongens.
Het is natuurlijk top dat XXL zijn assortiment gaat uitbreiden.
Ik zou wel eens van jullie het volgende willen weten;
Als jullie 1 product mochten toevoegen in het assortiment van XXL, welke zou dit zijn. Dus dit product zou dan onder de naam XXL verkocht worden.
En wie weet,als er bij een bepaalde product een grote vraag naar is dat XXL het voor ons gaat ontwikkelen(zou wel gaaf zijn)
Laat ik beginnen:
Een volwaardig PWO product.
Dus een combi van Vitargo / Whey / glutamine / creatine.
Een product waar je je herstel mee kunt versnellen.
Who's next's?
...Tryptofaan
, dat gaat de komende tijd echt herontdekt worden. In de jaren tachtig werd er al mee gewerkt door verschillende pro's, die er cycles mee deden. Heb zelf begin jaren negentig enkele malen op het programma gehad en was errruggg lekaaahhh
.
1kg hoelang doe jij daar mee? Bij mij is dat in een paar weken op
Ik ga zelf in de loop van de week mijn eerste (grote) order plaatsen op xxl omdat ik zulke goede dingen hoor. Op mijn lijstje staat iig 10kg Whey en Kre-alkalyn caps. Iemand nog tips van iets wat ik niet kan laten liggen nu ik toch een zooi € kwijt ben
Ga ASAP 1 kg whey shake bestellen, Mischien wat DBB Korting?![]()

Korting op 23 euro?
Vraag anders een 2de pot gratis![]()
als ik jou was zou ik gewoon 10kg gratis vragen inruil voor wat positieve posts op het forum!
Zodra het er is wil ik de eerste zijn die het besteld en er een revieuw over schrijft.
Keep up the good work.![]()

op zaterdag verzenden jullie zeker niet ofwel?
naja..dan maar wachten tot maandag![]()
)
alvast bedankt voor uw reactie 
hey, bedankt voor de snelle reactie (zo laat in de avond nogHe Rich,
We krijgen een hele bulk nieuwe supplementen de komende maand.
1> samples tjaa.... denk niet dat we die gaan krijgen..
2> Caffeine hebben we > Booster
3> l-histidine > wat doet het precies?
4> beta alanine > we komen wel met andere creatine.. dit moet ik nog eens bekijken of het goed is en iets toevoegd..
René
)
) in amerika beginnen deze supps steeds populairder te worden, maar in nl hoor je er nog weinig van.
)
omdat het begin december is...nieuwe sups vanaf januari of end decmeber?