MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René kan ik de Nitrix en Cellmass 's morgens samen nemen op nuchtere maag of heeft de één invloed op de ander?

Heb de berucht 4 kg bestelling whey delicious maar eens gedaan - voornamelijk fruitsmaakjes dit keer.
Hoop dat de e-mail naar info@... ook goed aan is gekomen, bezorging komt anders zo rot uit... (en de buurvrouw wordt ondertussen knettergek van me)

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.663
René kan ik de Nitrix en Cellmass 's morgens samen nemen op nuchtere maag of heeft de één invloed op de ander?

Die kunnen prima samen, geen probleem.

Heb de berucht 4 kg bestelling whey delicious maar eens gedaan - voornamelijk fruitsmaakjes dit keer.
Hoop dat de e-mail naar info@... ook goed aan is gekomen, bezorging komt anders zo rot uit... (en de buurvrouw wordt ondertussen knettergek van me)

Dat zien ze dan maandag wel die email.. wordt in het weekend niet naar gekeken. ;)

René ik heb ff 2 vraagjes over de Zero Lactose Protein.

1- Hoe zijn de verhoudingen van de verschillende proteïnen?
2- Is de snelheid van de opname te vergelijken met Isolaat of gewone Whey of misschien wel geen van beide?

zag iemand met xxl hoody lopen vandaag

• #14.668
René ik heb ff 2 vraagjes over de Zero Lactose Protein.

1- Hoe zijn de verhoudingen van de verschillende proteïnen?
2- Is de snelheid van de opname te vergelijken met Isolaat of gewone Whey of misschien wel geen van beide?

Ingrediënten:
Vanille
: Albumine poeder, collageen hydrolisaat, soja eiwit,

Dus in die volgerde van grootte.. soja is 20%. Ik durf niet precies te zeggen hoe snel de opname is. Een deel van het hydrolisaat zal wel snel opgenomen worden maar niet zo snel als dat je los hydrolisaat neemt.

zag iemand met xxl hoody lopen vandaag

:D waar zag je die?

In de sportschool, was een grijze

Die XXL tanktops, heb je die ook in 't wit of alleen zwart?

Ingrediënten:
Vanille
: Albumine poeder, collageen hydrolisaat, soja eiwit,

Dus in die volgerde van grootte.. soja is 20%. Ik durf niet precies te zeggen hoe snel de opname is. Een deel van het hydrolisaat zal wel snel opgenomen worden maar niet zo snel als dat je los hydrolisaat neemt.
?

Bedankt, dus door het albumine (ei-eiwit) poeder is de opname niet supersnel waardoor het ook geschikt is om gewoon overdag als aanvulling op m'n maaltijd te nemen.

Ik ga de;
- Whey Delicious (bosvruchten 1000g)
- Shakebeker (0,7L)

Bestellen.. maar rené, zitten hier toevallig extra's bij? (Zonee; zou er toevallig iets extra's bij kunnen? Kleine sample ofzo.)

Bvd.

• #14.674
Citaat:
Origineel gepost door AceKing [Afbeelding niet meer beschikbaar]
René,

Hier weer je NOX stalker. Heb je nog iets gehoord?
Waar ga je hem eigenlijk plaatsen op je site, gewoon te vinden onder NOX?

Ik krijg maandag-dinsdag een product met de oude NOX Formule 30 zakjes.

René, al wat binnen ;). Of wordt het echt EIND januari zoals op de website staat? :(

Ook mijn spul ontvangen 2x whey protein instant. Ook nog met sample van delicious erbij erg lekker mijn complimenten. Jammer vind ik alleen dat ik tot nu toe na wat graaf werk nog steeds geen maatschep heb gevonden. Ik gebruik tot ik hem heb wel de lepel.

Kopen? heb er wel een aantal :D

Terug
Naar boven