djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik ben benieuwd, kijk er al een tijdje naar uit en houd dit topic ook al best lang in de gaten, echter is dit volgens mij pas mijn eerste postIk verwacht vandaag of morgen een product met exact de zelfde formule als de oude nox pump![]()
En ik wil vandaag of morgen graag een nieuwe pre workout bestellen
Het zit namelijk zo. Ik train meestal 5x per week, dus ik koop meestal 2 pre workouts en wissel deze dan af. Onlangs maar voor de No Xplode NT gegaan om te kijken in hoeverre die veranderd was vergeleken met de oude versie. Vorige maand was mijn pot Crack op geraakt, vorige week mn Supercharge en Unleash heb ik uitgeleend aan een trainingsmaat. Anders moet ik weer aan de Supercharge (altijd goed spul), maar wil graag iets nieuws proberen. Heb nog een paar zakjes No Xplode NT gelukkig, dus deze week red ik het nog wel als het goed is.
Over No-Xplode gesproken, moet je nou twee zakjes in een keer nemen of maar 1 zakje? Ik vind het wel een beetje raar op de label staan. Ik heb de doos niet bij de hand, maar in mijn beleving staat iets in de trant van ''Neem zakje 30-45min voor training, en na 2 uurtjes weer een zakje..'' Maar wat is de reden dan om pas na 2 uurtjes een tweede in te nemen?
Verder allemaal top spul en service bij XXL, geef maandelijks een vermogen uit, wat de postbode en mijn ouders vast niet zo op prijs stellen
Maar goed, als dat 'Nox pump' product binnen komt kan je deze week weer een bestelling van me verwachten, met waarschijnlijk nog whey delicious, mega grow en tanktops! (zitten heerlijk trouwens)

. Of wordt het echt EIND januari zoals op de website staat?