MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik zou het echter niet combineren, ik heb gistere me 1e dosis genomen
400ml 20gr eas,20gr dextro, 2 scoops NOS, en dat was best smerig.

net me 2e dosis genomen (van de laadfase) genomen met een slok punica, en ging me makkelijk weg als gister, ik ga nu na de training EAS+Dextro nemen, en ik wil eigenlijk een klein flesje met me NOS erin mee meenemen, de smaak is echt overheersend van de NOS-Ether.
succes, ben benieuwd hoe het voor jou gaat werken

Ik heb NOS Ether vandaag voor het eerst gebruikt. Direct na het trainen heb ik 2 scoops (16,5 gr.) NOS genomen + 12 gram Dextrojuice + 10 gram Amino's i.c.m. 250 ml water. (klein bekertje :D)

Tot mijn verbazing was het eigenlijk best lekker :p

Morgenochtend ga ik 1 scoop met water nemen, ben benieuwd of ik het dan ook nog lekker vind haha.

Jij ook succes trouwens ;)

---------- Toegevoegd om 01:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:57 ----------

Omdat er binnenkort een fruittekort gaat ontstaan: past niet in nieuwe schema.
(moet van begeleider)

Waarom mag je geen fruit in je schema van je begeleider? Lijkt me een beetje overdreven tenzij je in een wedstrijdvoorbereiding zit oid.
Neem aan dat je het tekort aan vitamine wel compenseert met een goede doses groente?

(Sorry voor het offtopic gaan René ;))

Laatst bewerkt:
Waarom mag je geen fruit in je schema van je begeleider? Lijkt me een beetje overdreven tenzij je in een wedstrijdvoorbereiding zit oid.
Neem aan dat je het tekort aan vitamine wel compenseert met een goede doses groente?

(Sorry voor het offtopic gaan René ;))
Zo'n 600 gram groente per dag idd... en de tip extra vitamine C te nemen.

Rene, komen de sporttassen vandaag nog op internet? Wil vandaag ff een bestelling doen, maar zie nog niks op de site staan

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.624
Track and trace op pakketjes die binnen 24 binnen zijn:D.

Zo dacht ik er ook altijd over, maar we krijgen er best veel mail en telefoon over. En om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen gaan we nu toch die barcodes verstrekken. Dan zijn we ook minder tijd kwijt aan mail en telefoongesprekken en daarbij is het ook een stukje service .

of een half 'klein glas' met een of ander sapje, moet nog experimenteren met water. ik vond het trouwens een beetje pittig smaken (heel raar) toen ik het met me EAS,Dextro had gemengt, in 400ml water.
deed 400ml omdat ik normaal 250 a 300ml water gebruikt voor EAS en Dextro.

Maar de smaak was vandaag wel te doen, en je raakt er zowiezo aan gewent, ik plaats na deze creatine even een review.

Van de Crea-Force Capsules was ik 6KG bij gekomen, waarvan ik 5KG van hebben behouden en intussen weer 3KG erbij ben gekomen.
nu met NOS hoop ik weer een aantal KG's mee te pakken.

zo dat zijn bijna ongeloofelijke resultaten :eek: zelf ook maar eens pakken dan hahah.. succes!

Volgens jou kan je NOS Ether dus gewoon samen met Recovery Formula in 1 shake drinken? Ik ga morgen beginnen met NOS Ether (werkt goed die 25% korting zo te zien haha, iedereen aan de NOS Ether).
Op de verpakking van NOS Ether staat echt meerdere malen dat je het niet met protein shakes of eten moet nemen. Volgens jou kan het met aminozuren dus gewoon prima?

Bedankt weer voor de vlotte levering!

Ja dat kan prima samen , EAS vertraagt de opname niet namelijk een proteine wel.

Ik zou de Muscletech Pre & Post Workout Stack eens willen uitproberen . Wat voor soort proteïne kan ik hierbij nog het best bestellen . ( te groot aanbod :D )

Doel: nog twee maand (zwaar) clean bulken ;)

Maakt niet zoveel uit , ik zou voor whey delicious gaan zelf :D

René, heb je ook vitamine C in je assortiment? (Misschien kijk ik er overheen)

Niet van XXL wel van NOW C1000 met rozebottel.

de smaak van de whey is echt over the top, verhoudingen zijn wel goed

Wat bedoel je precies? Vind je de smaak goed of slecht?

Rene, komen de sporttassen vandaag nog op internet? Wil vandaag ff een bestelling doen, maar zie nog niks op de site staan

Nee vandaag nog niet.. ze liggen op schiphol moet vandaag de invoerrechten betalen en de tassen komen dan maandag of dinsdag hier.

zo dat zijn bijna ongeloofelijke resultaten :eek: zelf ook maar eens pakken dan hahah.. succes!
en dat desondanks een verkeerde inname van de capsules, ik nam maar 3 capsules op een dag ipv 9.
ik heb dus echt een aantal maanden met de pot gedaan.

ik laat het wel weten hoe NOS-Ether voor me werkt;)

Hey,

Ik had al een mail gestuurd maar nog geen antwoord. Ik wil graag een bestelling plaatsen alleen morgen ben ik rond 12 uur niet thuis, aangezien dan de postbode komt. Is het mogelijk dat jullie kunnen aangeven dat de bezorger rond 14:00 / 16:30 kan komen ?

• #14.628
Hey,

Ik had al een mail gestuurd maar nog geen antwoord. Ik wil graag een bestelling plaatsen alleen morgen ben ik rond 12 uur niet thuis, aangezien dan de postbode komt. Is het mogelijk dat jullie kunnen aangeven dat de bezorger rond 14:00 / 16:30 kan komen ?

de bezorger heeft een vaste route dus dat zal niet gaan. plak een briefje op de deur anders.

Hehe ik heb even geregeld dat de buren het voor mij aannemen dus dan vul ik hun adres wel even in.

Vandaag weer 2 potten XXL Whey Pro Instant binnengekregen. Kan ik voorlopig weer mee vooruit :brew:

Suppjes zijn weer binnen Rene, bedankt!:thumbs::hello:

bij mij is t ook weer binnen!gistr om 3 uur besteld,helemaal top!

maar vraagje heb de Cellmass & No-Xplode Stack.hoeveel moet ik van beide innemen?want bij de celmass staat er niet bij hoeveel maatscheppen ofzo..

groeten

• #14.634
Vandaag weer 2 potten XXL Whey Pro Instant binnengekregen. Kan ik voorlopig weer mee vooruit :brew:

:thumbs:

Suppjes zijn weer binnen Rene, bedankt!:thumbs::hello:

:thumbs:

bij mij is t ook weer binnen!gistr om 3 uur besteld,helemaal top!

:thumb:

maar vraagje heb de Cellmass & No-Xplode Stack.hoeveel moet ik van beide innemen?want bij de celmass staat er niet bij hoeveel maatscheppen ofzo..

groeten

Ik weet het zo niet uit mijn hoofd maar ik zou precies de aanwijzingen volgen die op de pot staan. Dan moet het goed komen. Of staat het daar niet duidelijk op?

• #14.635
We hebben nu een week lang een aantal supplementen van MuscleTech in de aanbieding. Zo zullen er elke week andere merken of supplementen in de aanbieding zijn. Vorige week GetDiesel en nu dus MuscleTech.

• #14.637
Wanneer gaat XXL in de aanbieding? :)

Over welk merk wanneer in de aanbieding gaat doe ik geen enkele uitspraak ;)

vaak weten we het zelf ook niet tot een dag van tevoren, ik denk dat we wel in het vervolg de acties van dinsdag tot dinsdag laten lopen dat komt wat beter uit ook logistiek.

Laatst bewerkt:
Eerst hadden jullie toch HOT-ROX (merk: Biotest)?

Ik vroeg me af of die ooit nog terugkomen (en het liefste HOT-ROX Extreme), een maat heeft die een keer gebruikt (besteld uit usa) en was daar heel erg over te spreken. Wilt Biotest niet verkopen aan andere bedrijven of is er iets met rechten...? Het viel me op dat er in heel veel (Nederlandse) winkels geen of bijna geen Biotest supplementen staan :(

edit: tevens zoek ik een pre-workout, heb gelezen dat Crack! binnenkort weer besteld kan worden (toch?) en twijfel dus eigenlijk tussen dat en Unleash V2, of raad je (of iemand anders) me een andere aan?

Laatst bewerkt:
  • #14.639
Eerst hadden jullie toch HOT-ROX (merk: Biotest)?

Ik vroeg me af of die ooit nog terugkomen (en het liefste HOT-ROX Extreme), een maat heeft die een keer gebruikt (besteld uit usa) en was daar heel erg over te spreken. Wilt Biotest niet verkopen aan andere bedrijven of is er iets met rechten...? Het viel me op dat er in heel veel (Nederlandse) winkels geen of bijna geen Biotest supplementen staan :(

edit: tevens zoek ik een pre-workout, heb gelezen dat Crack! binnenkort weer besteld kan worden (toch?) en twijfel dus eigenlijk tussen dat en Unleash V2, of raad je (of iemand anders) me een andere aan?

We zijn ermee gestopt omdat er weinig vraag naar was, Crack komt eind januari weer. Maandag of dinsdag krijg ik wel een Pre workout met dezelfde formule zoals NOX Pump van Yates. dat is ook een aanrader.

Rene,

Ik moet even mijn beklacht doen over whey delicious. Ik drink het nu op willekeur en de pot gaat veelt te snel leeg.. Daar moet je mensen voor waarschuwen! ;)

Hebben jullie blends met langzamere eiwitten welke dezelfde smaak hebben?

Terug
Naar boven