MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.641
Rene,

Ik moet even mijn beklacht doen over whey delicious. Ik drink het nu op willekeur en de pot gaat veelt te snel leeg.. Daar moet je mensen voor waarschuwen! ;)

Hebben jullie blends met langzamere eiwitten welke dezelfde smaak hebben?

:D een waarschuwing op de pot haha.. ik ga er over nadenken ;)

We krijgen over een maand ongeveer een nieuwe blend die een stuk beter smaakt. Maar dat worden de 4 standaard smaken.

Waarschijnlijk dus ook vanillie (samen met banaan, choco en aardbei)
Maar gaan die net zo smaken als de whey delicious?

• #14.643
Waarschijnlijk dus ook vanillie (samen met banaan, choco en aardbei)
Maar gaan die net zo smaken als de whey delicious?

Niet net zo.. dat zal niet gaan omdat er proteines inzitten die een andere structuur hebben . Maar de smaak is wel zeer goed.

Het gaat wel komen van dezelfde producent als whey delicious. We hebben veel tijd gestoken in de ontwikkeling hiervan. Je kan zomaar wat proteines bij elkaar gooien en klaar. Maar we hebben hier echt gezocht naar een ideale ingredienten in een optimale verhouding. Het wordt een mooi product maar duurt nog wel een maand voor het er is.

ben benieuwd rene, blends zijn ideaal voor overdag alleen de van de meeste is de samenstelling of niet super of "onbekend" (dan staan er alleen ingredienten in maar geen hoeveelheden, dus er staat bijvoorbeeld Micellar Casein maar niet hoeveel)
ik denk dat een goede blend goed zal verkopen!

• #14.645
ben benieuwd rene, blends zijn ideaal voor overdag alleen de van de meeste is de samenstelling of niet super of "onbekend" (dan staan er alleen ingredienten in maar geen hoeveelheden, dus er staat bijvoorbeeld Micellar Casein maar niet hoeveel)
ik denk dat een goede blend goed zal verkopen!

Klopt.. je kan aan de volgorde van de ingredienten wel zien van welke soort er het meeste inzit, dat zijn voorschriften. Althans wij houden ons daaraan.

Ik ga denk de exacte samenstelling ook niet bekend maken dan geven we de hele receptuur weg. Er is meer bij komen kijken dan zomaar wat proteines bij elkaar gooien.

ik begrijp wat je bedoelt, wanneer je dat erbij zet ligt het binnen de kortste keren in alle shops met een andere naam terwijl jij er tijd geld en moeite in gestoken hebt.
maar ik geloof er in dat de samenstelling goed is net als de rest van de eigen lijn!

Ik vind de smaak te sterk, ik ben de whey van MdoubleYou gewend en die smaak bevalt me beter. Desalniettemin ben ik sinds een paar maanden toch op de whey van XXL overgestapt.

Goed spul!
Zie goede resultaat bij.
Heb mooie trainings jack bij gekregen.

iedereen die aardig is op dit forum krijgt een jack van rene, ik vraag me af of jij er al een hebt?

Spullen binnen. Nu whey delicious vanille proberen, 1e pot was Aardbei - banaan, wat mij betreft een aanrader. Toch nieuwsgierig naar de andere smaken

Shirt ziet er trouwens netjes uit. Bedankt Rene :D

Ik heb net mijn beide potten whey delicious op, moet zeggen dat ik bosvruchten erg goed vond en appel iets minder (beetje smaakloos)

Vandaag maar meer besteld

• #14.653
iedereen die aardig is op dit forum krijgt een jack van rene, ik vraag me af of jij er al een hebt?

:windup:

Spullen binnen. Nu whey delicious vanille proberen, 1e pot was Aardbei - banaan, wat mij betreft een aanrader. Toch nieuwsgierig naar de andere smaken

Shirt ziet er trouwens netjes uit. Bedankt Rene :D

ok mooi!

Ik heb net mijn beide potten whey delicious op, moet zeggen dat ik bosvruchten erg goed vond en appel iets minder (beetje smaakloos)

Vandaag maar meer besteld

Ik vind zelf appel wel lekker en bosvruchten weer minder :D

Net ook het proefzakje appel open gemaakt. Zeker lekker! Deed me wel denken aan die zure snoepmatjes.:p

Yo Rene,

Ik keek even naar Green Magnitude (39,90) en White Flood (44,90) en dan zag ik een SUPER AANBIEDING! van GM en WF in 1 voor (84,90)

Maar eeuh, wat is er speciaal aan dan? Je bent zelfs bijwijze van spreken goedkoper uit wanneer je ze apart koopt (84,80).....

En zijn er nog samples te krijgen van de Controlled Labs spullen?

Thank ya,

Laatst bewerkt:
  • #14.656
Yo Rene,

Ik keek even naar Green Magnitude (39,90) en White Flood (44,90) en dan zag ik een SUPER AANBIEDING! van GM en WF in 1 voor (84,90)

Maar eeuh, wat is er speciaal aan dan? Je bent zelfs bijwijze van spreken goedkoper uit wanneer je ze apart koopt (84,80).....

En zijn er nog samples te krijgen van de Controlled Labs spullen?

Thank ya,

prijzen los zijn ver gezakt... zo ver dat de stack niet meer goedkoper is zal zo even de prijs bekijken

Ik vind de smaak te sterk, ik ben de whey van MdoubleYou gewend en die smaak bevalt me beter. Desalniettemin ben ik sinds een paar maanden toch op de whey van XXL overgestapt.

Cool, ik heb dit woord nog nooit serieus gebruikt zien worden.

Terug
Naar boven