Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hey XXL

ik heb wel even een vraagje,

Kun je als je savond's tryptofaan neemt laten we zeggen 45 min voor slapen,

en daarna voor het slapen zo'n 40 min na inname tryptofaan ook kwark nemen,
of een shake?

Aangezien ik op dit forum heb gelezen dat kwark de werking ervan kan verpesten,

dit namenlijk omdat het anders heel mijn voedingsschema in de war gooit,
maar het toch een keer wil proberen,

Nou is mijn 2de vraag,

rond 9uur savonds ben ik meestal klaar met trainen meestal direct erna neem ik nog mijn kh's eiwitten, crea, en dus 15 min later zou ik Tryptofaan willen nemen,

dat is dus een tijdsverschil van 15 min... is dit te weinig om het zijn werk te laten doen?

hey XXL

ik heb wel even een vraagje,

Kun je als je savond's tryptofaan neemt laten we zeggen 45 min voor slapen,

en daarna voor het slapen zo'n 40 min na inname tryptofaan ook kwark nemen,
of een shake?

Normaal gezien moet die tryptofaan dan allang zijn opgenomen en kan je shake of kwark geen kwaad meer

Rene is er niet iets zoals supplementen ruilen mijn 2kg optimum voor 1kg whey delicious ik heb echt een hekel aan de smaak die ik nu heb :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.724
René,

Vandaag is het woensdag ;) NOX in stock?

• #14.727
Heb gebeld met de leverancier en die komt het vrijdag bregen. dus weer 2 dagen later.

Pff, volgens mij is het vanaf begin oktober al telkens verschoven, nu echt op vrijdag? Krijg je meteen een enorme hoeveelheid of is het schaars?

Ik heb een tijdje geleden een fles clear shot 3x concentrate van E-pharm besteld maar ik zie nergens een houdbaarheid datum staan ?

Weet jij de houdbaarheid van de fles René ?

Nog geen foto gezien van de tas, al binnen? Heb je misschien al een foto gemaakt?

Net een bestelling geannuleerd omdat ik internetprobs had met het direct betalingsgedeelte met bank contact.

Kan ik gewoon aanvinken 'vooruit betalen via bank' en vervolgens zonder die pop-up, maar via de website van mn bank het bedrag overschrijven, als ik het opnieuw probeer?

Heb dus net vanochtend mijn bestelling gedaan... :(

Even wat anders René, weet je dat ik bijna vader ben geworden door jou! :roflol:

Bij een eerdere bestelling kreeg ik een UNLEASH V2 sample. Helaas sloeg het niet echt aan (ben niet gevoelig voor dit soort producten) en merkte er niet veel van... tot ik naar bed ging. Ik heb echt tot 3 uur wakker gelegen, ik voelde geen pomp, energie of drive maar had gewoon totaal geen slaap meer. Anyway, toen mijn vriendin er voor de zoveelste keer uit ging om te plassen zij ze ''en nu ga ik je zo moe maken, dat je morgen de hele dag door slaapt!''

(...)

De volgende ochtend realiseerde ze zich tot onze schrik dat ze geen anticonceptiemiddel had gebruikt.. (whoops). Toch maar even naar de huisarts gegaan en getest, gelukkig niks aan de hand maar voor hetzelfde geld was ik nu papa. Als je gewoon Whey delicous had mee gestuurd had ik (precies die nacht dat zij de pil vergeten was) waarschijnlijk gewoon geslapen en was er niks gebeurt ;)

(geen geintje)

Als het een jongen geworden was, had ik hem zeker weten René genoemt :thumbup:

Even wat anders René, weet je dat ik bijna vader ben geworden door jou! :roflol:

Bij een eerdere bestelling kreeg ik een UNLEASH V2 sample. Helaas sloeg het niet echt aan (ben niet gevoelig voor dit soort producten) en merkte er niet veel van... tot ik naar bed ging. Ik heb echt tot 3 uur wakker gelegen, ik voelde geen pomp, energie of drive maar had gewoon totaal geen slaap meer. Anyway, toen mijn vriendin er voor de zoveelste keer uit ging om te plassen zij ze ''en nu ga ik je zo moe maken, dat je morgen de hele dag door slaapt!''

(...)

De volgende ochtend realiseerde ze zich tot onze schrik dat ze geen anticonceptiemiddel had gebruikt.. (whoops). Toch maar even naar de huisarts gegaan en getest, gelukkig niks aan de hand maar voor hetzelfde geld was ik nu papa. Als je gewoon Whey delicous had mee gestuurd had ik (precies die nacht dat zij de pil vergeten was) waarschijnlijk gewoon geslapen en was er niks gebeurt ;)

(geen geintje)

:roflol:

(...)

(geen geintje)

En je vindt het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld. Prachtig! :D

• #14.735

Pff, volgens mij is het vanaf begin oktober al telkens verschoven, nu echt op vrijdag? Krijg je meteen een enorme hoeveelheid of is het schaars?

Hij zegt ze te komen brengen vrijdag, dus ik ga ervan uit dat het zo zal zijn. Heb er best wel wat ingekocht.

Ik heb een tijdje geleden een fles clear shot 3x concentrate van E-pharm besteld maar ik zie nergens een houdbaarheid datum staan ?

Weet jij de houdbaarheid van de fles René ?

10-2012

Nog geen foto gezien van de tas, al binnen? Heb je misschien al een foto gemaakt?

Die komen denk ook vrijdag, ze zijn wat sloom met inklaren.

Net een bestelling geannuleerd omdat ik internetprobs had met het direct betalingsgedeelte met bank contact.

Kan ik gewoon aanvinken 'vooruit betalen via bank' en vervolgens zonder die pop-up, maar via de website van mn bank het bedrag overschrijven, als ik het opnieuw probeer?

Ja maak beste even een nieuwe bestelling aan.

(...)

(geen geintje)

Ik vind het een prachtig verhaal! hahaha ;)

Pakketje is bezorgd, alles zit er in! :D

...kunnen jullie de volgende keer de doos beter dichtplakken? Tape liet wat los (doos was niet tot de rand gevuld), waardoor je in principe met je hand er makkelijk in kon en de kleinere verpakkingen er makkelijk uit zou kunnen halen. Is waarschijnlijk niet gebeurd, of je moet er meer samples dan alleen RPM in gedaan hebben?

Echt waar kerels ff serieus zonder zever nu en probeer echt niet te overdrijven maar: XXLNutrition is echt de beste shop dat er momenteel is in de Benelux in terms of levering en antwoorden op je bb vragen, doelen etc. Mijn bestelling heb ik gekregen binnen de 2 dagen en ja ik woon zelf in België, als ik van een belgische shop bestel duurt het meestal een volledige week voordat ik mijn spullen krijg. Ben zeer tevreden over de service René, keep up the good work en nu nog hopen dat de gear zijn werk gaat doen maar ik heb er vertrouwen in! Dus mensen al je bb supplementen bestel je beter bij de René en ben bloed serieus :D

Greets,

- Muayboran

Ja ik ben het helemaal met je eens Muayboran, en ik kwam er net achter dat je je pakketje dus ook kan traceren met TNT online Track & Trace :roflol:

Ik vind het persoonlijk wel overdreven veel service hoor, ik bedoel voor 3 uur besteld is morgen in huis.. na 3 uur is overmorgen in huis, its that simple! :rolleyes:

Terug
Naar boven