Gauner
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik ben het helemaal met je eens Muayboran, en ik kwam er net achter dat je je pakketje dus ook kan traceren met TNT online Track & Trace
Ik vind het persoonlijk wel overdreven veel service hoor, ik bedoel voor 3 uur besteld is morgen in huis.. na 3 uur is overmorgen in huis, its that simple!![]()
). Overdreven service is altijd kwaliteit service he dus mag voor mij part zo eeuwen doorgaan dan blijf ik gewoon bestellen bij xxl hahahah 
Pakketje is bezorgd, alles zit er in!
...kunnen jullie de volgende keer de doos beter dichtplakken? Tape liet wat los (doos was niet tot de rand gevuld), waardoor je in principe met je hand er makkelijk in kon en de kleinere verpakkingen er makkelijk uit zou kunnen halen. Is waarschijnlijk niet gebeurd, of je moet er meer samples dan alleen RPM in gedaan hebben?
Echt waar kerels ff serieus zonder zever nu en probeer echt niet te overdrijven maar: XXLNutrition is echt de beste shop dat er momenteel is in de Benelux in terms of levering en antwoorden op je bb vragen, doelen etc. Mijn bestelling heb ik gekregen binnen de 2 dagen en ja ik woon zelf in België, als ik van een belgische shop bestel duurt het meestal een volledige week voordat ik mijn spullen krijg. Ben zeer tevreden over de service René, keep up the good work en nu nog hopen dat de gear zijn werk gaat doen maar ik heb er vertrouwen in! Dus mensen al je bb supplementen bestel je beter bij de René en ben bloed serieus
Greets,
- Muayboran
Ja ik ben het helemaal met je eens Muayboran, en ik kwam er net achter dat je je pakketje dus ook kan traceren met TNT online Track & Trace
Ik vind het persoonlijk wel overdreven veel service hoor, ik bedoel voor 3 uur besteld is morgen in huis.. na 3 uur is overmorgen in huis, its that simple!![]()
. We zijn overgegaan naar een soort van half automatische gegevens inlezing van de adresgegevens van de site naar DPD en TNT programma. Hierin zit ook de optie van het importeren van een emailadres. Dus vond ik het een goed moment om ook even een bericht in te stellen met de verzendgegevens zodra we hier de zendingen voormelden. Drie keer voordeel voor ons, 1 minder werk met invoeren, 2 Extra service naar de klant, 3 minder mail en telefoontjes over verzonden orders omdat de klanten zelf kunnen tracen. Dat met TNT is pas sinds vandaag, dus mooi om te lezen dat je een email hebt gehad.René volgens mij wordt het tijd voor I Love XXL shirts..![]()

Ja precies man dat traceren is gewoon een pracht ding ook. Wist niet dat er mogelijkheden bestaan om ook zo snel te leveren (ik ben de post gewoon). Overdreven service is altijd kwaliteit service he dus mag voor mij part zo eeuwen doorgaan dan blijf ik gewoon bestellen bij xxl hahahah
![]()
Gewoon betrouwbaar, op tijd en goed! Wil je nog meer veren?![]()

Heb dus net vanochtend mijn bestelling gedaan...
Even wat anders René, weet je dat ik bijna vader ben geworden door jou!
Bij een eerdere bestelling kreeg ik een UNLEASH V2 sample. Helaas sloeg het niet echt aan (ben niet gevoelig voor dit soort producten) en merkte er niet veel van... tot ik naar bed ging. Ik heb echt tot 3 uur wakker gelegen, ik voelde geen pomp, energie of drive maar had gewoon totaal geen slaap meer. Anyway, toen mijn vriendin er voor de zoveelste keer uit ging om te plassen zij ze ''en nu ga ik je zo moe maken, dat je morgen de hele dag door slaapt!''
(...)
De volgende ochtend realiseerde ze zich tot onze schrik dat ze geen anticonceptiemiddel had gebruikt.. (whoops). Toch maar even naar de huisarts gegaan en getest, gelukkig niks aan de hand maar voor hetzelfde geld was ik nu papa. Als je gewoon Whey delicous had mee gestuurd had ik (precies die nacht dat zij de pil vergeten was) waarschijnlijk gewoon geslapen en was er niks gebeurt
(geen geintje)
Als het een jongen geworden was, had ik hem zeker weten René genoemt![]()

René volgens mij wordt het tijd voor I Love XXL shirts..![]()
ik koop er meteen 1 
Rene, heb nu betaalt via internetbanking denk ik. Maar aangezien het geld nog niet direct van mijn rekening verdwenen is, en ik een totale internetbanking onwetende ben, kan ik hier niet zeker van zijn. Kan je even een seintje geven als je de betaling ontvangen hebt (op je belgisch rekeningnummer). BESTELNUMMER: 46268
Sorry dat ik je weer moet lastigvallen gozer, maar bekijk het positief, mij toekomsitge bestellingen bij xxl zullen vlotter dan vlot gaan.
Rene, heb nu betaalt via internetbanking denk ik. Maar aangezien het geld nog niet direct van mijn rekening verdwenen is, en ik een totale internetbanking onwetende ben, kan ik hier niet zeker van zijn. Kan je even een seintje geven als je de betaling ontvangen hebt (op je belgisch rekeningnummer). BESTELNUMMER: 46268
Sorry dat ik je weer moet lastigvallen gozer, maar bekijk het positief, mij toekomsitge bestellingen bij xxl zullen vlotter dan vlot gaan.
Zal vanavond ff opnieuw checken. Merk ik dat het geld nog niet van mn rekening is probeer ik het even opnieuw. Alvast bedankt.
Edit: Net even opnieuw geprobeerd. Er is nu alleszinds geld van mijn rekening verdwenen, hoop dat je het nu ook ontvangt. Geen idee wat ik dan vorige keer gedaan heb though...
Alles binnen! Nice. Whey sample, nice!
Training voor vanavond veranderd voor benen training, ik wil me knee wraps testen hahaha

Vraagje nog, Ashwagandha en GABA kun je gewoon tegelijkertijd innemen toch?