XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

dit is precies de oude formule zoals de nox pump was. gemaakt door dezelfde producent.

oke hoorde dat 't een ongekend product was, heb jij er ervaring mee? kan je die wel nemen als je laat traint? en moet je ermee veel of juist niks drinken tijdens de training?

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.765
oke hoorde dat 't een ongekend product was, heb jij er ervaring mee? kan je die wel nemen als je laat traint? en moet je ermee veel of juist niks drinken tijdens de training?

je neemt 1 zakje voor de training , zijn 30 zakjes. ik heb ervaring met de oude nox pump en dit is hetzelfde spul . of je er niet door kan slapen is een kwestie van proberen dat kan ik zo niet voor je bepalen

nou ik heb net mijn bestelling geplaatst, order 46366 :D

je neemt 1 zakje voor de training , zijn 30 zakjes. ik heb ervaring met de oude nox pump en dit is hetzelfde spul . of je er niet door kan slapen is een kwestie van proberen dat kan ik zo niet voor je bepalen

Toch maar is bestellen volgende week :rolleyes:
Heb je enig idee van de hoeveelheid caffeine per dosering?

He Renee had ergens gelezen dat je je Night proteïn oplepelt is dat dan zoiets als pudding of toch lopender? Ben is nieuwsgierig want ik kick wel op pudding. Evenals mijn EAS is bijna op maar die van ons haar bus Recoverie staat er nog lekker te niksen. Zou ik die eerst opgebruiken voor ik nieuwe EAS bestel. (Denk dat er ni zoveel verschil tussen zit en dan zeker ni met de smaak)
Greetz

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen, 4 x 1000 whey delicious, Myo shock, en wat XXL goodies. ben goed te spreken over de kwaliteit van de goodies en de smaken van de whey. Ook nog een aantal samples en een pen erbij gekregen...

Toppie Rene

Hoi,

gaan jullie van die NOX pump ook losse zakjes verkopen als bij No-Xplode NT?
Lijkt me ideaal :p

Ik heb vandaag mijn bestelling binnengekregen en zoals gewoonlijk zeer tevreden over de snelheid,
ik had L-Tryptofaan
en night protein besteld,
ik kreeg er ook een sample van whey delicious vanille bij,
Dat was een goeie zet van jullie! wat is dat spul lekker zeg,
maar dan ook echt lekker :D
volgende bestelling zit echt een pot delicious bij!

TNX!

René,

Jaaahhh eindelijk. Heb het net besteld, morgen (zaterdag) binnen bij mij thuis?

Ik heb vandaag mijn bestelling binnengekregen en zoals gewoonlijk zeer tevreden over de snelheid,
ik had L-Tryptofaan
en night protein besteld,
ik kreeg er ook een sample van whey delicious vanille bij,
Dat was een goeie zet van jullie! wat is dat spul lekker zeg,
maar dan ook echt lekker :D
volgende bestelling zit echt een pot delicious bij!

TNX!
Welke smaak night protein heb je? ik vond chocola een beetje tegenvallen eigenlijk.(zeker na de whey delicious sample:D)

Ik wou net whey delicious bestellen en een shakebeker, maar toen ik op verzenden wou drukken bleef hij wonderbaarlijk hangen en volgens mij is er dus niets verzonden (er is ook geen geld afgeschreven) Straks nog maar eens proberen :)

Sample packs op of heb je er toevallig nog wat liggen? Want ik wil nog even wat whey bijbestellen in combi met zo'n sample pack voor de volgende keer

Terug
Naar boven